mag*magic Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 witam! mam taki problem. w niedziele latajac nad wisla zatankowalem moto na pobliskim orlenie. po przejechaniu ok 200m moto ze 2 razy parchnal i zdechl. koniec... pchalismy, krecilismy do rozladowania akumu nic! u kumpla wykrecilismy swiece wsadzilismy od innej DRZty. iskra zajebista. diagnoza: gaznik. wlasnie wrocilem z garazu po wykreceniu gaznika i przedmuchaniu go (tylko pompka bo komresora nie mialem pod reka). skrecilem pale i nic-nawet nielapie tylko co jakis czas tak jebnie z tlumnika ze malo sluchu w garazu nie stracilem :clap: czyli paliwo dochodzi... wie ktos co moze byc?? bym byl bardzo wdzieczny. POZDR :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 witam! mam taki problem. w niedziele latajac nad wisla zatankowalem moto na pobliskim orlenie. po przejechaniu ok 200m moto ze 2 razy parchnal i zdechl. koniec... pchalismy, krecilismy do rozladowania akumu nic! u kumpla wykrecilismy swiece wsadzilismy od innej DRZty. iskra zajebista. diagnoza: gaznik. wlasnie wrocilem z garazu po wykreceniu gaznika i przedmuchaniu go (tylko pompka bo komresora nie mialem pod reka). skrecilem pale i nic-nawet nielapie tylko co jakis czas tak jebnie z tlumnika ze malo sluchu w garazu nie stracilem ;) czyli paliwo dochodzi... wie ktos co moze byc?? bym byl bardzo wdzieczny. POZDR :banghead:nie za bardzo znam sie na 4t ale skoro iskra jest i paliwo dochodzi to moze cos z zaworami.. Moze faza rozrzadu Ci sie przestawiła (o ile to wogole mozliwe). Kumpel miał tak kiedys w aucie ze jak go na pych odpalalismy to sie pasek (wiem ze w moto jest łańcuszek) przestawił i fazy rozrządu wogole nie grały i jedyne co sie działo to strzelał w wydech. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 zlej orlenowskie paliwo i nalej przez wezyk doprowadzajacy troche paliwa, na ktorym np. moto kumpla smiga dobrze.. chociaz nie wydaje mi sie, zeby to byla wina paliwa.. sprawdz tez zaworek od podcisnienia w gazniku. jezeli odpadl, to zatkaj tymczasowo ta dziurke, moze cos pomoze Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Przedmuchiwanie pompka swoja droga ,ale czy dysze miales wykrecone i wizualnie sprawdziles czy sa czyste?? Drucikiem trzeba je potraktowac-kumpla dr-z tez ostatnio nie palila i okazalo sie ,ze dysza zapchana -ale na pycha z gazem brala-tylko ponizej 5000 obr gasla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maroo Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 wylej paliwo zalej nowego i pochyl moto dosyc mocno na lewa strone i wtedy pal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszEnduroboyz Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 sprawdz moduł zapłonowy :icon_rolleyes: Bo napewno sie zje*ał.Polecam ELserwis w ostrołece jak chcesz naprawiac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mag*magic Opublikowano 13 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Przedmuchiwanie pompka swoja droga ,ale czy dysze miales wykrecone i wizualnie sprawdziles czy sa czyste?? Drucikiem trzeba je potraktowac-kumpla dr-z tez ostatnio nie palila i okazalo sie ,ze dysza zapchana -ale na pycha z gazem brala-tylko ponizej 5000 obr gasla dobra to rozkrecam gaznik jeszcze raz :/ tez nam sie zdawalo ze dysze sie zapchaly. ale sadzilem ze wystarczy przedmuchac. szkoda ze od razu nie wykrecilem dysz... mi na pych nic tylko strzela. moja taka diagnoza to moze dysza od powietrza ?? bo paliwo dostaje... A i jeszcze jedno... tam w gazniku niema zadnych membran nie ?? spoko pod kompresor moge przyjebac z 3 atmosfery :bigrazz: PS. no co do wlawania innego paliwa to niebede komentowal :icon_mrgreen: pierwsza rzecz to zalozylismy bak od innej DRZty z wachą.... pol moto juz rozkrecilem wiec .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adoado0 Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Nie wiem czy drucikiem to jest dobry pomysl żeby czyscić dysze. Moim zdaniem powinno się unikać takich rzeczy. Wiec w zasadzie pozostaje kompresor. A co do zapłonu. Jezeli strzela i wogole to zaplon raczej jakos chodzi. A szczerze wątpię, żeby w takim świeżym motocyklu padł zapłon.. A dysza powietrza to chyba tylko dla niskich obrotów. Po coś jest ta przepustnica i szeroka gardziel zeby tędy zasysał:buttrock: Na tej małej dyszce, jakby od niej zalezala ilosc powietrza, to by za duzego ciągu nie miał:)Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mag*magic Opublikowano 13 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 dobra... rozkrecilem gaznik po raz drugi i to nie to... cos z elektryka na 90%... teraz pozostaje ustalic tylko co :/ wylej paliwo zalej nowego i pochyl moto dosyc mocno na lewa strone i wtedy pal. zajebisty pomysl. nawet dogory nogami nie palil :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychuu_ktm Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 (edytowane) jeśli masz w pobliżu inną, sprawną DRZ to pozostaje przyłożyć do twojej moduł od tamtej i sprawdzić czy chodzi. . pozdr Edytowane 13 Marca 2007 przez krzychuu_ktm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 zerknij na rorzad , i warto sprawdzic kompresje. Jeli nadal nic , to pozycz od kolesia elektronike do moto , modul , cewka ,faja z kablem Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
El Mariachi Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 U mnie były podobne problemy, iskra była ale moduł podawał ją w nieodpowienim momencie, tak jak pisali wczesniej załóz inny moduł i zobacz jaki b edzie efekt, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Sprawdź najpierw czy mechanicznie masz wsio ok. z instalacja xeby kumplowi jeszcze czegoś nie popalić ……. Ja niestety miałem identyczne objawy ,,,chciałem odpalić ttr pare razy je**ło w gaznik i kaplica brak iskry i po weryfikacji wszystkich elementów zapłonu ….modul……postaram się poszukać tel do firmy, która mi go zrobiła za 250 zł :icon_razz: ….bo nowy u yamahy to koszt 3600zł :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszEnduroboyz Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 mowie padł moduł miałem tak samo :P z tego co piszesz masz obok drugą DR-Z przekładaj modół i zobaczysz ze zapali z pierwszego :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mag*magic Opublikowano 13 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 tak... rozmawialem dzis z kilkoma kumplami bardzo dobrze znajacymi temat (chyba sa na 4um) no i sadzac po tym co tu piszecie nabiera to sensu... wszystko niby jest ok tylko wlasnie czas tej iskry... podepne ten modul z pod siedzenia i jeszcze dam moto do elektryka dla pewnosci. to moze byc to.. dzieki za zainteresowanie tematem i za odpowiedzi.. napisze w weekend jak sie sprawy maja POZDR 4 all Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.