krzyk66 Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 (edytowane) Jako nowy użytkownik Wildka wciąż łaknę wiedzy na jego temat:) Mam zamiar zmienić czarne opony na takie z białą obwódką i tutaj pojawia się moje pytanie. W salonie Yamahy proponują mi Dunlopy (niestety nie zapisałem modelu) za 1100 zł. Na forum znalazłem adres do gościa który może załatwić Metzelery Marathon ME880 WW za 1050 zł. Które z tych opon lepiej kupić? Na jakich wy jeździcie? Jest to niemały wydatek, dlatego chcę się poradzić fachowców, czyli użytkowników. I jeszcze drobne pytanie, poprzedni właściciel lał do mojego sprzęta Castrola 10w40, czy kontynuować ten zabieg, czy może spróbować zalać go w nowym sezonie czymś innym? Edytowane 29 Sierpnia 2007 przez krzyk66 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikosław Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Zaczynasz mnie Miki wkurzać z tymi uwagami na temat gmoli innych niż "bawole rogi". Dopiero zobaczyłem co żeś napisał.Odpowiadam: czepiam się tylko gmoli, które są bezpłciowe, czyli takie jak Ty masz, czy też kolega krzyk66, macie takie same klasyczne, szpetne, bezduszne ochraniacze... oczywiście to rzecz gustu ;) .Co do bawolich rogów to owszem podobają mi się ale niekoniecznie w wildstarze (o ile dobrze widziałem to akurat Prałat ma takie), jak dla mnie do wildka bardziej pasują "pazury", kilka przykładów o tu w dziale produkty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Mikosław, gmole są rzeczywiście kwestia gustu. Ale z pazurami to już przesadziłeś trochę :biggrin: Wild Star jest niemal w każdym calu klasyczny, a pazury tak pasuja do klasyki, jak chromy do sporta. Pazury świetnie zgrywaja się ze stylem VTX-a ale nie Wildka, chyba że przerobionego na bardziej agresywny motocykl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 Eee tam.. koledzy przesadzacie... O gustach się nie dyskutuje :) Jeden lubi ogórki, a drugi ogrodnika córki... :lalag: Ja np. nie lubię wszelkich frędzli, światełek itp... Tylko dyskretne dodatki np. w stylu chromowanej osłony na zbiornik płynu hamulcowego, czy osłony na regulator napięcia. I co z tego? ;) Ktoś moze powiedzieć że takie moto jest słabo ubrane... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 Roger :crossy: tak trzymać - delikatnie to podstawa :crossy: Widziałem Wildka tak wypasionego, że gadżety kosztowały pewnie tyle, że na H-D by wystarczyło :icon_razz: Ale co ztego, jak moto nie było widać.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikosław Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 Mikosław, gmole są rzeczywiście kwestia gustu. Ale z pazurami to już przesadziłeś trochę :icon_biggrin: Wild Star jest niemal w każdym calu klasyczny, a pazury tak pasuja do klasyki, jak chromy do sporta. Pazury świetnie zgrywaja się ze stylem VTX-a ale nie Wildka, chyba że przerobionego na bardziej agresywny motocykl. Akurat te pazury - co linka do nich miałem pod ręką - nie są jakieś oszałamiające, to fakt. Natomiast dłuższe i niższe zajebiście pasują do wildstara, - ot moja opinia :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiuston Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 Jako nowy użytkownik Wildka wciąż łaknę wiedzy na jego temat:) Mam zamiar zmienić czarne opony na takie z białą obwódką i tutaj pojawia się moje pytanie. W salonie Yamahy proponują mi Dunlopy (niestety nie zapisałem modelu) za 1100 zł. Na forum znalazłem adres do gościa który może załatwić Metzelery Marathon ME880 WW za 1050 zł. Które z tych opon lepiej kupić? Na jakich wy jeździcie? Jest to niemały wydatek, dlatego chcę się poradzić fachowców, czyli użytkowników. Bierz Metzelerki, sporo już było na forum na temat oponek i wszyscy sobie je chwalą. Ja jeżdżę dokładnie na takich jak piszesz (z białymi obwódkami) i sprawują się przednio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dersu Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 A ja dzisiaj pośmigałem na 1.9 - ale odpał ma ta maszyna! Znowu mnie zaskoczyła. Napisz jakie są różnice(o ile są) między Twoim Wildem a Midnight 1,9.Mam na myśli prowadzenie, komfort, przyspieszenie.Pozdrawiam. .. Co do tego klepania to tego najbardzej sie boje No i czy silnik ma też tak "umuzykalniony"? :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 Napisz jakie są różnice(o ile są) między Twoim Wildem a Midnight 1,9.Mam na myśli prowadzenie, komfort, przyspieszenie.Pozdrawiam.No i czy silnik ma też tak "umuzykalniony"? :banghead:Dersu, oto moje wrażenia:1. Stoje obok - respekt, bo to wielkie. :banghead: 2. Siadam i przy niewielkim, wręcz minimalnym nakłaedzie sił moto idzi do pionu (zarówno golas, jak i sprzęt na full wypasie). :banghead: 3. Przepychanie do przodu bez zasiedzenia jest o