Skocz do zawartości

Wild / Road Star Company


Lester
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jako nowy użytkownik Wildka wciąż łaknę wiedzy na jego temat:) Mam zamiar zmienić czarne opony na takie z białą obwódką i tutaj pojawia się moje pytanie. W salonie Yamahy proponują mi Dunlopy (niestety nie zapisałem modelu) za 1100 zł.

 

Na forum znalazłem adres do gościa który może załatwić Metzelery Marathon ME880 WW za 1050 zł. Które z tych opon lepiej kupić? Na jakich wy jeździcie? Jest to niemały wydatek, dlatego chcę się poradzić fachowców, czyli użytkowników.

 

I jeszcze drobne pytanie, poprzedni właściciel lał do mojego sprzęta Castrola 10w40, czy kontynuować ten zabieg, czy może spróbować zalać go w nowym sezonie czymś innym?

Edytowane przez krzyk66
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczynasz mnie Miki wkurzać z tymi uwagami na temat gmoli innych niż "bawole rogi".

 

Dopiero zobaczyłem co żeś napisał.

Odpowiadam: czepiam się tylko gmoli, które są bezpłciowe, czyli takie jak Ty masz, czy też kolega krzyk66, macie takie same klasyczne, szpetne, bezduszne ochraniacze... oczywiście to rzecz gustu ;) .

Co do bawolich rogów to owszem podobają mi się ale niekoniecznie w wildstarze (o ile dobrze widziałem to akurat Prałat ma takie), jak dla mnie do wildka bardziej pasują "pazury", kilka przykładów o tu w dziale produkty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mikosław, gmole są rzeczywiście kwestia gustu. Ale z pazurami to już przesadziłeś trochę :biggrin: Wild Star jest niemal w każdym calu klasyczny, a pazury tak pasuja do klasyki, jak chromy do sporta. Pazury świetnie zgrywaja się ze stylem VTX-a ale nie Wildka, chyba że przerobionego na bardziej agresywny motocykl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eee tam.. koledzy przesadzacie...

O gustach się nie dyskutuje :) Jeden lubi ogórki, a drugi ogrodnika córki... :lalag:

Ja np. nie lubię wszelkich frędzli, światełek itp... Tylko dyskretne dodatki np. w stylu chromowanej osłony na zbiornik płynu hamulcowego, czy osłony na regulator napięcia. I co z tego? ;) Ktoś moze powiedzieć że takie moto jest słabo ubrane...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mikosław, gmole są rzeczywiście kwestia gustu. Ale z pazurami to już przesadziłeś trochę :icon_biggrin: Wild Star jest niemal w każdym calu klasyczny, a pazury tak pasuja do klasyki, jak chromy do sporta. Pazury świetnie zgrywaja się ze stylem VTX-a ale nie Wildka, chyba że przerobionego na bardziej agresywny motocykl.

 

Akurat te pazury - co linka do nich miałem pod ręką - nie są jakieś oszałamiające, to fakt. Natomiast dłuższe i niższe zajebiście pasują do wildstara, - ot moja opinia :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako nowy użytkownik Wildka wciąż łaknę wiedzy na jego temat:) Mam zamiar zmienić czarne opony na takie z białą obwódką i tutaj pojawia się moje pytanie. W salonie Yamahy proponują mi Dunlopy (niestety nie zapisałem modelu) za 1100 zł.

 

Na forum znalazłem adres do gościa który może załatwić Metzelery Marathon ME880 WW za 1050 zł. Które z tych opon lepiej kupić? Na jakich wy jeździcie? Jest to niemały wydatek, dlatego chcę się poradzić fachowców, czyli użytkowników.

 

Bierz Metzelerki, sporo już było na forum na temat oponek i wszyscy sobie je chwalą. Ja jeżdżę dokładnie na takich jak piszesz (z białymi obwódkami) i sprawują się przednio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja dzisiaj pośmigałem na 1.9 - ale odpał ma ta maszyna! Znowu mnie zaskoczyła.

Napisz jakie są różnice(o ile są) między Twoim Wildem a Midnight 1,9.Mam na myśli prowadzenie, komfort, przyspieszenie.Pozdrawiam.

 

.. Co do tego klepania to tego najbardzej sie boje

No i czy silnik ma też tak "umuzykalniony"? :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz jakie są różnice(o ile są) między Twoim Wildem a Midnight 1,9.Mam na myśli prowadzenie, komfort, przyspieszenie.Pozdrawiam.

No i czy silnik ma też tak "umuzykalniony"? :banghead:

Dersu, oto moje wrażenia:

1. Stoje obok - respekt, bo to wielkie. :banghead:

2. Siadam i przy niewielkim, wręcz minimalnym nakłaedzie sił moto idzi do pionu (zarówno golas, jak i sprzęt na full wypasie). :banghead:

3. Przepychanie do przodu bez zasiedzenia jest o wiele łatwiejsze niż w Wildku. Do tyłu zresztą też. :banghead:

4. Siedzenie - twarde, płaskie, brzydko wyprofilowane, na dalsze trasy raczej niewygodne. :banghead:

5. Silnik pracuje praktycznie bez orkiestry, ale co można powiedzieć, gdy w jednym był tysiąc najechany, a w drugim około 10? :banghead:

6. Przyspieszenie - rakieta na każdym biegu, świetna reakcja na gaz. Znacznie żwawszy od Wildka. :lalag: Zauwazyłem to również podczas jazdy w parze - odkręcaliśmy jednoczesnie i za każdym razem Nowa odchodziła.

