Strugal Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Mam pytanie bo ostatnio spodobała mi sie jazda kręcąc slinik do konca obrotów czy jest to szkodliwe dla 2t , oczywiscie nie robie tego na zimnym silniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 oczywiscie ze jest to szkodliwe :) zawsze cos sie wkoncu moze urwac,zatrzec,ukrecic,zablokowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strugal Opublikowano 19 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Jak by było można jasniej ?? To do jakich obrotów mozna go kręcic?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Wszystko zależy od Twojego stylu jazdy, kręć do ilu chcesz, ale konsekwencją piłowania silnika bedzie jego skrócona żywotność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 silnik 2T bardziej lubi wysokie obroty niz niskie, tak samo jak nie lubi dlugiej jazdy na stalych obrotach Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strugal Opublikowano 19 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 chodzi mi oto ze do 3 biegu zamykam obrotomierz , czy można tak jerdzic bo zwykle zmieniałam biegi przy 7-8 tys? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 jeździ się na takich obrotach gdzie wartość momentu obrotowego jest największa .przy normalnej jeździe nie widzę sensu w kręceniu silnika na max obr Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strugal Opublikowano 19 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Czyli tak do 8tys. bedzie git , a szczeze to spodobał mi sie jego dzwięk na obrotach :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaju3 Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 tym motorkiem nie da sie inaczej jezdzić. On dopiero zaczyna pzryspieszac przy 8tys. Ja soj piłuje caly czas ale pzrynajmniej jezdzi a nie toczy sie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 20 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 silnik 2T bardziej lubi wysokie obroty niz niskie, tak samo jak nie lubi dlugiej jazdy na stalych obrotach Ja bym tu raczej powiedzial ze 2t przy wyzszych obrotach uzyskuje swoją moc.Natomiast czy łozyska walu korbowego lubią zamykac obrotomierz to sprawa dyskusyjna.Napewno skrocisz zywotnosc silnika.jezeli masz wszystko zdrowe i bez luzow to szybko sie nic niestanie.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 20 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 (edytowane) Tam mozna smialo krecic, ale pod warunkiem ze dla silnika jest stawiany opor jakis, bo np jak bedziesz lecial na 4 biegu z wykreconym do konca silnikiem przez dluzszy czas to wtedy mozna przytrzec, albo bieg wyzej albo miejszy gaz, tak zeby moto sie nie przegrzewalo na jednym biegu, ja np przy cz 125 zmieniam biegi zawsze kiedy silnik konczy swoje obroty. I nic sie nie dzieje. pozdr. Edytowane 20 Marca 2007 przez rzemyk90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 20 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 cz 125 zmieniam biegi zawsze kiedy silnik konczy swoje obroty Tu akurat łaski nierobisz bo cz nie ma mocy w nizszej fazie obrotow.po zatym duze kanaly,brak zaworu wdyechowego ani membranowego przy takiej pojemnosci i duzych kanalach.Jak sie dba tak sie ma.Jak nieprzegrzejesz i niebedziesz czesto pilowal to silnik posluzy ci dluzej bez remontu to jest bezapelacyjna prawda:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba9449 Opublikowano 20 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 Ja w dt mam blokadę obrotów czyli mógłbym kręcić do końca (10k) ale i tak najlepsze efekty są przy zmianie biegu około 9000. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.