dersu Opublikowano 27 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 Co to jest AIS?Air Induktion System-Pompa i parę wstrętnych rurek do mieszania spalin z czystym powietrzem, celem zmieszczenia sie w normie czystości spalin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 27 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 Co to jest AIS?System dopalania spalin - głównie na rynek USA - w praktyce zbędne orurowanie silnika zlewej strony, filtrem odpowietrzania korbowodu(?) itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andi Opublikowano 27 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 siemka nie tylko na rynek USA wlasnie wrecz przeciwnie na rynek EU ze wzgledu na normy spalinpozatym po wywaleniu AIS zmienia sie juz np w Niemczech kategoria spalin AU i wlasnie ze wzgelu na spaliny wycofali Wildstarki z rynku EU od 2004 roku :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seboka Opublikowano 27 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 Może coś więcej napisz na temat tej kategorii spalin, a w XV1900 Midnajd jak jest to rozwiązane ??? Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
firemax Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 Wibracje? Owszem, wystepują, ale na zimnym rozruchu i w starszych modelach dają się we znaki na błotniku. Podczas jazdy... są odczuwalne, ale nie uciążliwe. Różnicę odczuwa się po przesiadce np. z XVS 1100, ale nawet przy prędkościach zbliżonych do max. wibracje nie dają się we znaki. Podesty mają amortyzowane gumy, także nie zauważyłem mrowienia w stopach. Musiałbyś sam spróbować.Dzięki za info.Prałat kiedy będziesz miał sprzęt na chodzie? Chętnie zobaczyłbym jak twoja maszynka się prezentuje a przy okazji brat mógłby się przekonać do wilda bo jak na razie uparł się na VTX 1800 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 Dzięki za info.Prałat kiedy będziesz miał sprzęt na chodzie? Chętnie zobaczyłbym jak twoja maszynka się prezentuje a przy okazji brat mógłby się przekonać do wilda bo jak na razie uparł się na VTX 1800Ha, opolskie! A dokładnie? Nie wiem, kiedy będzie na chodzie? Mechanik pewnie jutro skończy, ale nie mam jeszcze info od lakiernika. Ale spoko, bedzie można obejrzeć, opolszczyzna jest krótka i wąska. Kontaktowałem się z Marex-Motor - do V&H są jeszcze koncówki ozdobne. Zmieniają ładnie wydech, ale komplet kosztuje "jedynie" 280. uparł się na VTX 1800 :biggrin: to chyba łatwo brata nie przekonasz. VTX i XV łaczy jedynie przynależność do tej samej klasy "cruiser", ale i tak w "crusierach" jest podkategoria (no dobra... nadkategoria) z przedrostkiem "power" :clap: Także jeśli brat lubi pod sobą czuć ten power, to Yamaha przegrywa, a jeśli gustuje w good vibration, luzie, estetyce i starym stylu i nie musi cały czas zapinać, to Yamaha ma spore szanse. Jednak sam wiem, że czasem zdefiniowanie swoich oczekiwań nie jest łatwe. Wsiadłoby się jeszcze na jakiegoś duzego Horneta :buttrock: Błotnik ze wzmocnieniami wyniesie jakieś 450 :banghead: ale trzeba zrobić. Natomiast okazało się, że silnik kulawo chodzi - na jednym garze nie dopala, a wydawało się spoko. Także mam nadzieję, że regulacje odświeżą sprzęta :P Kurde, chcesz mieć wydatki, kup sobie panie czopra-traktora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
