Skocz do zawartości

Wild / Road Star Company


Lester
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

U siebie miałem porysowaną ramkę,nowa w serwisie kosztuje ok 420pln.Więc poszukałem na Ebay.De i trafiłem całą kompletną lampę.W niemcowni wiele jest części z demontażu ,zapanowała moda na przerabiane Wildki, a części wystawiają na aukcję.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za kompletną lampę w stanie igła dałem 60 euro.Upload sorry Silwerado jest na szprychach.Zauważyłem jeszcze że w nowych Road starach zmniejszyła się pojemność baku do 4,7 galona z 5,3

 

 

Uuuu.

Dzięki za edukację

Pozdro

Krzysiek

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Upload spojrz na zdjecie w moim avatarze badz tutaj:

http://www.bikepics.com/yamaha/silverado/07/pics.asp

Na szprychach jedynie wersja Sliverado. Moj jest z 2007 czyli ostatni gaznikowy.

Od 2008 na wtrysku (wolne obroty poszly sie j*b..).

Co do mocy - pi razy drzwi 72-75KM.

15% wiecej mocy i momentu od 1.6. Nie jezdzilem 1.6 wiec nie jestem w stanie ocenic. Wynikalo by ze moment okolo 150Nm. Dluzsze biegi niz w 1.6 dlatego tez lepszy kop i minimalnie wyzej sie kreci. Hamulce od R1 bodajze (tarcze).

Reszta roznic wizualna (mapa tyl itp.) + inaczej mocowany AIS - nie trzeba wybijac kolanek bo sa odkrecane.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Upload spojrz na zdjecie w moim avatarze badz tutaj:

http://www.bikepics.com/yamaha/silverado/07/pics.asp

Na szprychach jedynie wersja Sliverado. Moj jest z 2007 czyli ostatni gaznikowy.

Od 2008 na wtrysku (wolne obroty poszly sie j*b..).

Co do mocy - pi razy drzwi 72-75KM.

15% wiecej mocy i momentu od 1.6. Nie jezdzilem 1.6 wiec nie jestem w stanie ocenic. Wynikalo by ze moment okolo 150Nm. Dluzsze biegi niz w 1.6 dlatego tez lepszy kop i minimalnie wyzej sie kreci. Hamulce od R1 bodajze (tarcze).

Reszta roznic wizualna (mapa tyl itp.) + inaczej mocowany AIS - nie trzeba wybijac kolanek bo sa odkrecane.

Skąd wziąłeś to "pi razy drzwi"?-wystarczy spojrzeć przecież w papiery ,na oryginałach amerykańskich by nie wspomnieć później o dowodzie rej.- jest napisane 63 KW ,łatwo policzyć ,chyba że byłeś na hamowni i stąd te dywagacje.

P/s

Twje moto jest bliżniakiem mojego ,identyczne w każdym calu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15% wiecej mocy i momentu od 1.6. Nie jezdzilem 1.6 wiec nie jestem w stanie ocenic. Wynikalo by ze moment okolo 150Nm. Dluzsze biegi niz w 1.6 dlatego tez lepszy kop i minimalnie wyzej sie kreci. Hamulce od R1 bodajze (tarcze).

Jeżeli przednie koło pasowe jest takich samych rozmiarów, to biegi są takie same, tylko jedynka minimalnie dłuższa, wrażenie że są dłużesz powoduje odcięcie podniesione o 500 rpm, co w wildstarze daje dość znaczny przyrost prędkości(na ostatnim biegu 25 km/h).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem 1,6 teraz mam 1,7 i jest różnica w mocy i długości biegów, hamulce lepsze

[html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja strona </font></a></b>  <font color="#008000">
<b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>

[/html]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc poszukałem na Ebay.De.

