vpower Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 vpower - przepraszam, myślałem, że o to wam chodzi niedoczytałem widocznie, tudzież reakcja moja była spontaniczna. Natomiast, jak ktoś chce manual również posiadam, taki o , którym wspominasz, jesli ktoś chce , to proszę o info na pw. wyślę w uzgodnionej formie. pozdrawiam, Nie ma za co przepraszac. W tej zwyklej ksiazeczce (pdf) jest info o cisnieniu w oponach i innych podstawowych przydatnych informacjach wiec na poczatek nie jest zla. Dobrze jest miec ta druga jak np. moto chcesz wyregulowac badz nawet dajesz mechanikowi do roboty zeby np. sie nie wzorowal zawsze na 1.6 zajmujac sie 1,7 bo sa roznice itd. To taka przydatna lektura a poza tym przy jakims rozkrecaniu widac czego sie mozesz spodziewac pod jakims deklem, jak sie do niego dobrac itd. Mialem takiego manuala do mojej Shadow Aero a teraz tez sciagnalem do RSa co by miec w razie "w". Pzdr Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georg48 Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 hophop - znacie moze jakies namiary na oploty - siateczkowe - najlepiej czarne - na przewody kable itp? wpisz ten nr aukcji z Allegro przewód hamulcowy FREN TUBO na metry (numer 534921110) pozdr. :buttrock: Dzieki Piter. Daj znac jak dojdzie - albo jak juz bedziesz wiedzial ile koszt przesylki i czy clo bylo itp.. No i jeszcze to : Przewody hamulcowe oplot HEL Yamaha XV1700 Warrior (numer 529198967) Jest tez producent pod warszawa (w Kobylce ) ale cos teraz Go nie widze :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Torturro Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 Merci.. szukalem czarnego.. juz mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Te oploty na linki i kable oraz manetki i osłony baku gość mi przywiózł ze stanów w walizce.W sobotę jadę do niego z kolegą któremu przywiózł VTX-a 1300.A to prawie koniec kraju. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Torturro Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 NO ladnie ale skad mic takie znajomosci :) PS - caly dzien mi dzis chodzi wyprawa na sciane wschodnia - nocleg w lublinie i wyprawa do Lwowa :) - to na marginesie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polo Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Przegladając instrukcję serwisową , doczytałem się że czujnik prędkości oprócz tego że wysyła sygnał do prędkościomierza to wysyła też do komputera silnika informacje dzięki którym silnik wie kiedy pracuje na V biegu . czy ma to na celu zmianę charakterystyki przebiegu mocy ? np jak w Rocket III - w celu ograniczenia prdkosci maksymalnej ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
easy Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Przegladając instrukcję serwisową , doczytałem się że czujnik prędkości oprócz tego że wysyła sygnał do prędkościomierza to wysyła też do komputera silnika informacje dzięki którym silnik wie kiedy pracuje na V biegu . czy ma to na celu zmianę charakterystyki przebiegu mocy ? np jak w Rocket III - w celu ograniczenia prdkosci maksymalnej ... Nie sądzę by tak było.Nie bardzo wiem co masz na myśli mówiąc "komputer"-te stosowane są wył.przy silnikach z wtryskiem,lambdą itp.ustrojstwami ,tam też mogą mieć wpływ na charakterystykę pracy poprzez mieszankę ,jej ilość ,ew.fazy rozrządu,doładowanie itp.podobne gadżety.Nasze silniki sterowane są w sposób manualny ,analogowy ,elektronika co najwyżej może odcinać zapłon przy nadmiernych obrotach ,nie sadzę by miała wpływ na pracę silnika w pojęciu stricte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polo Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 (edytowane) .Nie bardzo wiem co masz na myśli mówiąc "komputer"- ja bym to nazwał komputerem , gdzyż zaplon nie jest statyczny a zmienia się w zależności do informacji dotarczanych z - obracającego się wału - wyjścia skrzyni biegów - położenia przepustnicy do tego steruje tez dekompresatorem i ma możliwość auto diagnostyki ( wskazuje błędy z czujników ) wtryskiem nie steruje bo mieszanka jest robiona analogowo w gaźniku wiec moja teoria jest taka , że do czegoś ta informacja o V biegu wspomniana w serwisówce jest mu potrzebna , pytnie czy nie do ograniczenia prędkości poprzez " urwanie" ch-ki przebiegu mocy przy okreslonej prędkości ( realizowane poprzez opóźnienie zapłonu ) mozna to sprawdzić badając motocykl na hamowni na IV i V biegu i porównać przebieg mocy Edytowane 5 Lutego 2009 przez Polo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
