Skocz do zawartości

GS250TT 81r. Gaźniki PROBLEM


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegów!!!

mam problem z gaźnikami.

wymienialem cały wał cylindry i głowice (teraz wersja otwarta) i założyłem gażniki (przeczyściłem je).

kupiłem także filtr powietrza, po złożeniu motocykl odpala ok. wchodzi na obroty bardzo dobrze ale na postoju czyli nie podczas jazdy.

natomiast kiedy jade w granicach 6-7 tyś obrotów zaczyna mi sie dusic dławic i nie wiem co jest . bo jeżeli przytrzymam na obrotach od pierwszego biegu do ostatniego jakoś wchodzi( na maksa) tylko po czasie schodzi mi z obrotów i moge jechac tak cały czas 80 km, nie mam szans wyprzedzenia.

moze ten filtr cos robi

teraz pytanie.

1.czy śruby składu mieszanki mają jakiś wkład w tą ową pracę gaźników.

2.czy dostaje za mało paliwa i ile powinno dostawac.

3.czy zmiana pozycji igły może coś pomóc

4. a może sprężyny od przepustnc coś nie tak.

czekamkoledzy na odpowiedz.

:icon_mrgreen: :wink: :icon_idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem specjalistą ale powinieneś pokąbinowac z zmianą składu mieszanki odkręc o pół obrotu. Jeśli nie pomoże to zmień poziom paliwa w komorze pływakowej jeżeli to nie pomoże to pokombinuj coś z zmianą pozycji iglicy powinno pomóc synchronizacja raczej nie ma tu dużego znaczenia a najlepiej odwiedź biblioteke i spytaj o ”Gaźniki motocyklowe Rafał Dmowski” nikt przez neta nie ustawi wam gażników :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pawcio24, jak czysciles te gazniki ?

Jak je pozniej ustawiales ?

Sprawdzales jak paliwo leci przez otwarty kranik ?

Odpowiedz na te pytania to potem pojedziemy dalej, choc tak jak napisal poprzednik ciezko jest ustawiac gazniki nie widzac i nie slyszac motocykla.

No ale cos tam sam zrobiles w tym silniku wiec rozumiem ze nioe jestes kompletnym analfabeta mechanicznym :crossy:

Jeszcze jedno co do poprzednich porad:

- nie tykaj skladu mieszanki na wolnych jezeli sa OK,

- nie ruszaj poziomu paliwa.

Jezeli nie dokrecales glowicy po zlozeniu silnika, a zrobiles ponad 50 km od remontu to zrob to teraz. Po dokreceniu glowicy sprawdz i ew ustaw luzy zaworowe.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłaczam sie do tematu te same objawy tylko ze u mnie nowe swiece wytrzymuja dwa dnie tzn jedna z nich chodzi na jeden gar i w ogóle raz tak raz tak

 

Jaki masz kolor świec? Pewnie są czrne - zakopcone.

Najpierw wyczyść gaźniki. Kup nowe świece i ustaw na nich odpowiednią przerwę, wyczysc filtr powietrza. Później bierz się za ustawianie gaźników. Na 90% masz za bogatą mieszankę, osady powodują przebicia. Niewiem jak jest w CB, ale pobaw się iglicą, jak nie da sie, to ustaw odpowiedni poziom paliwa w gaźnikach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów!!!

mam problem z gaźnikami.

wymienialem cały wał cylindry i głowice (teraz wersja otwarta) i założyłem gażniki (przeczyściłem je).

kupiłem także filtr powietrza, po złożeniu motocykl odpala ok. wchodzi na obroty bardzo dobrze ale na postoju czyli nie podczas jazdy.

natomiast kiedy jade w granicach 6-7 tyś obrotów zaczyna mi sie dusic dławic i nie wiem co jest . bo jeżeli przytrzymam na obrotach od pierwszego biegu do ostatniego jakoś wchodzi( na maksa) tylko po czasie schodzi mi z obrotów i moge jechac tak cały czas 80 km, nie mam szans wyprzedzenia.

moze ten filtr cos robi

teraz pytanie.

1.czy śruby składu mieszanki mają jakiś wkład w tą ową pracę gaźników.

2.czy dostaje za mało paliwa i ile powinno dostawac.

3.czy zmiana pozycji igły może coś pomóc

4. a może sprężyny od przepustnc coś nie tak.

czekamkoledzy na odpowiedz.

:P :bigrazz: :crossy:

 

To moze nie mieć za dużego związku z tematem, a le sprawdziłes membrany? Co do problemu z jazda na wyzszych obortach, to ja miałem w DR krzywo założony gaźnik (na króćcach, zeby stojąć na nóżce gaźnik był prosto - jakis idiota tak to założył) i też przy ok 120 i 5 tysiacach sie dławił. Jeszcze pytanie, co to znaczy czyszczenie gaźników, ja to robiłem strzykawką z benzyną ekstrakcyjną i wężykami - czysciłem tym kanały w korpusie gaźnika. Możesz tez wyczyscic kranik. Jakie masz gaźniki w tym motocyklu? Mikuni BS 34? Zobacz też czy oringi na srubach od składu mieszanki są a jesli sa to w jakim stanie. Napisz jeszcze jaki kolor mają swiece

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gaźnik był czyszczony, mambramy ok. , miezone ciśnienie w cylindrach 10,5 , filtr nowy , świece tez maja ok 1000km .

zmiejszyłem o jeden zabek w dół na iglicy, sruba skladu mieszanki ma byc prawie 2 obroty pełne i sprawdzimy jutro

 

Z tą iglicą, to raczej ją podnieś... No chyba ze przez to co napisałes, rozumiesz ze iglica jest wyżej niż była

Edytowane przez Greedo

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...