timoti Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Witam zawsze jeździłem na klockach typowych do motocrossu, a zmieniłem maszyne na WR 400F i chciałbym od czasu do czasu pośmigać po ulicach, jak takie opnki enduro na szose sprawuje się w terenie, da się tym jeździć nie rzuca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Witam zawsze jeździłem na klockach typowych do motocrossu, a zmieniłem maszyne na WR 400F i chciałbym od czasu do czasu pośmigać po ulicach, jak takie opnki enduro na szose sprawuje się w terenie, da się tym jeździć nie rzuca?99,9% ludzi jezdzacych na enduro stosują opony cross (kostka) :) jesli chodzi o opony szosowo-terenowe to nie zdaja one kompletnie egzaminu w terenie. Jakies tam lekkie szutry to tak ale zadne błoto czy piach. Bo są tez opony enduro czyli takie z jakimi mozna startowac w zawodach wyzszej rangi (bo na crossowych 18mm nie mozna w zawodach enduro) to one niezle sprawują sie w terenie ale są dosc drogie. Tez maja kostkę tylko ze chyba wysoką na 12mm. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 na tył mitas c-02 :icon_twisted: a na przód metzeler karoo Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 zgadza sie , lekkie szutry , polne twarde drogi , ale w piasku czy blocie moto lata jak sie mu podoba i ma gdzies twoja kontrole :lalag: , ze o wejsciu w zakret z kierownica blisko ziemi mozna posnic :crossy:. Nawet oponki kostki ale enduro nie daja rady , kostka to kostka , a szosa to szosa Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Endurek Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Jak zalozysz kostki i zechcesz śmignąć jakimś asfaltem czy na miasto to musisz uważać, zeby nie szaleć (uślizgi, blokowanie koła itp.) bo na asfalcie taka kostka strasznie szybko się ździera. Brat miał całą , nową kostkę i po szaleństwach na mieście miał bardzo zjeschaną i wytartą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Endurek Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Jak zalozysz kostki i zechcesz śmignąć jakimś asfaltem czy na miasto to musisz uważać, zeby nie szaleć (uślizgi, blokowanie koła itp.) bo na asfalcie taka kostka strasznie szybko się ździera. Brat miał całą , nową kostkę i po szaleństwach na mieście miał bardzo zjeschaną i wytartą. Jak zalozysz kostki i zechcesz śmignąć jakimś asfaltem czy na miasto to musisz uważać, zeby nie szaleć (uślizgi, blokowanie koła itp.) bo na asfalcie taka kostka strasznie szybko się ździera. Brat miał całą , nową kostkę i po szaleństwach na mieście miał bardzo zjeschaną i wytartą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 (edytowane) a co powiecie o micheline t63 ,,,,,czy mitasach E-09 :D …….obecnie mam T63 ale już zjechane ,,,,,jak zrobię ttr będę jeździł raczej powolutku az do skutku :biggrin: …..ale może być tak ze np. 1 tydzien tylko teren a następne 2 szosa …..czy tam na zmianę :) …..co myślicie o tych oponkach ?? o nie nie 2 komplety odpadają …. :icon_twisted: Edytowane 5 Marca 2007 przez loko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 dobre wysjcie to 2 komplet felg z oponami enduro , niestety troszke kosztowne rozwiazanie :/ Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 Ja smigam aktualnie na Mitasie E-09 na tyle. Nie wiem ile dokladnie juz nim najezdzilem ale troche juz zrobil,a dalej wyglada jak nowka. Asfaltu tez dosc troche zaliczyl i sie to zle na nim nie odbilo. Przyczepnosc w terenie nie jest zla poki nie wjedziesz w bloto i bagniste tereny. Na piaskach,kamieniach i tym podobnych nawierzniach jest calkiem przyzwoicie aczkolwiek kostki nigdy ta oponka nie zastapi. A przyczepnosc na asfalcie ? No mistrzem zakretow sie z nia nie zostanie - ewentualnie prostej... :flesje: Na ogol moim zdaniem warta swej ceny. Pozdrawiam. Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 Opony Enduro to są generalnie szosówki z bardzo małymi aspiracjami terenowymi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamahadt80lc2 Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 opony enduro są dobre na polne drogi, troche pisasku i na asfalcie dość dobrze sie trzymają ale w błoto duże to tym nie wjeżdżaj bo nie wyjedziesz:P będzie w miejscu kręciło:P ja mam oponki enduro i nie jeżdże za bardzo w terenie to jest ok na asfalcie to dośc mocno moge sie wychylić i nie ma uślizgów do lekkiej jazdy są ok bo są dość trwałe ale nic bardziej ostrego na nich nie pojedziesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowy011 Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 a co powiecie o micheline t63 ,,,,,czy mitasach E-09 :icon_razz: …….obecnie mam T63 ale już zjechane Możesz coś wiecej powiedziec na temat T63 .... rozumiem ze je zjechałaeś .. tak jak piszesz ale czy kupiłeś je nowe i przeleciałeś na nich przynajmnije pare tysii?Ostrze dzide na taka opone na tył do mojej Królowej.. i sie mocno zastanawiam .... Co prawda zastanawaim si ejeszcze nad Dunlopem Trialmaxem.. ale tym D607 ( jak się nei myle) bo jest dedykowany do cieższych Enduro .. ( moja AT waży 230kg.) Ale słyszałem pozytywne słowa na temat T63 ..... przez użytkowników.. którzy smigali na nich w AT..Ma podobno dobre opinie jak TKC80 .. podobno najlepsza opona patrzac Szosa - błoto szuter. itd..cena TKC jest ...... duża.... za T63 130/80/17 można wyrwac nowa juz za 300 zeta... Opony Enduro to są generalnie szosówki z bardzo małymi aspiracjami terenowymi...Tu sie raczej z Toba nie zgodze..Trzeba by ustalic zakres słowa ,,Teren" dla jasności.. Ale chyab nei zakładamy błota z gliną głebokości 20 cm..jazda w piachu na szosowej oponie mezeler Tourans ( sorki za literówke) było to przy mojej AT .. poprostu buksowanie kołem, i mozolne przemieszczanie sie do przodu.. wjazd w błoto niestety mnie zatrzymał..przejazdy przez kałuże , z błotem. tragedia i walka o tzw. pion. Dlatego wydaje mi sie ze opona z delikatna costka , nie wnikajac już w wysokosc kostki ,ale typ Enduronapewno zda lepiej niz szosowa.. Opony nazwane Enduro to jak mi sie wydaje, kompromis pomiedzy jazda na szosie ( bezpieczna i wygodna) a jazda w tzw. terenie ( czyli wszystko to co jest poza asfaltem. czyt. pola , poligony. las..) Jedne opony Enduro maja lepsza opinie w tzw. terenie a inne na szosie.. prawdopodobnie dobór optymalnych opon. zalezy od samego użytkownika i jego ,,zapotrzeboiwań" użytkowania motocykla... :icon_twisted: o i to takie moje złote przemyślenia... czekam na info o T63 .... a co do mitasa to bym sprawe raczej olał patrzac na wybór z T63 ..nie wiem jak sie spisuja w lżejszych enduro, corssach itp.. w cieższych motocyklach słyszałem raczej słowa mało pochlebane , i cena jakos wcale nie jest dobrym Kryterium..Minus to mokra powieżchnia.. srasznie sliskie sa .. ale to tylko zdanie paru użytkowników.. AT ( Africa Twin) pozdro. :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mutomb Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 Ja jezdzilem juz na MITASach E07 nowych i HEIDENAU K60. O ile w terenie nie sa najgorsze i jakos sobie radza to przy mokrej nawierzchni asfaltowej tragedia. Fakt ze cena zacheca. Gdyby tylko nie te uslizgi na mokrym asfalcie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowy011 Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 karwa ja braku kasiory zakupiłem w zeszłym sezonie K60 i powiem ci ze mnei zaskoczyła na mokrym jak miałem awryjne hamowanie.. cena - jakosc moim zdaniem dobra proporcja.. Ale oponka nei jest najmocniejsza na asfalt - trzeba uważać. jak czytałem rózne opinie.. co do błota... powiem że też żadna rewelacja.. minus jest że jest oponą słabo czyszcząca się.. to zauważyłem..w piachu . idzie jako tako.. Nie iwem jak na innych sprzetach się sprawuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 No właśnie w tym problem ze 2 miesiące temu kupiłem ttr :) i tylko troszkę na niej pojeździłem, żeby wiedzieć na czym się skupić przy remoncie :crossy: (odnowie ) zwał jak zwał :) i właśnie nie wiem jakie kupić bo te co mam sa już nie ciekawe …..nie wiem czy to pech ale właśnie ziomy z motomongoli na ttr-kach jechali na mitasach e09 i co chwile kapcia łapali …….a znowu w motoafryce jechali już na t63 i nie mieli problemów …….. PS: zna ktoś jakąś stronke gdzie można zamówić T 63 ??? bo w sumie nigdzie nie mogę ich namierzyć …. :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.