easy Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 ...zapłon -oczywiście że musi być zależny od prękości obr.wału ,być wyprzedzany lub opóżniany w zależności od obrotów ,jednak do tego nie potrzeba komputera.Praca dekompresatora również nie jest w żaden sposób modulowana ,czas pracy jest stały ,inicjowany od klawisza startera w dokładnie takich samych powtarzalnych okolicznościach(rozruchu).Autodiagnostyka również o niczym nie świadczy.Nie jestem expertem od RS-a ,wiem jednak że aby urz.sterujące (komputer)mogło czymś sterować ,potrzebne są do tego urz. wykonawcze ,te z racji klasycznej konstrukcji zasilania naszego widlaka nie mają czym sterować ,mowa oczywiście cały czas o zmianie parametrów silnika... ,choć nigdy ewidentnie nie upieram się nad rzeczami spornymi :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polo Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 (edytowane) dekompresator sterowany jest z komputera zapłonu nie zaś z włącznika rozrusznika ( wystarczy zerknąć na schemat elektryczny ) a zapłon nie musi być zależny od prędkości wału , jest mnóstwo motocykli z statycznym zapłonem oczywiście ze można użyć elementów mechanicznych do regulacji od dźwigni wyprzedzenia zapłonu na kierownicy , można stosowac regulator odśrodkowy , regulator pneumatyczny to są urzadzenia analogowe a tu mamy wgrane mapy zapłonu zmieniane w zależności od przychodzących sygnałów elektrycznych nadchodzących od czujników położenia wału , położenia przepustnicy , czujnika prędkości dlatego nazywam to komputerem i nie chodzi tu o dyskusję czy to jest komp czy nie ale o to czy na V biegu nie ma "odcięcia " wczesniej niż na IV biegu i za odcięcie nie uważam wylączenia zaplonu z powodu przektoczenia dop. obrotów , ale celowego zalamania ch-ki przebiegu mocy w celu np ograniczenia V max. poprzez opóźnienie zapłonu , jeślnie nie - to po co informacje o załączonym biegu wysylane do komputera zapłonu ( a taka informacja jest jasno zapisana w instrukcji serwisowej ) Edytowane 5 Lutego 2009 przez Polo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 (edytowane) Boszeeeeeeee dywagacje takie jakby to miala jakiekolwiek znaczenie :eek: Ja wiem ze mi na dwojce docielo zaplon przy 90 km/h :icon_mrgreen: Wiem ze trzeba sie tym motocyklem statecznie i dostojnie przemieszczac po ulicach a nie zapie**alac jak na przecinakach :buttrock: :crossy: A jak juz o biegach mowa .... przydalby sie 6 bieg :lalag: Edytowane 5 Lutego 2009 przez majkelpl Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankes1977 Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Akurat ciekawe "dywagacje" dla osob, ktore choc troche interesuja sie technika i dzialaniem ulubionego motocykla. Nauki nigdy nie za wiele. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Varg Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Wydaje mi się, że informację tę komputer wykorzystuje tylko i wyłącznie do diagnostyki, na 5 biegu porównuje informację o obrotach i prędkości i jeżeli się coś nie zgadza zgłasza błąd. Po co jeszcze 6-ty bieg w Wild Starze? To 5 jest już nadbiegiem, czy jeszcze jakiś inny motocykl ma 2 tyś obrotów przy 100 km/h? Cytuj Organizacja wycieczek motocyklowych po Mazurach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marianv2 Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Wydaje mi się, że informację tę komputer wykorzystuje tylko i wyłącznie do diagnostyki, na 5 biegu porównuje informację o obrotach i prędkości i jeżeli się coś nie zgadza zgłasza błąd. Po co jeszcze 6-ty bieg w Wild Starze? To 5 jest już nadbiegiem, czy jeszcze jakiś inny motocykl ma 2 tyś obrotów przy 100 km/h? Witam wszystkich. Varg popieram ja w swoim RS mam pullej 33 zeby i na 5 biegu moto jest za slabe.Ja mysle o 32 zebach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Akurat z dostaniem pulleja 32zębowego nie ma problemu.A na Twojego napewno byłby chętny Polo. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.