vpower Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 http://www.kuryakyn.com/products.asp?bn=metric&ci=3687 Ma ktoś z Was coś takiego założone?Znacie kogoś, kto to może ściągnąć za rozsądne pieniądze? Obawiam Sie, ze kuryakyn i rozsadne pieniadze nie ida w parze. :crossy: Powiem Ci gdzie ja bym zamowil bo te elementy nie sa za wielkie: www.cruisercustomizing.comPzdr. Witam Poczytałem sobie trochę o CYKANIU i KLEPANIU w naszych maszynach i wiem tyle że nic nie wiem. Po kupnie mojego moto zrobiłem w nim wymianę oleju na motula półsyntetyka 10w40 (przed wymianą nic nie stukało ani nie cykało) - Może dlatego że jak zlewałem stary olej to to coś bardziej przypominało smołę niż olej :D Po wymianie zaczęło się cykanie zaworów. Luzy na zaworach są oki. Po 2 tys km, w zeszłym tygodniu, zrobiłem kolejną wymianę oleum wraz z filtrem. Tym razem zalałem go tez Motulem semi ale 15W50. Myślałem sobie - gęstrzy olej - może pomoże. I nic. Jak go odpalę, dopuki się nie rozgrzeje jest cicho. Po rozgrzaniu zawory klepia że ho ho. Nie wiem czym był zalany jak go kupowałem poniewaz był przywieziony ze Stanów. No i teraz czy mam przejść nad tym do porządku dziennego: jest ok a tak ma chodzić, czy może zacząć się rozglądac za nowymi kasatorami? :icon_mrgreen: Ewentualnie czy w okolicach Poznania, Łodzi czy Wrocławia (jestem z Kalisza i do tych miast mam mniej więcej te same odlegości) jest ktoś kto słyszał juz wiele WS/RSów i mógłby postawic w miarę pewną diagnozę. Pozdrowienia i szerokości :DJa swojego zalalem ostatnio Castrolem 20W-40 Mineralnym i jakos nie odczulem aby sie glosniejszy zrobil. Tyle, ze moje moto ma troche ponad 1000 km przejechane wiec na razie nie ma co nasluchiwac. Pzdr. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TATAKIS Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 http://www.kuryakyn.com/products.asp?bn=metric&ci=3687Ma ktoś z Was coś takiego założone?Znacie kogoś, kto to może ściągnąć za rozsądne pieniądze?Ja mam to założone ale kupiłem już razem z moto. Poprzedni właściciel nie miał gmola dlatego zamocował ten patent do podestów. Jak ma się gmol to jest to zupełnie bez sensu, lepiej i taniej założyć spacerówki na gmolu. WitamPoczytałem sobie trochę o CYKANIU i KLEPANIU w naszych maszynach i wiem tyle że nic nie wiem.Po kupnie mojego moto zrobiłem w nim wymianę oleju na motula półsyntetyka 10w40 (przed wymianą nic nie stukało ani nie cykało) - Może dlatego że jak zlewałem stary olej to to coś bardziej przypominało smołę niż olej :bigrazz: Po wymianie zaczęło się cykanie zaworów.Luzy na zaworach są oki.Po 2 tys km, w zeszłym tygodniu, zrobiłem kolejną wymianę oleum wraz z filtrem. Tym razem zalałem go tez Motulem semi ale 15W50.Myślałem sobie - gęstrzy olej - może pomoże.I nic. Jak go odpalę, dopuki się nie rozgrzeje jest cicho. Po rozgrzaniu zawory klepia że ho ho.Nie wiem czym był zalany jak go kupowałem poniewaz był przywieziony ze Stanów.No i teraz czy mam przejść nad tym do porządku dziennego: jest ok a tak ma chodzić, czy może zacząć się rozglądac za nowymi kasatorami? :) Ewentualnie czy w okolicach Poznania, Łodzi czy Wrocławia (jestem z Kalisza i do tych miast mam mniej więcej te same odlegości) jest ktoś kto słyszał juz wiele WS/RSów i mógłby postawic w miarę pewną diagnozę.Pozdrowienia i szerokości :lalag:Miałeś zalany minerałem. Wyżej pisałem już o tym, że serwisy Yamahy zalewają WS/RSy olejami mineralnymi, półsyntetyk ich zdaniem to nadgorliwość i niestety głośniejsza praca silnika i zaworów.I chyba mają rację. Na mineralnym zrobiłem już 4k. km i nic nie klepie, silnik cichy i się nie przegrzewa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 Właśnie szykuje się mi następna wymiana a jeżdziłem na półsyntetyku,może zalać minerałem? Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nazzi Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 Miałeś zalany minerałem. Wyżej pisałem już o tym, że serwisy Yamahy zalewają WS/RSy olejami mineralnymi, półsyntetyk ich zdaniem to nadgorliwość i niestety głośniejsza praca silnika i zaworów.I chyba mają rację. Na mineralnym zrobiłem już 4k. km i nic nie klepie, silnik cichy i się nie przegrzewa. Dzięki TATAKIS :icon_rolleyes: Już nie mogę się doczekac następnej wymiany. Zaleję go minerałem i ......... mam nadzieję że to będzie to czego mu brakowało. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 W sobote zalozylem do swojego moto wydechy V&H Longshots HS... No teraz to w koncu slychac ze jade - i to jak slychac... :icon_rolleyes: Sadze, ze co niektorzy dosiadacze Twin Camow moga pozieleniec z wscieklosci jesli chodzi chodzi o klang... :banghead:Zalozylem tez BAK wraz ze zmiana dyszy glownej i iglicy. Zabieg wymaga jeszcze podpicowania ale mozna powiedziec, ze nagle z 5 jako nadbiegu zrobil sie normalny bieg.:banghead: Czyli od 60 mozna odwinac i moto nie szarpie tyko rwie do przodu. W przyszly weekend musze jeszcze pobawic sie ze skladem mieszanki ale chyba znalazlem kompromis pomiedzy spalaniem a osiagami. Nawiasem mowiac instrukcje dolaczona przez Barona dotyczaca Jettingu mozna co najwyzej do kibla ze soba zabrac.:) Gdyby nie Road Star Clinic to zapewne jezdzilbym od stacji benzynowej do stacji benzynowej.:)Pzdr. