pawcio24 Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Witam kolegów!!!mam problem z gaźnikami. wymienialem cały wał cylindry i głowice (teraz wersja otwarta) i założyłem gażniki (przeczyściłem je).kupiłem także filtr powietrza, po złożeniu motocykl odpala ok. wchodzi na obroty bardzo dobrze ale na postoju czyli nie podczas jazdy.natomiast kiedy jade w granicach 6-7 tyś obrotów zaczyna mi sie dusic dławic i nie wiem co jest . bo jeżeli przytrzymam na obrotach od pierwszego biegu do ostatniego jakoś wchodzi( na maksa) tylko po czasie schodzi mi z obrotów i moge jechac tak cały czas 80 km, nie mam szans wyprzedzenia.moze ten filtr cos robi teraz pytanie. 1.czy śruby składu mieszanki mają jakiś wkład w tą ową pracę gaźników.2.czy dostaje za mało paliwa i ile powinno dostawac.3.czy zmiana pozycji igły może coś pomóc4. a może sprężyny od przepustnc coś nie tak.czekamkoledzy na odpowiedz. :icon_mrgreen: :wink: :icon_idea: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 witam ja tez mam taki problem ale w GS 500 i wiesz tez nie wiem co to moze byc a tu na forum nikt nie pomaga jakies nedzne te forum sie zrobilo pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio24 Opublikowano 17 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 jak cos bedziesz wiedzial to daj cynka albo jak cos wykombinuje dam ci znac moze pomoze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissan556 Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 A probowałeś robić Synchronizacje gaźników :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grześ23 Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 Nie jestem specjalistą ale powinieneś pokąbinowac z zmianą składu mieszanki odkręc o pół obrotu. Jeśli nie pomoże to zmień poziom paliwa w komorze pływakowej jeżeli to nie pomoże to pokombinuj coś z zmianą pozycji iglicy powinno pomóc synchronizacja raczej nie ma tu dużego znaczenia a najlepiej odwiedź biblioteke i spytaj o ”Gaźniki motocyklowe Rafał Dmowski” nikt przez neta nie ustawi wam gażników :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 Pawcio24, jak czysciles te gazniki ?Jak je pozniej ustawiales ?Sprawdzales jak paliwo leci przez otwarty kranik ?Odpowiedz na te pytania to potem pojedziemy dalej, choc tak jak napisal poprzednik ciezko jest ustawiac gazniki nie widzac i nie slyszac motocykla.No ale cos tam sam zrobiles w tym silniku wiec rozumiem ze nioe jestes kompletnym analfabeta mechanicznym :crossy:Jeszcze jedno co do poprzednich porad: - nie tykaj skladu mieszanki na wolnych jezeli sa OK, - nie ruszaj poziomu paliwa.Jezeli nie dokrecales glowicy po zlozeniu silnika, a zrobiles ponad 50 km od remontu to zrob to teraz. Po dokreceniu glowicy sprawdz i ew ustaw luzy zaworowe. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek400 Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 Podłaczam sie do tematu te same objawy tylko ze u mnie nowe swiece wytrzymuja dwa dnie tzn jedna z nich chodzi na jeden gar i w ogóle raz tak raz tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 Podłaczam sie do tematu te same objawy tylko ze u mnie nowe swiece wytrzymuja dwa dnie tzn jedna z nich chodzi na jeden gar i w ogóle raz tak raz tak Jaki masz kolor świec? Pewnie są czrne - zakopcone.Najpierw wyczyść gaźniki. Kup nowe świece i ustaw na nich odpowiednią przerwę, wyczysc filtr powietrza. Później bierz się za ustawianie gaźników. Na 90% masz za bogatą mieszankę, osady powodują przebicia. Niewiem jak jest w CB, ale pobaw się iglicą, jak nie da sie, to ustaw odpowiedni poziom paliwa w gaźnikach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 Witam kolegów!!!mam problem z gaźnikami. wymienialem cały wał cylindry i głowice (teraz wersja otwarta) i założyłem gażniki (przeczyściłem je).kupiłem także filtr powietrza, po złożeniu motocykl odpala ok. wchodzi na obroty bardzo dobrze ale na postoju czyli nie podczas jazdy.natomiast kiedy jade w granicach 6-7 tyś obrotów zaczyna mi sie dusic dławic i nie wiem co jest . bo jeżeli przytrzymam na obrotach od pierwszego biegu do ostatniego jakoś wchodzi( na maksa) tylko po czasie schodzi mi z obrotów i moge jechac tak cały czas 80 km, nie mam szans wyprzedzenia.moze ten filtr cos robi teraz pytanie. 1.czy śruby składu mieszanki mają jakiś wkład w tą ową pracę gaźników.2.czy dostaje za mało paliwa i ile powinno dostawac.3.czy zmiana pozycji igły może coś pomóc4. a może sprężyny od przepustnc coś nie tak.czekamkoledzy na odpowiedz. :P :bigrazz: :crossy: To moze nie mieć za dużego związku z tematem, a le sprawdziłes membrany? Co do problemu z jazda na wyzszych obortach, to ja miałem w DR krzywo założony gaźnik (na króćcach, zeby stojąć na nóżce gaźnik był prosto - jakis idiota tak to założył) i też przy ok 120 i 5 tysiacach sie dławił. Jeszcze pytanie, co to znaczy czyszczenie gaźników, ja to robiłem strzykawką z benzyną ekstrakcyjną i wężykami - czysciłem tym kanały w korpusie gaźnika. Możesz tez wyczyscic kranik. Jakie masz gaźniki w tym motocyklu? Mikuni BS 34? Zobacz też czy oringi na srubach od składu mieszanki są a jesli sa to w jakim stanie. Napisz jeszcze jaki kolor mają swiece Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio24 Opublikowano 17 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 gaźnik był czyszczony, mambramy ok. , miezone ciśnienie w cylindrach 10,5 , filtr nowy , świece tez maja ok 1000km . zmiejszyłem o jeden zabek w dół na iglicy, sruba skladu mieszanki ma byc prawie 2 obroty pełne i sprawdzimy jutro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 (edytowane) gaźnik był czyszczony, mambramy ok. , miezone ciśnienie w cylindrach 10,5 , filtr nowy , świece tez maja ok 1000km . zmiejszyłem o jeden zabek w dół na iglicy, sruba skladu mieszanki ma byc prawie 2 obroty pełne i sprawdzimy jutro Z tą iglicą, to raczej ją podnieś... No chyba ze przez to co napisałes, rozumiesz ze iglica jest wyżej niż była Edytowane 18 Marca 2007 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio24 Opublikowano 18 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 TAK PODNIOSŁEM JĄ ALE DZISIAJ NIE SPRAWDZE NIESTETY PADA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio24 Opublikowano 29 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 koledzy troche lepiej ale jeszcze jest to samopoziom paliwa jest ustawiony do konca komory paliwowej tam gdzie sa pływaki moze jest za duzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.