mastergit Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 Mam pytanie jak wymienic zarowkie w hondzie cbr f3, bez rozkrecania calej czaszy czy istnieja inne sposoby?? prosze o pomoc :clap: :P :notworthy: :notworthy: :notworthy: :bigrazz: sorki za drugi post ale z pierwszymjest cos nie tak. glupia neostrada :icon_evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 Ale nie napisales ktorej zarowki? Bo postojowka czy H4 nie powinna sprawic problemu. Troche trzeba sie nagimnstykowac i miec malutkie i cienkie palce przy wymianie H4, ale da sie to zrobic. Mission impossible to mialem przy wymianie kilku kontrolek w zegarach i zarowek podswietlajacych zegary w F2. Zerknijcie kiedys pod spod czachy i jak zobaczycie ta platanine przewodow, to stwierdzicie ze to naprawde niemozliwe. Jednak udalo mi sie wymienic kilka tych zarowek bez zdejmowania czachy. Cala operacja trwala 2 dni. Zuzylem wiele narzedzi wlasnej roboty i poscieralem rece do krwi, ale udalo sie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastergit Opublikowano 6 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 tak chodzi mi o H4, to zaczynam proby dzis popoludniu :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diobol Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 witam szkoda zakładac nowy temat do tego bo chciałem sie dowiedziec czy powinien swiecić tylni break po nacisnieniu?? u mnie nie swieci i nie wiem czy to standard czy cos sie zjeb... :D POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 witam szkoda zakładac nowy temat do tego bo chciałem sie dowiedziec czy powinien swiecić tylni break po nacisnieniu?? u mnie nie swieci i nie wiem czy to standard czy cos sie zjeb... :D POZDRO Oczywiście, że powinien. Sprawdź włącznik przy podnóżku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wowo Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 michal750 napisał:Mission impossible to mialem przy wymianie kilku kontrolek w zegarach i zarowek podswietlajacych zegary w F2. Zerknijcie kiedys pod spod czachy i jak zobaczycie ta platanine przewodow, to stwierdzicie ze to naprawde niemozliwe. Jednak udalo mi sie wymienic kilka tych zarowek bez zdejmowania czachy. Cala operacja trwala 2 dni. Zuzylem wiele narzedzi wlasnej roboty i poscieralem rece do krwi, ale udalo sie. Akurat czachy nie musisz zdejmować. Zwalasz lusterka, szybę i maskownice stelaża. Wtedy jest super dostęp. Całą operacje wykonasz w max 20-30min. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastergit Opublikowano 6 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 michal750 napisał: Akurat czachy nie musisz zdejmować. Zwalasz lusterka, szybę i maskownice stelaża. Wtedy jest super dostęp. Całą operacje wykonasz w max 20-30min. Jakby kogos interesowalo to wymienilem zarowkie H4 przez wyjecie zegarów ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcincbr600 Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 Mi zajeło 15 minut ale trzeba było sie nagimnastykować. Najgozej jest ze zdjęciem wtyczki a poptem to bez problemu. aaa I najwazniejsze to aby zdjąć taki mały plastik spod lampy ( trzymany na dwie szybko wciskane zatrzaski) aby mieć dobry dostęp. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.