firemax Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 Ha, opolskie! A dokładnie? Dokładnie z Namysłowa> ;) to chyba łatwo brata nie przekonasz. VTX i XV łaczy jedynie przynależność do tej samej klasy "cruiser", ale i tak w "crusierach" jest podkategoria (no dobra... nadkategoria) z przedrostkiem "power" :) Także jeśli brat lubi pod sobą czuć ten power, to Yamaha przegrywa, a jeśli gustuje w good vibration, luzie, estetyce i starym stylu i nie musi cały czas zapinać, to Yamaha ma spore szanse. Jednak sam wiem, że czasem zdefiniowanie swoich oczekiwań nie jest łatwe. Wsiadłoby się jeszcze na jakiegoś duzego Horneta :cool: Faktycznie brat jest więcej niż przekonany co do VTX-a ;) i chyba nie będę go przekonywał. Mam jeszcze jedno pytanko u kogo lakierujesz sprzęt? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andi Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 Z wbudowanym AIS Wildstar ma emisje spalin na poziomie Euro1 po wyjeciu juz nie a ze ma tylko Euro1 to juz w EU nie mozna bylo sprowadzac i dlatego od roku 2004 w EU nie ma Wildstarow sklada sie jeszcze na to halas silnika (silnika nie wydechow) zobacznie np. na mobile.de wildki sa tylko do roku 2004 mlodszych nie ma czasem jakis 2005 sie znajdzie ale jak rodzynek http://www.wildstar-fan.de/tipsais.html calosc po nimiecku o AIS pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jami Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 Procedurę usunięcia AIS w Wild Starze opisuje nasz CYCkowy kolega Piotr POD TYM ADRESEM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Upload Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 Kto z szanownych Wild Road Star'owców będzie w Wawce na motobazarku ?Ja będę w sobotę od rana!Pozdrowionka KrzysiekMagistrala 1.6 Cytuj www.motosapiens.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 Jest podejrzenie, że padł mi na tylnym baniaku kasator luzu na zaworze wydechowym :) Że klepał, to wiedziałem, ale mechanik stwierdził, że go palcem można naciskać :lapad: Dzwonił przed chwilą, że się naprężył, jakby zaczął trzymać ciśnienie. Qrde, zdążyłem się już w innym miejscu zorientować w cenie - dwa kasatory na jeden baniak, to z 5 stówek :banghead: o robicie nie wspomnę. Ale może nie będzie źle. Sprzęt stał kilka lat, zatem mogło się coś takiego stać, jak zacząłem nm śmigać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Upload Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 Hej, PrałatJeśli czegoś Ci trzeba to będę juto na Bajzlu Powiedz tylko, czego szukasz.I daj telefon na PWPozdrawiamKrzysiekMagistrala 1.6 Cytuj www.motosapiens.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seboka Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 (edytowane) Prałat nie wpadaj w panikę, jak mi mechanik regulował zawory też był luz i u mojego kolegi to samo(można było palcem wciskać dzwigienke popychaczy), dopiero po odpaleniu kiedy się nabije ciśnienie kasuje się ten luz. Tak ma być, jeśli dobry mechanik i wyreguluje ci zawory 0,0 do 0,04 to przestanie ci pukać. Jak by co to dzwoń to ci powiem jak to było . :icon_mrgreen: Edytowane 30 Marca 2007 przez Seboka Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 31 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 Prałat nie wpadaj w panikę, jak mi mechanik regulował zawory też był luz i u mojego kolegi to samo(można było palcem wciskać dzwigienke popychaczy), dopiero po odpaleniu kiedy się nabije ciśnienie kasuje się ten luz. Tak ma być, jeśli dobry mechanik i wyreguluje ci zawory 0,0 do 0,04 to przestanie ci pukać. Jak by co to dzwoń to ci powiem jak to było . :wink:A tos mnie pocieszył :crossy: :buttrock: niech Ci to mój Zwierzchnik w koniach mechanicznych wynagrodzi, bo nie chce mi się ruszać kredytu liniowego na serwis. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Upload Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 No to jesteśmy po bazarku Mamy nowe gmole (tanie) i czuję się dzięki nim bezpieczniej (Road Styler) Od jutra zaczynam codzienne dojazdy do pracy, zobaczymy jak pójdzie Przy okazji ma pytanie Jak głośno cykają wasze zaworki? (Czy w ogóle są słyszalne?) PozdrawiamKrzysiekMagistrala 1.6 Cytuj www.motosapiens.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.