jannikiel Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 (edytowane) Cos sie malo w Angolach dzieje- wczoraj z Ryskiem zaladowalismy Tygryska i przewiezlim na Grabnik-dzisiaj Rych cos przy nim grzebal w przelaczniku swiatel i stacyjce- rzeczywiscie drdzy pelno, zeby nie powiedziec kupa :buttrock: , ja w srode pojade i bede dlubal gaznik, jakie luzy moze miec taky Anglik- zerowe na zimno z ledwie wyczywalnym przemieszczeniem, a potem 0,05 na cieplo?Zrobiem mu wymiane oliwy, ogolny przegladzik , i moto bedzie smigalo ze hej- abym nie zapomnial nakleic paska na obrotomierzu zeby nie przekraczac mniej wiecej 6000 obr- bo jak pamietam Angliki mialy predkosc tlokow bliska momentu "odlotu" tlokow- ale to chyba dotyczylo Nortonow 750-800, lepiej jednak jezdzic "dostojnie" a nie wariacko:-)).Adam M. pamietasz moze luzy??Pozdr. Janek Klekotek 748 S. Edytowane 3 Września 2007 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 a przy jakich obrotach jest max moc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 Janku, w Triumph sa 0.1 ssanie / 0.15 wydechSprawdz dokladnie czy masz ladowanie, zeby wam nie zdechl w czasie jazdy.Oryginalna instalacja da wam jeszcze popalic :DZ gaznikiem pamietaj ze poziom, ktory wyglada na nieprzestawialny reguluje sie podnoszac i opuszczajac brazowa tulejke w ktorej siedzi zaworek.Przedtem rozgrzewasz komore plywakowa w piecu, zeby tej tulei nie poluzowac w korpusie i stukasz bardzo leciutko - kazde stukniecie przesuwa poziom dosc daleko. Nie prubuj podginac plastikowych wypustek plywaka - pekna. Poziom musi byc 2 -3 mm ponizej krawedzi komory plywakowej - sprawdz napelniajac paliwem z jakiegos zbiorniczka, ja sie nacialem ustawiajac "na oko" i potem juz sprawdzalem.Sprawdz czy masz wykrecana dysze wolnych czy wlepiona jest na stale.Rozpylacz zwykle wymaga wymiany dzieki stalowej iglicy.Pamietaj ze jezeli przepustnica ma luzy to jedynym wyjsciem jest tulejowanie, lub kupienie nowego korpusu.No i pamietaj moje uwagi o montazu. Najlepiej nakretki mocujace wymienic na samozaciskowe a srubki ( 4 ) na ampule - oryginaly sa zwykle tak zmeczone ze nie ma jak odkrecac. Adam M.PS. Wueska, max moc byla ok 40 KM / 6000 obr/min w wersji jednogaznikowej i 46 KM w dwugaznikowej do roku 70, potem 50 KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 o kurcze duże luzy zaworowe?? Adamie czym spowodowane sa takie luzy ?? Wiem ze oryginalne gaźniki tez sa ok, ale gdybym miał sie meczyc w tulejowanie włozył bym tam cos innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 7 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 No i moto zrobione, ciag ma, ladowanie ma, swiatla ma hamownie ma- wsiadac i jechac- jednak trzeba pamietac ze przed odpalaniem moto trza przelac, no i nie przesadzac z kreceniem po obrotach.Po ogolnym przegladzie nasuwa sie wniosek , ze ktos o Trumpka dbal, a jedynie motorek stal troche czasu w szopie nie jezdzony, jednak mam nadzieje ze od czasu do czasu Adas przesiadzie sie z Bonniego XXI wieku na Tigerka z XX wieku. Pozdr. Janek Klekotek 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 Gratulacje. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 Dzieki Adam za Twoje porady- sie przydaly...teraz pare gadzetow trza poszukac- gum na teleskopy, na podnozki i kopniak, ale podobniez na Motobazarze w Warszawie mozna znalezc, no i te nieszczesne wytarte naklejki, na podanej stronie nie ma , ale wiem ze w Stanach sa shopy(nawet w samym Niujorku- prowadzi prawdziwy Angol), gdzie mozna niezle sie obkupic- trzeba tylko wlasciciela(Adama) wsadzic w samolot i wyslac :icon_biggrin: Jeszcze raz Dzieki. Pozdr. Janek Klekotek 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 Cholera - mam lekki dylemat;Dzwonił wczoraj do mnie kolega z Anglii - mówił, że znalazł u jednego gościa AJS 500 z 1940 roku (modelu nie znam). Podobno kompletny, nie cięty, oryginalny, bez dziur, tylko rdza go trochę pokryła - i co najgorsze silnik się nie kręci. Na dniach może dostanę zdjęcia tego sprzęta. Całość ma kosztować...................250 funtów + transport we własnym zakresie;Zastanawiam się, bo żeby to kupić musiałbym sprzedać ruska (bo niestety nie dam rady opłacić studiów i kupić drugi motocykl jednocześnie). Pytanie - co robić?????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 zalezy od twojej odwagi;) ja bym brał AJS!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 Na AJS bedziesz szybciej jezdzil ( jak juz zaczniesz jezdzic ) i to w Polsce o wiele zadszy weteran. Spytaj o jaki model chodzi i jakie sa zawieszenia - sztywniak / suwaki ?Czy przod jest teleskopowy czy jeszcze trapez ? Janku, co za czlowiek kupil tego Triumpha - jakis wasz kumpel, czy pracownik warsztatu ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 Jeden z czlonkow Motostodola Jedwabne- Adam W(amerykanin)- brat Ryska W.( Nadmajstra- ja to jestem jeszcze na poziomie czeladnika:-))))- dobre pracownik warsztatu ;).W zasadzie to Adam tworzy(przynajmniej probuje), cos w rodzaju kolekcji- czesc motocykli jest Adama,a czesc Ryska, Tigerek jest Adasia, Ryska to CBX 1050, Paso Limited, KZ 1300, polowa Emek i Kasiek , Juncolek itd...jest sporo tego , niestety ze wzgledu na slabe moce przerobowe, nie ma szans szybkiego odrestaurowania - najpierw robi sie sprzety klientow i te sprzedazne, a dopiero potem klasyki, a ciezko komus oddac- do renowacji bo trza miec znajomosc techniki i tej dawnej i tej nowszej- a z tym krucho w Polsce...Pozdr. Janek Klekotek. P.s. Jak ktos chce obejrzec kolekcje, i nowsze sprzety niech sie kieruje na Jedwabne po drodze zadzwonic do Adasia, lub Ryska(zawsze ktos jest dostepny)- tel moge podac na priva. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioter_gpz Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 Janek a moze cos w stylu malej fotorelacji z waszej Motostodoly ? :icon_mrgreen: Jestem ciekaw wygladu tych moocykli. Bo narazie nie moge zobaczyc ich na zywo, chodz do Jedwabnego mam niedaleko w sumie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 http://www.motostodola.vel.pl/kolekcja.phpTylko ze prawie same japonce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioter_gpz Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Wielkie dzieki rożek za link :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 (edytowane) Nie ma wszystkich klasykow, poniewaz slabo idzie aktualizacja strony...nie ma zdjec z tegorocznego zlotu w Jedwabnem... i chyba jeszcze moj Klekot jest w czesci sprzedaz(chociaz wycofalem ogloszenia w innych mediach).Jest ciekawy filmik na stronie, trzeba wejsc w inne i potem miejscowy kaskader(ten lepszej jakosci), bohater filmu zyje do dzis i oprocz tego ze chla nic go nie bierze...Pozdr. Janek Klekotek 748 S. P.S. Ogladajac zdjecia zwroccie uwage na opis Kawasaki H2 :-))) Edytowane 10 Września 2007 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.