wiele łatwiejsze niż w Wildku. Do tyłu zresztą też. :banghead: 4. Siedzenie - twarde, płaskie, brzydko wyprofilowane, na dalsze trasy raczej niewygodne. :banghead: 5. Silnik pracuje praktycznie bez orkiestry, ale co można powiedzieć, gdy w jednym był tysiąc najechany, a w drugim około 10? :banghead: 6. Przyspieszenie - rakieta na każdym biegu, świetna reakcja na gaz. Znacznie żwawszy od Wildka. :lalag: Zauwazyłem to również podczas jazdy w parze - odkręcaliśmy jednoczesnie i za każdym razem Nowa odchodziła.7. Prędk.max. nie sprawdziłe, ale do 180 sprzęt dochodził bardzo płynnie i szybko. :lalag: 8. Wrażenia wizualne - mimo wszystko Wild wygrywa bezapelacyjnie w moich oczach. Już wiem, dlaczego dali Nowej "Gwiazda Północy" na imię - z takim brzydalem pokazywałbym się tylko nocą :banghead: 9. Wrażenia dźwiękowo-wydechowe... konieczna zmiana, bo to nie brzmi tylko furczy. O ile na wolnych obrotach da się słyszeć jakiś bas, o tyle podczas jazdy nie słyszysz nic ciekawego. Może Ciebie usłyszą, ale...10. Prowadzenie na zakrętach - bajka, rewelacja, poczucie pełnej kontroli.11. Oryginalne dodatki - bardzo ładne i bardzo drogie. A sprzęt ma taki styl, że nie ubierzesz go uniwersalnymi klamotami, jak Wildka. Byłby oszpecony. Cóz z tego, że kumpel założył oryg. szybę, jak podczas jazdy o zmierzchu i w nocy cały budzik ma na szybie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 Pralat czy jeden z tych Midnight Starow byl z Opola od Arka czy moze zle celuje?Co do Midnight Stara - mialem przyjemnosc posiedziec tylko na nim i faktycznie latwo sie stawia itd. ale stylistyka wg mnie spieprzona na calej linii... Zapewne za jakis czas sie przyzwyczaje ale jakos nie pasi mi ona jak na razie nic a nic. Powtorze po raz kolejny - ze tez nie wsadzili tego silnika w rame i blachy Wildka...Pralat napisz cos o jezdzie Wildkiem bo przymierzac sie przymierzalem ale jezdzic nie jezdzilem. Moj sprzet jedzie sam czyli brak walenia sie w zakretach itp. ale moze sie przyzwyczailem. Jak to jest z Wildem? P.S. Ma ktos porownanie pomiedzy 1.6 a 1.7? Jest odczuwalna roznica czy teksty Yamahy o przyroscie mocy i obrotu o 15% to pic na wode?Pozdrawiam. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dersu Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 Powtorze po raz kolejny - ze tez nie wsadzili tego silnika w rame i blachy Wildka...Pozdrawiam.O tym samym pomyślałem czytając post Prałata. Dersu, oto moje wrażenia:5. Silnik pracuje praktycznie bez orkiestry, ale co można powiedzieć, gdy w jednym był tysiąc najechany, a w drugim około 10? :biggrin: 6. Przyspieszenie - rakieta na każdym biegu, świetna reakcja na gaz. Znacznie żwawszy od Wildka. 10. Prowadzenie na zakrętach - bajka, rewelacja, poczucie pełnej kontroli.Dokładnie to mnie interesowało a stronę wizualną zawsze można zmienić. Pozdrawiam.. :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 Vpower... no z Arkiem właśnie jechałem do Grecji. Znacie się? Ten drugi był z V2 - testowy. Jazda wildkiem to dla mnie prowadzenie limuzyny. Wygodna kanapa, tocząca sie masa, rewelacyjne wibracje. Hamulce wymagają przyzwyczajenia albo zmiany przyajmniej przewodów. W zakrętach się nie wali, choć głębokie pochylenia utrudniają podłogi. Spalanie niższe niż w 1.9 i większy zbiornik. Na wildku chce się prezentować, na 1.9 zapier...niczać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 Pralat - z Arkiem bylem 2 lata temu na Faak am See w Austrii. Wtedy jechal z nami BMW. Dawno z nim nie gadalem a ostatnio widzialem go na zlocie w Starym Olesnie przez moment (bylem tam przez chwile). Wypytuje tak o tego Wildka bo jesli uda mi sie sprzedac moto to raczej jak juz kiedy wspominalem padnie na Road Stara 1.7.Jak bym chcial zapieprzac to sluchalbym kumpli i celowal w VTX 1800 ale chyba jednak klasyki to moj zywiol a ze Honda nie ma typowego klasyka (moj byl ostatni) to pozostaja inne marki. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marian74 Opublikowano 13 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2007 witam mam pytanko czy moze ktos z was zakladal do wild satara zarowke 80/100W normalnie jest 55/60W interesuje mnie czy nie bedzie klopotu z instalacjia i czy lampa da rade pozdrawiam marian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 Instalacja raczej strzyma ale po dupie reflektor dostanie. Mocniejsza zarowka = wyzsza temperatura co niekorzystnie wplywa na odblysnik ( czy jak sie to nazywa). Niekoniecznie cos sie musi stac ale jesli wnetrze reflektora Ci zmatowieje poprzez temperature to wtedy juz z tym nic nie zrobisz. Stosowalem takie zarowki w samochodzie do dlugich swiatel i nic sie nie dzialo ale wiadomo ze dlugich uzywa sie rzadko. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.