 

Problem tylko w tym ze tam po germansku wszystko napisane i jak nie masz obrazka, miniaturki to za diabla nie wiesz o co kaman :banghead:

Myslisz ze ja malo razy tak probowalem z UK ? :eek:

I mnie szlag trafial jak trzeba bylo kazda aukcje ogladac aby zobaczyc co to z rzecz :icon_mrgreen:

 

[...]odcięcie podniesione o 500 rpm,

 

Cus moge o tym powiedziec :icon_mrgreen: :buttrock: :banghead:

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem 1,6 teraz mam 1,7 i jest różnica w mocy i długości biegów, hamulce lepsze

Miałeś oba więc masz najlepsze odniesienie ,jak jest z resztą ?-(nie pytam o silnik) ,wiesz-rama ,zawieszenia

Pytam ponieważ chciałem ostatnio zamówić w Yam.Poland gmole do mojego moto ,powiedzieli mi że nie mają dostępu do katalogów amerykańskich a za te od ws-a nie gwarantują czy będą pasowały-kółko zamknięte :banghead:.Następna rzecz ,-gdzie u nas można dostać pomarańczowe żarówki dwuwłóknowe do przednich kierunków(kierunek+obrys)?

Pozdrawiam :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałeś oba więc masz najlepsze odniesienie ,jak jest z resztą ?-(nie pytam o silnik) ,wiesz-rama ,zawieszenia

Pytam ponieważ chciałem ostatnio zamówić w Yam.Poland gmole do mojego moto ,powiedzieli mi że nie mają dostępu do katalogów amerykańskich a za te od ws-a nie gwarantują czy będą pasowały-kółko zamknięte :banghead:.Następna rzecz ,-gdzie u nas można dostać pomarańczowe żarówki dwuwłóknowe do przednich kierunków(kierunek+obrys)?

Pozdrawiam :crossy:

 

Sprawdzić im się nie chce po prostu i tyle. Mnie to zajęło 2 minuty, numer części STR-5VN31-20-00, według katalogu pasuje do wszystkich modeli Road Stara, do Wild Stara katalog pokazuje numer części STR-4WM31-00-10.

Podaj im numer części i tyle, ja zawsze tak u nich zamawiam akcesoria.

Tu link do tego:http://www.starmotorcycles.com/star/access...3/0/detail.aspx

Edytowane przez Varg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gmole są napewno takie same,rama się niczym nie różni,a żarówki zamawiałem tu http://www.amerykany.pl/index.php?m=ass&id_ass=14216

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skąd wziąłeś to "pi razy drzwi"?-wystarczy spojrzeć przecież w papiery ,na oryginałach amerykańskich by nie wspomnieć później o dowodzie rej.- jest napisane 63 KW ,łatwo policzyć ,chyba że byłeś na hamowni i stąd te dywagacje.

P/s

Twje moto jest bliżniakiem mojego ,identyczne w każdym calu...

 

Nie chce Cie martwic ale 1,7 na pewno nie ma 86KM no chyba ze te konie bardzo wychudzone. Te dane to od Warriora a nasz silnik nie jest klonem Warriora tylko jakby czyms pomiedzy 1.6 a Warriorem.

Na hamowni nie bylem tylko w artykule na stronce hamerykanskiej wyczytalem o tych 15% (i innych roznicach w stosunku do 1.6 - jak znasz angielski to poszukam i posle linka), a poniewaz dane modelu 1.6 nie byly zadna tajemnica wiec mozna na tej podstawie policzyc.

Na dowodzie rejestracyjnym to ja juz nie jedno cudo w pl widzialem wpisane wiec to zaden odnosnik, a papiery amerykanskie mam kompletne ale bez takich szczegolow (jest cyfra 72 ale tak dziwnie wpisana ze ciezko wywnioskowac czego sie tyczy) bo moto sam dla siebie ze tak powiem sprowadzalem a nie przez handlarzy wiec mam komplet od dilera (moto bylo zafoliowane nowka w skrzyni).

Co do gmola - pasuje bezproblemowo od Wild Stara choc amerykanski ladniejszy. Europejski jest skladany z 2 polowek a amerykanski jest w calosci. Ja chcialem z usa sobie sprowadzic (tyle ze nie yamahy) ale jak mi cene za transport zaspiewali to podziekowalem (transport drozszy od gmola).

Pzdr.

 

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"

Nie chce Cie martwic ale 1,7 na pewno nie ma 86KM no chyba ze te konie bardzo wychudzone. Te dane to od Warriora a nasz silnik nie jest klonem Warriora tylko jakby czyms pomiedzy 1.6 a Warriorem.

Na hamowni nie bylem tylko w artykule ..."

Witam.

