dersu Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Tak jak wcześniej pisałem wymieniłem filtr i dysze w gaźniku na K&N , silnik nabrał normalnie pierdolnięcia w przyroście mocy. Ostatnio wymieniłem olej w skrzyni i w silniku oczywiście na oleje motocyklowe, otóż teraz gdy podkręcę ostro manetkę na niskich biegach mam wrażenie, że silnikowi wrastają obroty ale nie mam natychmiastowej reakcji na dynamikę jest jakby nieznaczne przesunięcie w czasie. Czym to jest spowodowane ślizganiem sprzęgła, może taka charakterystyka przeniesienia napędu poprzez pas??? Musze podkreślić że jest to w sytuacji maksymalnej dynamiki. Czekam na opinieNa niskich biegach to raczej nie sprzęgło.Sprzęgło ślizga na ostatnim biegu,jak odkręcisz mocno manetę :(chyba że slizga Ci na wszystkich a najbardziej na wysokich,ale to mało prawdopodobne)Pas wbrew pozorom nie jest z gumy,urwiesz ale nie naciągniesz(no przynajmniej tyle abyś czuł)Możesz mieć uślizg koła.Weż kogoś na obciążenie, i wypróbuj. :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seboka Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Możliwe z tym uślizgiem, choć nie czuje że mnie nosi, ale faktycznie podobny efekt jest jak się dodaje gazu autem na lodzie, choć nie wiem czy jest to dobra analogia Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seboka Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Możliwe z tym uślizgiem, choć nie czuje że mnie nosi, ale faktycznie podobny efekt jest jak się dodaje gazu autem na lodzie, choć nie wiem czy jest to dobra analogia Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seboka Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Możliwe z tym uślizgiem, choć nie czuje że mnie nosi, ale faktycznie podobny efekt jest jak się dodaje gazu autem na lodzie, choć nie wiem czy jest to dobra analogia Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolekFJ1100 Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 (edytowane) Hej wam...niedawno kupiłem z ojcem Road Stara i tak poczytałem na temat AIS....cz mógłby mi ktoś opisać działanie tego całego układu?czy pompka tłoczy czy wypompowuje?,po co? co to daje?czy będzie wielka różnica w gangu silnika na oryginalnych wydechach po ściągnięciu AIS?...co się będzie działo gdybym niezaślepił kolanek?czy nierobi to przypadkiem za odme?i czy niezacznie po chwili wywalać oleju simeringami na wale?Wielkie dziękiPozdro Edytowane 15 Marca 2007 przez wolekFJ1100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dersu Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Hej wam...niedawno kupiłem z ojcem Road Stara i tak poczytałem na temat AIS....cz mógłby mi ktoś opisać działanie tego całego układu?czy pompka tłoczy czy wypompowuje?,po co? co to daje?czy będzie wielka różnica w gangu silnika na oryginalnych wydechach po ściągnięciu AIS?...co się będzie działo gdybym niezaślepił kolanek?czy nierobi to przypadkiem za odme?i czy niezacznie po chwili wywalać oleju simeringami na wale?Wielkie dziękiPozdroPrzewin sobie parę stron do tyłu,tam było o AIS-ie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolekFJ1100 Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Było tylko jak go usunąć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kusz Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 (edytowane) Wszystko jest opisane w zakładce Custom Zone na starej stronie CYC. Edytowane 16 Marca 2007 przez Kusz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolekFJ1100 Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 tak tak tak..wszystko pięknie...wiem jak ściągnąć...ładnie opisane..ale dalej niema odpowiedzi....nacz mógłby mi ktoś opisać działanie tego całego układu?czy pompka tłoczy czy wypompowuje?,po co? co to daje?czy będzie wielka różnica w gangu silnika na oryginalnych wydechach po ściągnięciu AIS?co się będzie działo gdybym niezaślepił kolanek?czy nierobi to przypadkiem za odme?i czy niezacznie po chwili wywalać oleju simeringami na wale?Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kusz Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Działanie AIS ma na celu rozrzedzenie spalin dodatkową porcją powietrza. Jest to związane z europejskimi i obowiązującymi w niektórych stanach USA normami dotyczącymi czystości spalin. W komentarzach ludzi, którzy usunęli AIS ze swoich maszyn ani razu nie natknąłem się na jakiekolwiek negatywne dla silnika skutki tego rozwiązania. Tak samo twierdził mechanik w autoryzowanym serwisie Yamahy w Krakowie - PS Bikes - który usunął AIS z mojej maszynyWiem tylko tyle, że usunięcie AIS jest zalecane przy wszystkich wolnych, czy też półwolnych wydechach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dersu Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Gorąca głowa...przerobilem dzisiaj tylna zawiechę.Odwróciłem ten łacznik amora z rama.Obniżył sie o jakieś 6-7CM.Wygląd -rewelka,ale zastanawiam sie teraz czy nie bedzie obcierał pod obciażeniem z pełnym bagażem i zestawem stereo :smile:Sprawdził bym ale pogoda :D Mam oryginalną wielkość opony.Przerabiał ktoś juz taki patent? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 (edytowane) Tyle centów down? Masz jeszcze jakąś amortyzację? Kurde, może dzięki temu czułbym się jak na komarku a nie byku :icon_mrgreen: Jeździ się spoko, ale tak 2-3 cm wolałbym nizej siedzieć, łatwiej by się odpychało przy cofaniu. Edytowane 16 Marca 2007 przez Prałat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dersu Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Tyle centów down? Masz jeszcze jakąś amortyzację? Kurde, może dzięki temu czułbym się jak na komarku a nie byku :D Jeździ się spoko, ale tak 2-3 cm wolałbym nizej siedzieć, łatwiej by się odpychało przy cofaniu.Nie nie...Właśnie chodzi o to że sprzęt jest tuż nad ziemią a amortyzator ma nadal swój pierwotny skok. To dobre rozwiązanie dla niskich motocyklistów no i dla -oka:biggrin: Tyle ze nie wiem ile tak naprawdę pod pełnym obciążeniem jeszcze będzie miejsca dla opony. Jeśli chodzi tylko o jazdę solo to no problem- nie dobije :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Dużo czasu Ci to zajęło? Co konkretnie robiłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dersu Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Dużo czasu Ci to zajęło? Co konkretnie robiłeś?Amortyzator jest połączony z ramą coś jak by żeliwną krzywką w kształcie odwróconego" krzyża"(spokojnie ;) ) Górna część(dłuższa) jest wygięta do przodu motocykla, i aby go obniżyć należy to zdemontować, zeszlifować częsciowo w miejscu styku z amortyzatorem(nie za dużo,najlepiej parę razy przymierzyć) i zamontować ponownie ,ale tak aby własnie to szlifowane wygięte ramię było juz odwrotnie( o 180 stopni) czyli do tyłu motocykla.Daje to obniżenie w granicach 3 Cali. Pokazane to jest w ROAD STAR CLINIC.Wejdz na Tech Tips Index a potem na Rear Suspension. Wykonanie tego zajęło mi ok 3 godziny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.