Seboka Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 http://www.motorcycle.com/shoot-outs/road-...mparo-15646.htm Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Vpower Ok, nic się nie stało - przy okazji wypijemy jakieś małe piwko za nasze zdrowie :) Ze sprzętów które wymieniłeś zastanawiam się nad VTX1800, Warrior oraz oczywiście nad Road Star 1700Warrior to fajny sprzęcik i pod względem osiągów bardzo by mi pasował - akurat dzisiaj miałem okazje nim pojeździć .Niestety to właściwie motocykl jednoosobowy, pasażera chyba sadza się za karę - żona stwierdziła że na takim małym zydelku nie chce jeździć .VTX ma niezłe osiągi i wygląda też bardzo fajnie , ale jeszcze nie miałem okazji sprawdzić tego osobiście .Road Star i tu dochodzimy do sedna - ta maszyna jest po prostu piękna !Jeżeli przy swojej urodzie ma jeszcze "zadowalające osiągi" to byłoby ekstra . "zadowalające osiągi" - jak to określić żeby znowu nie podpaść :icon_mrgreen:Prędkość maksymalna w zasadzie mnie nie interesuje bo i tak rzadko kiedy przekraczam 120-130 km/h ,ale niestety od czasu do czasu lubię mocniej odkręcić na starcie .Jeżeli RS 1700 przyśpiesza tak jak Virażka1100 (lub lepiej) to nic więcej nie potrzeba ?! Spoko - male moze byc - po duzym szaleje - zartuje.:flesje:Widzisz mnie typowe dragi rajcuja na oponie 280 z tylu itd ale bedac realista i myslac o pasazerce jezdze cruiserami.Zeby miec wygode pasazera i super kopa to w gre wchodza w zasadzie 3 moto:Suzuki VZR 1800R - to naprawde niesamowicie zapier... i jest to cruiser co ma w standardzie opone tyl 240...Jego wada jest cena - mlode moto.Kawasaki VN2000 - istnieje tez wersja Classic wiec ona juz napewno nadaje sie do jazdy we 2 (standardowy tez bedzie ok)VTX 1800 Retro - silnik ten sam co Custom ale za to ludzkie siedzenie pasazera i z sakwami nie wyglada badziewnie. RS napewno ma osiagi podobne do Virago a wersja 1.7 zapewne kupe lepsze ale co by z nim nie robic do tych trzech wymienionych powyzej mu daleko (kazdy z nich ma powyzej 100 KM).Pozdrawiam. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TATAKIS Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 http://www.motorcycle.com/shoot-outs/road-...mparo-15646.htmZnam ten art., ale to nie ten.Był po francusku i było tam porównanie XV do Road Kinga z podanymi parametrami technicznymi w tabelce. Trafiłem na niego przypadkiem i niestety nie zapisałem adresu strony. ;) Wtedy jeszcze nie miałem RSa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 No to i ja chcialbym juz oficjalnie przywitac sie w gronie posiadaczy Wild Starow. :) :clap: Jeszcze tylko czeka mnie odbior motocykla i :flesje: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilk1961 Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Witam szacowne grono posiadaczy Wild i Road Starów. Od poniedziałku jestem posiadaczem i to bardzo szczęśliwym takowej maszynki co prawda z 99 ale to jest to o co mi chodziło w motorkach: DOSTOJNOŚĆ, WYGLĄD, WYGODA.Do tej pory jeżdziłem marauderkiem ale że jestem duży 193/116 to oko było skierowane na wildka lub road stara. Myślę że znajdę tutaj w razie potrzeby pomocną dłoń, zdobędę wszelką wiedzę na temat tego typu motorku.Jeszcze raz witam wszystkich i do zobaczenia w trasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarson Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Witam I ja się pochwale sprzedałem Virago 1100 i zakupiłem Road Stara 1700 04r i jestem prze szczęśliwy ;).... Poszukuję serwisówki i instrukcji obsługi może ma ktoś takową ?? Pozdrawiam Jarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarekK Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Motung idzie do przodu z siłą odrzutowego czołgu. Virago przy nim to komar. Pod względem wagi różnica faktycznie jest dosyć spora ,ale osiągi Virago (zwłaszcza 1100) ma całkiem dobre (5,3 s) Spoko - male moze byc - po duzym szaleje - zartuje.:cool: Ja w zasadzie też nie piję - dlatego zaproponowałem małe :bigrazz: Znam ten art., ale to nie ten. znalazłem coś takiego :http://www.endosruedaspr.com/maximum_twin_TEST.htmHonda VTX 1800N vs. Kawasaki Vulcan 2000 vs. Yamaha Road Star 1700Na końcu są podane osiągi na 1/4 mili sprzedałem Virago 1100 i zakupiłem Road Stara 1700 04r i jestem prze szczęśliwy ;) Gratuluję zakupu !!!Jeżeli możesz to napisz jakie masz wrażenia z jazdy RS w porównaniu do Virażki . --- Czy któryś z szanownych kolegów z Poznania lub okolic zechciałby poświęcić godzinkę i pokazać mi swoją RS/WS ? --- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Nie wiem czy bylo, ale tak dla zainteresowanych garsc wiadomosci nt. Wildka: http://www.seboka.republika.pl/www_motocykle24_pl.htm I od razu pyatanie: czy Wildek ma tylko jeden gaznik ??? :lalag: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAFAL Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Majkel kupileś motocykl i nawet nie wiesz tak podstawowych aspektów jego budowy :lalag: :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Zadalem pytanie bo tak przeczytalem w info a jak juz wpadnie w moje rece to bede go rozkrecal i badal co gdzie ma ukryte i schowane i jak co dziala :clap: :clap: Myslalem ze ma dwa a tu taka niespodzianka :eek: Zero problemow z regulacja i jakas zabawa w synchronizacje gaznikow :lalag: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilk1961 Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Może nie w temacie ale jak WS 1600 to poproszę o oświcenie.Podesty dla połówki, gdzie i czy można dostać firmowe.Małżowina stwierdziła że na tych oryginalnych podnóżkach to rura obklejona podeszwą jak nic.Mam surowe moto z zestawem sakw, kufrem, sisibarem, bagażnikiem Hepco Beckera. I nic więcej nie będę dodawał bo jest takie jakie powinno być oprócz tych podnóżków dla pasażera.Proszę o namiary. Z góry dziękuję. A teraz do Admina bo na PW nie przyjmuje.Zmiana avataru - jak?, bo nie mogę zmienić. Ciągle pojawia się stary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarson Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Gratuluję zakupu !!!Jeżeli możesz to napisz jakie masz wrażenia z jazdy RS w porównaniu do Virażki . Witam Virago 1100 to super motor jest zwrotny i dynamiczny jeździłem nim dwa sezony. RS_em jeżdżę od 4 dni nawet jeszcze nie mam blach więc moje przejażdżki są raczej krótkie.... ale co już mogę powiedzieć - silnik to fabryka momentu obrotowego.. pracuje pięknie niskich obrotach – no i jak koledzy wcześniej wspomnieli wygoda... Troszkę jeszcze mnie ćwiczy przy zawracaniu manewrach – na muszę jeździć bo bocznych drogach bo jak wcześniej wspomniałem nie mam jeszcze tablic. Myślę ,że ja wyjadę na porządną trasę to maszyna dopiero wtedy rozwinie skrzydła... Póki co jestem zachwycony tym motorem. Pozdrawiam Jarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TATAKIS Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 (edytowane) Podesty dla połówki, gdzie i czy można dostać firmowe.Oryginalne, to tylko do zamówienia/kupna w salonach/serwisach Yamahy. Edytowane 11 Sierpnia 2008 przez TATAKIS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilk1961 Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 (edytowane) Ok dzięki kolego TATAKIS.Mam gostka który zajmuje się serwisem yamachy to chyba mi załatwi.Ale zrodził si nowy problemik dotyczący kierunków. Mam moto z niemcowni i w manualu niemieckimdo WILD STARA XV1600A stoi że ten typ ma automatyczne kierunki, strona 3-6.A brzmi to tak:Die Blinkanlage dieses Modells ist mit einer Abschaltautomatik ausgestattet.....a u mnie niestety to nie działa.Czy u szacownych kolegów którzy mają moto z niemcowni i rocznik 99 jest cóś takiego?A jeszcze jedno, jak sprawdzić jaki ma się typ moto, czy z A czy AL czy bez oznaczenia literowego? Bo na manualu jest zdjecie takieg samego moto jakie ja zakupiłem, te same kolorki.Z góry dziękuję. Edytowane 11 Sierpnia 2008 przez wilk1961 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Torturro Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Wakacje wakacje i po wakacjach. 2 tygodnie po polsce w siodle - ale glownie poza siodlem gapiac sie na pieknego RS.1600 km przejechane jak przystalo na silnik 1600ccm :buttrock:Spalanie poczatkowo (pierwsza jazda - trasa + kobieta + sakwy) 4,7ostatecznie zatrzymalo sie na 5,2 kiedy troche odkrecam w cyklu mieszanym. Tlumiki mam nie wiem jakie i to mnie boli - napewno nie sa oryginalne - ladnie halasuja kiedy sie odkreci moze troche za ciche kiedy w korku - a moze po prostu to moje korki - ale te w uszach zeby nie szumialo na trasie :banghead:tak czy siak - bede zalaczal foto i prosil bieglych o expertyze pochodzenia :icon_mrgreen: Siodelko dla pasazera(ki) to porazka - szczegolnie z oryginalnymi podnozkami i bez oparcia. calkiem do bani. Szczere wyrazy uznania dla niej oraz innych smialkow ktorzy probuja przejechac jakakolwiek trace na tylnim siedzeniu RS/WS !! absolutnie konieczne obnizenie podnozkow - optymalnie wraz z zalozeniem podestow!! brak szyby nie przeszkadza do ok 120 - pozniej niemilo - czyli wniosek - mozna smialo zrezygnowac z szyby. Tyle uwag powakacyjnych - pozdrawiam wszystkich. Halo - ekipy czarnogorko/chorwackie - kiedy zdjecia i relacje?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.