Skocz do zawartości

dt50 jazda na dużych obrotach


Strugal
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

silnik 2T bardziej lubi wysokie obroty niz niskie, tak samo jak nie lubi dlugiej jazdy na stalych obrotach
Ja bym tu raczej powiedzial ze 2t przy wyzszych obrotach uzyskuje swoją moc.Natomiast czy łozyska walu korbowego lubią zamykac obrotomierz to sprawa dyskusyjna.Napewno skrocisz zywotnosc silnika.jezeli masz wszystko zdrowe i bez luzow to szybko sie nic niestanie.pzdr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam mozna smialo krecic, ale pod warunkiem ze dla silnika jest stawiany opor jakis, bo np jak bedziesz lecial na 4 biegu z wykreconym do konca silnikiem przez dluzszy czas to wtedy mozna przytrzec, albo bieg wyzej albo miejszy gaz, tak zeby moto sie nie przegrzewalo na jednym biegu, ja np przy cz 125 zmieniam biegi zawsze kiedy silnik konczy swoje obroty. I nic sie nie dzieje.

 

pozdr.

Edytowane przez rzemyk90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cz 125 zmieniam biegi zawsze kiedy silnik konczy swoje obroty
Tu akurat łaski nierobisz bo cz nie ma mocy w nizszej fazie obrotow.po zatym duze kanaly,brak zaworu wdyechowego ani membranowego przy takiej pojemnosci i duzych kanalach.Jak sie dba tak sie ma.Jak nieprzegrzejesz i niebedziesz czesto pilowal to silnik posluzy ci dluzej bez remontu to jest bezapelacyjna prawda:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...