Skocz do zawartości

Sierra 2.0 DOHC opinie o silniku


Nitomen
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

2.0DOHC to ten sam silnik który montoany był w fordach escortach rs . Silnik 150 km naprawde pokazuje ładne osiągi. Mój brat ma takiego escorta, i na benzynie jest sporym pociskiem. Ma on też przelotowy tłumik remusa. Przy odpalaniu zimnego silnika klekoczą zawory ale wiadomo ciśnienia dostają i cichna.

plusy

- silna jednostka za niewielkie pieniądze

-dynamiczny i na gazie nie ma odcięcia:)

-rozżąd na łańcuchu

-bardzo elastyczny silnik

minusy

-bierze olej przy ostrym pałowaniu

-pzy 170 tyś pojawiają sie strzały gazu w filtr(zawory najprawdopodobniej już chcą nowych przylgni)

-spalanie w trasie do 120 -10,.5l gazu pałowanie na mieście 18-20l gazu

Nie każdego lorda stać na forda:)

Edytowane przez kuba_195
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuba ,nie wiem czy plusem jest w tym silniku łańcuch rozrządu. Bym ostro polemizował ,poza tym mają bardzo kiepskie głowice szczególnie jak jest przerobiony na gaz.Pękają miedzy zaworami.A łańcuszki lubią pękać. Poza tym w Sierce jak kolega wyżej napisał ten silnik ma tylko 8 zaworów i posiada moc coś koło 115KM a nie 150.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sierrach tez były silniki 150 km tak mi sie kojaży, ale mogę sie mylić. a o pekającym łańcuchu rozżadu nie słyszałem jeszcze. przebiegi rzedu 350tyś km na łańcuchu to niic nadzwyczajnego , rozmawiałem z gosciem który ma taki przebieg i ma 1-y łańcuch. tyle z mojej strony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ba ,znam Sierre co ma przejechane 450tysiaków i nie robiony był łańcuch.Ale musisz mi uwierzyć co pisze ;) ,sprzedaje te cześci i co nieco wiem.

 

A Sierki 150KM nigdy nie widziałem. Były modele 2,0 DOHC z mocami 109,115,120,125KM ,Cosworth miał 204KM ,a Cosworth 16V 220KM.

 

Moc 150KM w Sierce była przy silniku 2,8 ,model XR4 .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Mialem sierre 2.0 dohc efi bez gazu

Jest to silnik 8 zaworowy. U mnie nic sie nie dzialo, oczywiscie na czas zmieniany byl olej i swiece ,Moj silnik nie bral oleju, nie pekala glowica itp. Prze 3 lata dostawal rowno w dupe i nic jej nie bylo. Dobry silnik, polecam.

Niech sie wypiowiadaja ludzie co mieli stycznosc z tym silnikiem ,a nie gawedziarze roznoszacy obiegowe i bzdurne opinie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koles w tej fiescie 1.8 D co opisywalem ma cala glowice do roboty - wszystkie zawory pogiete , ale to nie wina forda a nowej rolki, ktora sie zatarla albo rozpadla , swoja droga wiekszosc paskow i rolek po sklepach to Made in Italy - chyba trzeba bedzie brac oryginaly drozsze ale pwniejsze...

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...