7. Prędk.max. nie sprawdziłe, ale do 180 sprzęt dochodził bardzo płynnie i szybko. :lalag:

8. Wrażenia wizualne - mimo wszystko Wild wygrywa bezapelacyjnie w moich oczach. Już wiem, dlaczego dali Nowej "Gwiazda Północy" na imię - z takim brzydalem pokazywałbym się tylko nocą :banghead:

9. Wrażenia dźwiękowo-wydechowe... konieczna zmiana, bo to nie brzmi tylko furczy. O ile na wolnych obrotach da się słyszeć jakiś bas, o tyle podczas jazdy nie słyszysz nic ciekawego. Może Ciebie usłyszą, ale...

10. Prowadzenie na zakrętach - bajka, rewelacja, poczucie pełnej kontroli.

11. Oryginalne dodatki - bardzo ładne i bardzo drogie. A sprzęt ma taki styl, że nie ubierzesz go uniwersalnymi klamotami, jak Wildka. Byłby oszpecony. Cóz z tego, że kumpel założył oryg. szybę, jak podczas jazdy o zmierzchu i w nocy cały budzik ma na szybie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pralat czy jeden z tych Midnight Starow byl z Opola od Arka czy moze zle celuje?

Co do Midnight Stara - mialem przyjemnosc posiedziec tylko na nim i faktycznie latwo sie stawia itd. ale stylistyka wg mnie spieprzona na calej linii... Zapewne za jakis czas sie przyzwyczaje ale jakos nie pasi mi ona jak na razie nic a nic.

Powtorze po raz kolejny - ze tez nie wsadzili tego silnika w rame i blachy Wildka...

Pralat napisz cos o jezdzie Wildkiem bo przymierzac sie przymierzalem ale jezdzic nie jezdzilem. Moj sprzet jedzie sam czyli brak walenia sie w zakretach itp. ale moze sie przyzwyczailem. Jak to jest z Wildem?

P.S.

Ma ktos porownanie pomiedzy 1.6 a 1.7? Jest odczuwalna roznica czy teksty Yamahy o przyroscie mocy i obrotu o 15% to pic na wode?

Pozdrawiam.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powtorze po raz kolejny - ze tez nie wsadzili tego silnika w rame i blachy Wildka...

Pozdrawiam.

O tym samym pomyślałem czytając post Prałata.

 

Dersu, oto moje wrażenia:

5. Silnik pracuje praktycznie bez orkiestry, ale co można powiedzieć, gdy w jednym był tysiąc najechany, a w drugim około 10? :biggrin:

6. Przyspieszenie - rakieta na każdym biegu, świetna reakcja na gaz. Znacznie żwawszy od Wildka.

10. Prowadzenie na zakrętach - bajka, rewelacja, poczucie pełnej kontroli.

Dokładnie to mnie interesowało a stronę wizualną zawsze można zmienić. Pozdrawiam.. :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vpower... no z Arkiem właśnie jechałem do Grecji. Znacie się? Ten drugi był z V2 - testowy. Jazda wildkiem to dla mnie prowadzenie limuzyny. Wygodna kanapa, tocząca sie masa, rewelacyjne wibracje. Hamulce wymagają przyzwyczajenia albo zmiany przyajmniej przewodów. W zakrętach się nie wali, choć głębokie pochylenia utrudniają podłogi. Spalanie niższe niż w 1.9 i większy zbiornik. Na wildku chce się prezentować, na 1.9 zapier...niczać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pralat - z Arkiem bylem 2 lata temu na Faak am See w Austrii. Wtedy jechal z nami BMW. Dawno z nim nie gadalem a ostatnio widzialem go na zlocie w Starym Olesnie przez moment (bylem tam przez chwile).

Wypytuje tak o tego Wildka bo jesli uda mi sie sprzedac moto to raczej jak juz kiedy wspominalem padnie na Road Stara 1.7.

Jak bym chcial zapieprzac to sluchalbym kumpli i celowal w VTX 1800 ale chyba jednak klasyki to moj zywiol a ze Honda nie ma typowego klasyka (moj byl ostatni) to pozostaja inne marki.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Instalacja raczej strzyma ale po dupie reflektor dostanie. Mocniejsza zarowka = wyzsza temperatura co niekorzystnie wplywa na odblysnik ( czy jak sie to nazywa). Niekoniecznie cos sie musi stac ale jesli wnetrze reflektora Ci zmatowieje poprzez temperature to wtedy juz z tym nic nie zrobisz. Stosowalem takie zarowki w samochodzie do dlugich swiatel i nic sie nie dzialo ale wiadomo ze dlugich uzywa sie rzadko.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...