Skocz do zawartości

Wild / Road Star Company


Lester
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pytanie z innej beczki - Bodman - nadal jezdzisz na flipie? Sa jakies skutki uboczne czy zadowolony z tego zabiegu jestes?

 

Pytanie z innej beczki - Bodman - nadal jezdzisz na flipie? Sa jakies skutki uboczne czy zadowolony z tego zabiegu jestes?

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Pytanie z innej beczki - Bodman - nadal jezdzisz na flipie? Sa jakies skutki uboczne czy zadowolony z tego zabiegu jestes?

Już ponad 2tys.km z dupskiem 7cm bliżej ziemi - czasem solo czasem z kobietą - zero problemów :crossy:

Piter

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro tak to jak tylko mi sprezyna z Barona przyjdzie to tez robie ten zabieg - w oryginale blotnik wisi za wysoko nad kolem - szpeci to linie moto.

Ja dopiero 60 mil swoim zrobilem bo nie mam kiedy jezdzic ale jakos musze pierwsze 1000 km zrobic bez zbytnich ingerencji w moto. Potem sie zacznie... :crossy: Zbankrutuje prze Thunderbike czy tez inne firmy... :crossy:

Pozdrawiam.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro tak to jak tylko mi sprezyna z Barona przyjdzie to tez robie ten zabieg - w oryginale blotnik wisi za wysoko nad kolem - szpeci to linie moto.

Ja dopiero 60 mil swoim zrobilem bo nie mam kiedy jezdzic ale jakos musze pierwsze 1000 km zrobic bez zbytnich ingerencji w moto. Potem sie zacznie... :crossy: Zbankrutuje prze Thunderbike czy tez inne firmy... :)

Pozdrawiam.

A, że tak się zapytam co ma dać ta sprężyna (utwardzić?) ;)

Jak jeździsz z sakwami to nawet nie widać tak bardzo tego, że tył jest obniżony (przykładowe zdjęcie)

Piter

Edytowane przez bodman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie masz racji. Jeżeli moto odprawiasz w Niemczech, to cło i VAT płacisz tam. Dostajesz na to papiery, robisz tłumaczenie i nic już w RP nie płacisz poza opłatami związanymi z przeglądem zerowym i rejestracją.

 

Z niemieckimi celnikami nie było problemu, zaakceptowali bez szemrania wartość wpisaną w umowę/fakturę i zadeklarowaną w zgłoszeniu. Duuuuuuużo niższą niż rzeczywistości. Mają to gdzieś, gdy moto idzie do RP. Trzeba to tylko załatwiać przez agencję spedycyjną/celną a nie samemu, biorą parę groszy, a zysk duży.

 

 

Owszem jeśli masz niemiecki paszport, VAT obowiązuje obywateli danego kraju.

Cło płacisz tam bo idzie do jednego unijnego wora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A, że tak się zapytam co ma dać ta sprężyna (utwardzić?) :flesje:

Jak jeździsz z sakwami to nawet nie widać tak bardzo tego, że tył jest obniżony (przykładowe zdjęcie)

Piter

 

Tak. Ma utwardzic - w ten sposob zalatwia sie temat ewentualnego dobijania tylu. Oczywiscie nie znaczy to, ze moto nie da sie ustawic - poprostu masz wieksza gwarancje, ze jak wiecej zjesz czy jak przewieziesz laske 2 razy wieksza od siebie, ze Ci kolo nie dobije.;)

To sprezyna z Barona i podobno dobrze spelnia swoja role. Calkiem mozliwe, ze pomaga tez na skrzypienie pasa. Wyjdzie w praniu. Jak zobaczylem zdjecia Twego moto od razu sie skapnalem, ze jest obnizony - widac to widac - Ty juz sie przyzwyczailes poprostu.;)

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. Ma utwardzic - w ten sposob zalatwia sie temat ewentualnego dobijania tylu. Oczywiscie nie znaczy to, ze moto nie da sie ustawic - poprostu masz wieksza gwarancje, ze jak wiecej zjesz czy jak przewieziesz laske 2 razy wieksza od siebie, ze Ci kolo nie dobije.;)

To sprezyna z Barona i podobno dobrze spelnia swoja role. Calkiem mozliwe, ze pomaga tez na skrzypienie pasa. Wyjdzie w praniu. Jak zobaczylem zdjecia Twego moto od razu sie skapnalem, ze jest obnizony - widac to widac - Ty juz sie przyzwyczailes poprostu.:)

Nie sadzę żeby ta sprężyna była, aż tak bardzo potrzebna (no chyba, że tak jak piszesz będziesz woził ciężkie laski, a sam masz tendencję do tycia) zawieszenie Wilda uważam za boskie (przynajmniej to moje po filipe):

Jest super miękkie; zrobiłem w weekend z moim układem stereo trasę po Słowacji i trochę po Bieszczadzkich dziurach, i po prostu płynie się jak na poduszkowcu.

Do tego w zakrętach czuje się super pewnie, nie ma czegoś takiego jak bujanie, takiego pojęcia nie znam ;)

Pozdro Piter

Edytowane przez bodman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko pieknie Bodman - ale piszczy - nie piszczy? Co piszczy w trawie w temacie piszczenia! ?

Aby odpowiedzieć na to pytanie musiałbym przejechać się kilkoma Wildami, ja przed tą operacją miałem takie same zachowanie się paska jak jest teraz - czyli uważam, że tak ma być. Tzn. jest tak, że przy mocnym uskoku amortyzatora słychać takie "zająknięcie"/"pisknięcie" paska - miałem to przed flipem mam i teraz :biggrin:

Natomiast nie ma żadnego skrzypienia, chrupania, piszczenia i innych badziewi.

Piter

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem jeśli masz niemiecki paszport, VAT obowiązuje obywateli danego kraju.

Cło płacisz tam bo idzie do jednego unijnego wora.

I czemu jesteś tak uparty ? 2 miesiące temu sprowadziłem swojego RSa z USA i chyba k**wa wiem gdzie płaciłem cło i VAT ! Wyobraź zobie, że w Bremerhaven. Mam Ci wysłać kopię faktury agencji celnej z Bremy ?

A VAT płacisz tam gdzie daną rzecz kupujesz (na terenie Unii) albo jeżeli daną rzecz sprowadzasz spoza Unii to tam gdzie dokonujesz operacji/transakcji/odprawy przy wprowadzaniu jej na teren Unii, a nie gdzie mieszkasz. Skontaktuj się ze swoim US, a jak powiedzą co innego to ich odeślij na szkolenie do Izby Skarbowej lub MF. To są przepisy unijne i obowiązują też w Polsce. A paszport mam polski.

Edytowane przez TATAKIS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chlopy dajcie se na wstrzymanie. Generalnie obojetnie gdzie bedziesz clil zawsze jest ryzyko, ze sie dopieprza. Celnik jest pierwszy przed Bogiem na urzedzie i jak masz pecha, i akurat poprzedniego wieczoru zona mu nie dala to sie moze dopieprzyc do czegokolwiek i nie przeskoczysz tego. Jak sie kombinuje z papierami to i ryzyko istnieje niezaleznie od kraju.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie bliżej było do Hamburga bo z tego co wiem też tam można clić.

[html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja strona </font></a></b>  <font color="#008000">
<b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>

[/html]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...