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RayoV6 Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 Ja mam to założone ale kupiłem już razem z moto. Poprzedni właściciel nie miał gmola dlatego zamocował ten patent do podestów. Jak ma się gmol to jest to zupełnie bez sensu, lepiej i taniej założyć spacerówki na gmolu.To ja chyba właśnie u Ciebie coś takiego widziałem w 2oo.Skoro uważasz, że jest to bez sensu, to może chcesz sprzedać? :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TATAKIS Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 W sobote zalozylem do swojego moto wydechy V&H Longshots HS... No teraz to w koncu slychac ze jade - i to jak slychac... :crossy: ...... W przyszly weekend musze jeszcze pobawic sie ze skladem mieszanki ale chyba znalazlem kompromis pomiedzy spalaniem a osiagami. Nawiasem mowiac instrukcje dolaczona przez Barona dotyczaca Jettingu mozna co najwyzej do kibla ze soba zabrac.:cool: Gdyby nie Road Star Clinic to zapewne jezdzilbym od stacji benzynowej do stacji benzynowej.:cool:Pogratulować, witaj w klubie "ryczących bestii". :) Mój ma filtr K&N w obudiwe Twin Velocity Kuryakyna i dynajety od Kuryakyna. Ważne jest dobre ustawienie mieszanki. Przy przelotowej 120-130 pali poniżej 6 l. Ostatnio zrobiłem lajtową traskę 415km (przelotowa 90-100km/h) spalił 4,6 ! :icon_mrgreen: To ja chyba właśnie u Ciebie coś takiego widziałem w 2oo.Skoro uważasz, że jest to bez sensu, to może chcesz sprzedać? :cool:Chyba widziałeś mój. Zastanowię się, bo u mnie na razie raczej robią za dekorację. Są za daleko wysunięte jak dla moich nóg i kombinuję jakąś przedłużkę. Tylko te moje to inny model niż na zapodanym zdjęciu i są już trochę podniszczone, miejscami chrom obłazi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RayoV6 Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 Pogratulować, witaj w klubie "ryczących bestii". :banghead: Mój ma filtr K&N w obudiwe Twin Velocity Kuryakyna i dynajety od Kuryakyna. Ważne jest dobre ustawienie mieszanki. Przy przelotowej 120-130 pali poniżej 6 l. Ostatnio zrobiłem lajtową traskę 415km (przelotowa 90-100km/h) spalił 4,6 ! ;) Chyba widziałeś mój. Zastanowię się, bo u mnie na razie raczej robią za dekorację. Są za daleko wysunięte jak dla moich nóg i kombinuję jakąś przedłużkę. Tylko te moje to inny model niż na zapodanym zdjęciu i są już trochę podniszczone, miejscami chrom obłazi.To może pogadamy na żywo? Dzisiaj jest w miarę spoko pogoda, a i czasu u mnie ostatnio dużo, więc ja jestem otwarty na każdą propozycję.Może 19:30 w 2oo? O olejach i innych tematach też chętnie pogadam :lapad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TATAKIS Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 To może pogadamy na żywo? Dzisiaj jest w miarę spoko pogoda, a i czasu u mnie ostatnio dużo, więc ja jestem otwarty na każdą propozycję.Może 19:30 w 2oo?O olejach i innych tematach też chętnie pogadam :icon_twisted:Rayo, dzis mi nie pasuje. A swoją drogą przemyśałem temat i raczej ich nie sprzedam. U Kuryakyna wykombinowałem spacerówki z przedłużonym mocowaniem (są od 2 do 4 cali), to po założeniu będzie jak ulał do moich stóp. Jak sprzedam te, to i tak będę musiał kupić je z tym przedłużeniem do zamocowania na gmolu. Się nie kalkuluje. Mam nadzieję, że się nie gniewasz. A tak btw. czemu nie zamówisz bezpośrednio w shopie internetowym u Kuryakyna ? Cena 170$. Chyba, że nie wysyłają do Polski, bo tego nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodman Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 Czy ma/miał ktoś zalanego Wildka Motulem 3000 20W50 Mineral. Czy jeśli to zrobię to będzie herezja ? Tez chciałbym wyciszyć choć troszkę klepanie. Pozdr. Piter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 Zastanawiam się nad Castrolem Act Evo 20W40,ale może Motul? Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Torturro Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 Motul Motul Motul 10/40 7100 :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 Ale to jest syntetyk a my mówimy o mineralnym.Jeżdziłem dotychczas na M 5100 15W50. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Torturro Opublikowano 16 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 Syntetyk Syntetyk :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seboka Opublikowano 16 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 Ja jeździłem na pół syntetyku 15W50 Motula, wieksza gęstość lepiej na kasatory Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.