drbig800 Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 witam moj problem sprzedstwia sie nastepujaco na biegach od 1 do 5 motor ma przy 5 tys taki dziwnyn dolek mocy takiego mula na 6 biegu jak jade przy okolo 120 km/h to motor szarpie i dziwnie reaguje na gaz w czym morze tkwic problem pomocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 Dobrze jak byś opisał, jak dawno i jakie czynności serwisowe wykonywałeś. Mówię o tych przewidywanych co 3000km, co 4000km, co 6000km, co 12000km, co dwa i co cztery lata.Nie wiem jak się zachowuje zdławiony GS, ale jechałem na GS gościa co miał jakieś 27kW w dowodzie, i od 6tys. ni hu-hu. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madzik Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 (edytowane) Może GS-ka jest zblokowana??,moja Er-ka jak ją kupiłam miała 36KM ... Edytowane 23 Marca 2007 przez Madzik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aftys6 Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 czy zachowuje sie tak od zcasu kiedy go nabyłes ?? bo jak dopiero na wisone po zimie zaczał to moze byc kilka przyczyn, mogły np świeczki zapłonowe dostać przebicia albo masz zasyfiony filtr powietrza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartas Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 Poszukaj moj temat, tam jest to opisane, wypowiadales sie tez w tym temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 24 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 Motor jest odbkolowany i jak go kupilem to mial jakis dol taki przy 5 tys i teraz troszke go zniwelowalem ale chyba jeszcze nie jest dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
telet Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 Na początek radziłbym wyczyścić filtr powietrza, nie jest z tym aż tak dużo roboty, przedmuchaj go na stacji benzynowej kompresorem (chyba ze masz swoj odpowiednio silny). Powinno choć troche pomóc. Trzeba to wykonywać co 3000 km. U mnie w gsie róznica była odczuwalna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 24 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 a jak nie byl wyieniany od nowsci bo cos mie sie tak wydaje i czyscilem go odkurzaczem moze byc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 Filtr wymień na nowy ja miałem dość wyraźną dziurę przy ok 5500-6000rpm i podniesienie iglic oraz wyregulowanie składu mieszanki dużo pomogło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 25 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 bo to jest tak na biegach 1,2,3,4,5 motor jeszxcxz tak w miare reaguje na gaz ale na 6 przy okolo 120 - 100 km/h tak szarpie ze szok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 bo to jest tak na biegach 1,2,3,4,5 motor jeszxcxz tak w miare reaguje na gaz ale na 6 przy okolo 120 - 100 km/h tak szarpie ze szok Sprawdź czy paliwo dopływa w odpowiedniej ilości do gaznika. Moze masz przytkany filterek w zbiorniku lub któryś z kraników. Szczegolnie ten pod zbiornikiem , serwisowy czy jet do konca otwarty.Jesli dopływ jest ok to sprawdż czystośc filtra powietrza , zrób pełny serwis gazników a w szczegolnosci ich czyszczenie. Sprawdz czy membrany nie są dziurawe , jesli tak tonie baw sie w klejenie tylko wymien. Koszt ok 50pln za szt. Jeśli tylko jedna jest dziurawa to obie sa do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 25 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 pozbylem sie tej dziury w mocy ale srubka od skladu mieszanki tylko 1.5 obrotu a chyba powinna miec co naj mnie j2,25 co o tym sadzicie i nie mama oringow w gazniki tak gdzie ida ruruki od pod cicnienia czy to moze by c tego wina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulawy Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 Może lepiej wydać trochę kasy na nowy filtr powietrza i synchro gaźników niż odkurzać sam filtr. A później ewentualnie kręcić przy gaźniku. kulawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 26 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 witam zalozylem oringi ktorych brakowalo tzn te ktore sa widoczne na 2 stronie na tej stronie http://home.arcor.de/gs-500/Drosslung.pdf motór wyraznie lepiej schodzi z obrotow ale jeszcze nie testowalem go na drodze :) bo sucho w baku :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 7 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 witam zonwu ja i moje problemy czy to normalne ze moto po nocy prz odpalaniu chodzi na jeden cylinder i jak mam ssanie to gdzies po 2 minutach sie wkreca dopiero do okolo3-3,5 tys pomorze mi ktos z kolegow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.