Nie zmartwiłeś mnie wcale ,tak się szczęśliwie dla mnie złożyło że jeżdżę tym co wymarzyłem sobie od jakiegoś czasu ,w zupełności mi to wystarcza ku mojemu zadowoleniu nie zamieniłbym się w tym momencie na nic innego.Faktem jest że poznaję dopiero maszynę ,i jeśli podejmuję jakiś głos opieram się wył.na konkretnych danych .Nie przeczę że nie masz racji ,istotnie moc podawana dla RS-a w/g moich papierów pokrywa się z Warriorem ,chyba coś w tym jest?(choć w oryginałach moich papierów było podane właśnie te 63 KW)

Co do gmoli ,w ogóle akcesoriów amerykańskich ,czekam lada dzień na sygnał (mam mieć ichni katalog),jak tylko będę wiedział coś o terminach i cenkach chętnie podam Ci je.

Tym czasem życzę frajdy z ujeżdżania moto ,zadowolenia,oby służył jak najlepiej :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki. Ja tam nie narzekam choc jakies ciagotki w strone HD mam ale to pewnie chwilowe.:)

Ja chcialem gmol z Cobry ale gmol kosztowal 180 usd a transport 225 usd + clo wiec odpuscilem i kupilem w niemczech. W koncu to tylko kawalek wygietej pochromowanej rury. Dodatki (mniejsze gabarytowo) zamawiam w stanach on-line i nie mialem nigdy problemow z dostawa.

Moc RSa tez mi wystarcza chociaz po przesiadce z VT1100 Aero oczekiwalem kolosalnej roznicy ale jej nie ma. Podobaja mi sie smaczki stylistyczne w tym moto, kocham klang i wolne obroty, denerwuje waga i brak czegos za co mozna byloby zlapac podczas wycofywania moto (same nogi troche malo i glany szybko sie zdzieraja:) ).

 

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki. Ja tam nie narzekam choc jakies ciagotki w strone HD mam ale to pewnie chwilowe.:)

Ja chcialem gmol z Cobry ale gmol kosztowal 180 usd a transport 225 usd + clo wiec odpuscilem i kupilem w niemczech. W koncu to tylko kawalek wygietej pochromowanej rury. Dodatki (mniejsze gabarytowo) zamawiam w stanach on-line i nie mialem nigdy problemow z dostawa.

Moc RSa tez mi wystarcza chociaz po przesiadce z VT1100 Aero oczekiwalem kolosalnej roznicy ale jej nie ma. Podobaja mi sie smaczki stylistyczne w tym moto, kocham klang i wolne obroty, denerwuje waga i brak czegos za co mozna byloby zlapac podczas wycofywania moto (same nogi troche malo i glany szybko sie zdzieraja:) ).

 

...Hary powiadasz ?-,U mnie to jest tak : jak każdy z nas chyba ,dąży do upodobnienia swego moto do legendy ,(klang ,akcesoria chrom ,itd) ,ja również mam coś takiego choć o HDeku nie marzę.Po pierwsze nie mieści się w moim zasięgu finansowym ,po wtóre WS bądź RS mimo swoich drobnych niedoskonałości chyba podoba mi się bardziej.Po trzecie jakoś nie mam zaufania do hadeckiej techniki ,trochę się nasłuchałem o ich awaryjności ,mimo iż wizualnie są mniejsze od pow.to jednak wagowo wcale nie są lżejsze,pchanie Harego tak samo drze zelówy jak pchanie Yamachy ,z tą różnicą że tym drugim zdarza się to o wiele rzadziej :smile:. Co do wagi ,wcześniej jeżdziłem DSem 650,potem 1100,jeszcze wcześniej wirażką 535,-gdy latem po raz pierwszy usiadłem na RSa byłem niesamowicie zaskoczony jego prowadzeniem.Nigdy wcześniej nie znałem motocykla tej wagi tak lekkiego w prowadzeniu ,minimalnym tendencjom do walenia się w zakrętach przy małych prędkościach co u chopperowatych i cruiserowatych jest niemal regułą np.VTX 1,3.Wydaje mi się że uślizgi tylnego koła w zakrętach są nieco większe od moich poprzedniczek ,myślę że zasługa tu węższej gumy ,bądź masy(mało jeszcze doświadczenia :icon_rolleyes: ).

Ogólnie jednak ,jak sam wspomniałeś ,smaczki stylistyczne ,gang,silnik -de best :clap:

Pozdrawiam.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...