enduromaster Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 zaworka nie dokręcaj, z nakrętki zrób kontrę dla kapturka . będziesz wtedy widział czy opona się przesuwa na obręczy Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 musze kupic tez lyzki do opon czy takie rowerowe dadza rade http://www.allegro.pl/item172658008_metalo...jkszop_com.html raczej nie za bardzo. nawet nie piszą jaka jest dłudość tych wynalazków. Za 2 pln chyba nie da rady wyprodukować porządnej łychy. Sprzedają je jeko rowerowe - kiedy miałem 12 lat to ściągałem opony w rowerze gółymi rękami.... Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 propo tych łyżek to równie dobrze można użyć łyżki od filiżanki , twardość materiału praktycznie ta sama :lalag: lepiej kup na jakimś bazarze czeskie, ok 7-8 zł sztuka coś ok 200mm Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 propo tych łyżek to równie dobrze można użyć łyżki od filiżanki , twardość materiału praktycznie ta sama :lalag: lepiej kup na jakimś bazarze czeskie, ok 7-8 zł sztuka coś ok 200mm propo tych łyżek to równie dobrze można użyć łyżki od filiżanki , twardość materiału praktycznie ta sama :) lepiej kup na jakimś bazarze czeskie, ok 7-8 zł sztuka coś ok 200mm Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 6 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 w larssonie maja 200 mm za 54 zl , ale znajac larsson-a przysla jak sie im zechce :bigrazz: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojteque Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 W larssonie można kupować na sztuki łyżki 240mm za 8,50. Kilka razy robiłem nimi przednią oponę i nie mogę narzekać. Tylnej jeszcze nei robiłem ale nie zapowiada się żeby coś miało pękać. Długość do przedniej ok, na dniach się przekonam jak pójdzie z tylnym kołem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stoźu Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Mam pytanko. W obręczy mam dwa otwory na szpanery. Czy muszę zakładać dwa ? czy jeden w zupełności wystarczy. I co z przednim kołem, też szpaner czy nie potrzeba. A i może znacie jakieś sklepy z tańszymi szpanerami. Szkoda mi troche 50-60zł za takie gów***ko :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 na przód niekoniecznie, na tył jeden wystarczy, chyba że masz musy i po skałach jeździsz :P 6dych za szpaner i nieurwane wentyle czy wymiana dętki co kawałek oto jest pytanie ..... Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rachub48 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 to samo mam. Raz na pół roku muszę koło robić bo zaworek się wyrwie. Ale nie ma co się dziwić jak dętka kosztuje tyle co do roweru (8zł-mam kilka na zapasie) jakaś awina czy inna azjatycka podróba :/ Cytuj Jawa Robby 50 ==> Yamaha XT 600E ==> Honda CB 900F Hornet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 (edytowane) jak dobrze zamocowany szpaner to i na 0.3 atm można jeździć na tyle i się nic nie przebije ani urwie, sam przypadkowo sprawdziłem, a na koło się stawiało i bez przedniego hebla jeździło, więc przeciążenia na kole były... można rzeźbić w gównie i kupować dętki od mztki, tylko jaki to ma sens gdy zmiana gumy kosztuje więcej niż dętka? Nie róbcie prowizorki, skąpy traci dwa razy kupujesz dętkę heavy duty za 60PLN dokręcasz wentyl nakrętką, mocno szpaner, żeby trzymał oponę, a nie był ozdobą na feldze i problem z głowy a jak nie ma kasy to po prostu odstaw sprzęt na 2 wypady i się uzbiera... p.s. osobiście jeżdżę na 0,8 atm przód i 0,7 atm tył (mowa o kostkach) nie wpada wtedy tak łatwo w "szimę" na korzeniach no i dobrze wybiera piach, dobrze się prowadzi na podjazdach 2.0 to trochę za dużo, na asfalt endurowe pompują bodajże 1.3 atm może wulkanizator się sugerował ciśnieniem opon w sprzętach "asfaltowych" a to już raczej inna bajka Edytowane 20 Kwietnia 2009 przez Wazzabii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.