urban Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Ja tam za Fordem nie jestem, nie byłem i raczej nigdy nie będę, ale jak to się mówi "nie każda morda może mieć Forda" Pozdrourban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 (edytowane) 2.0DOHC to ten sam silnik który montoany był w fordach escortach rs . Silnik 150 km naprawde pokazuje ładne osiągi. Mój brat ma takiego escorta, i na benzynie jest sporym pociskiem. Ma on też przelotowy tłumik remusa. Przy odpalaniu zimnego silnika klekoczą zawory ale wiadomo ciśnienia dostają i cichna.plusy- silna jednostka za niewielkie pieniądze-dynamiczny i na gazie nie ma odcięcia:)-rozżąd na łańcuchu-bardzo elastyczny silnikminusy-bierze olej przy ostrym pałowaniu-pzy 170 tyś pojawiają sie strzały gazu w filtr(zawory najprawdopodobniej już chcą nowych przylgni)-spalanie w trasie do 120 -10,.5l gazu pałowanie na mieście 18-20l gazuNie każdego lorda stać na forda:) Edytowane 15 Stycznia 2008 przez kuba_195 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 2.0DOHC to ten sam silnik który montoany był w fordach escortach rs . To nie ten sam silnik-Sierra Dohc ma glowice 8 zaworowa a Escort RS 16 zaworowa. Roznia sie tez jakimis 30 konmi mocy :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markom13 Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Kuba ,nie wiem czy plusem jest w tym silniku łańcuch rozrządu. Bym ostro polemizował ,poza tym mają bardzo kiepskie głowice szczególnie jak jest przerobiony na gaz.Pękają miedzy zaworami.A łańcuszki lubią pękać. Poza tym w Sierce jak kolega wyżej napisał ten silnik ma tylko 8 zaworów i posiada moc coś koło 115KM a nie 150. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 w sierrach tez były silniki 150 km tak mi sie kojaży, ale mogę sie mylić. a o pekającym łańcuchu rozżadu nie słyszałem jeszcze. przebiegi rzedu 350tyś km na łańcuchu to niic nadzwyczajnego , rozmawiałem z gosciem który ma taki przebieg i ma 1-y łańcuch. tyle z mojej strony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markom13 Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 Ba ,znam Sierre co ma przejechane 450tysiaków i nie robiony był łańcuch.Ale musisz mi uwierzyć co pisze ;) ,sprzedaje te cześci i co nieco wiem. A Sierki 150KM nigdy nie widziałem. Były modele 2,0 DOHC z mocami 109,115,120,125KM ,Cosworth miał 204KM ,a Cosworth 16V 220KM. Moc 150KM w Sierce była przy silniku 2,8 ,model XR4 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 To był Cosi 8V :icon_mrgreen: Chyba trzeba uzupełnic wiedzę :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markom13 Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 Ty Madafaka,nie łap za słówka.Jak pisać to konkretnie co by każdy wiedział.Nie każdy taki znawca jak Ty . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kisYZF Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Mialem sierre 2.0 dohc efi bez gazuJest to silnik 8 zaworowy. U mnie nic sie nie dzialo, oczywiscie na czas zmieniany byl olej i swiece ,Moj silnik nie bral oleju, nie pekala glowica itp. Prze 3 lata dostawal rowno w dupe i nic jej nie bylo. Dobry silnik, polecam.Niech sie wypiowiadaja ludzie co mieli stycznosc z tym silnikiem ,a nie gawedziarze roznoszacy obiegowe i bzdurne opinie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 7 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 koles w tej fiescie 1.8 D co opisywalem ma cala glowice do roboty - wszystkie zawory pogiete , ale to nie wina forda a nowej rolki, ktora sie zatarla albo rozpadla , swoja droga wiekszosc paskow i rolek po sklepach to Made in Italy - chyba trzeba bedzie brac oryginaly drozsze ale pwniejsze... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.