kubryn Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 opisz dokładniej temat! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Psh Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 ja tu wogle nie widze zadnego tematu tylko temat tematu :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miaziu Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 Psh to Ty rozmawiałeś ze mną w Biłgoraju o stalowych opolotach w F2 i miękkiej klamce ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
młodymz Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 ale wpadka:Witamcoś z moim maleństwem nie tak. Do trójki wszysko gra ale na wyższych biegach moto przerywa, zalewa go, traci płynność ciągu, nie wiem co to może być przytkany kranik? czy dać gaźniki robić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taju25 Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 gażniki masz do roboty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Psh Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 (edytowane) nie daj gazniki robic!! :) ..sciagnij je sam zaden problem odkrec komory plywakowe zaden problem przedmuchaj kompresorem zaden problem, tylko trzymaj je w kupie i nie krec srubami od skladu mieszanki, przy okazji jak bedziesz mial zdjety bak odkrec i przeczysc kranik i jak nie masz to zaloz filterek paliwa maly ....chyba ze Ci sie nie chce to dac =] pozdro Edytowane 26 Marca 2007 przez Psh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 a moze filterek powietrza się zafajdał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 No a dlaczego objawy sa tylko od czworki w gore? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
młodymz Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 większe zużycie paliwa?więcej paliw potrzebuje by napedzać na wyższych biegach? może przez zasyfiony kranik nie nadążają sie zapełniać komory pływakowe?jutro doleje benzyny i przestawie kranik w pozycje on z res. może to coś wyjaśni ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid482 Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 a jak masz na luzie? płynnie wchodzi na obroty czy też przerywa-jak też to bardzo możliwe, że filtr powietrza do zmiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 Moze krocce gaznikowe sa nieszczelne i lapia lewe powietrze, chociaz nie jestem pewnien czy w cebrach sa krocce. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek8104 Opublikowano 27 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 Podnieś iglice. Dostajesz za mało mieszanki w zakresie średnich obrotów. Na niższych biegach nie wyczujesz tego, bo przełożenie jest inne, silnik nie potrzebuje dużej mocy do przejścia na wysokie obroty. Natomiast przy czwartym biegu, prędkości są inne, opór powietrza jest duży, czego efektem jest większe zapotrzebowanie na paliwo.Na 5 i 6 też tak powinno się dziać. A jeśli zaczęło się to dziać nagle, to być może tak jak koledzy piszą masz coś zatkane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
młodymz Opublikowano 27 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 nagle jak nagle ale po zmianie silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek8104 Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 Zmieniłeś silnik, więc na początek popróbuj z iglicami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Psh Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 podlaczam sie.. czy ktos wie co sie dzieje z mieszanka jak zakladam wklad K&N - zamiennik oryginalnego filtra??? jest bardziej uboga czy bogata? bo nie wiem czy mam wkrecic sruby od skladu mieszanki czy wykrecic. ->wg znajomego mechanika filtr przepuszcza mniej powietrza!! pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.