devilcape Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Witam zamierzam zmienić kierownicę w moim dragstarze (650A) na płytką, niską, za to z wysokimi riserami. Chciałbym jednak uninąć wymiany linek i elektryki, zatem interesuje mnie rozwiązanie pozwalające uzyskać dużą szerokość kierownicy bez przeróbek, a nie mam możliwości, jak większośc z nas, wykonania różnych przymiarek. Pytanie: Czy ktoś z użytkowników Dragstara przerabiał badź jeździ z taką kierownicą? Jeśli tak to jaka wyskokość riserów i jaka długość kierownicy... zdjecia były by idealne... producent, gdzie kupić... Dziękuję za wszelkie konstruktywne odpowiedzi. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 ja zmieniałem w Vulcanie, z talich "kozich" rogów na niską szeroką- flyer bar. Teraz zakładam ape hangera i mogę ci pożyczyć flyer bara do przymiarek. Generalnie nie ma żadnego problemu. Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devilcape Opublikowano 2 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Dzięki wielkie, info wysłałem na PW. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 Koleżanka kupiła 650-kę z "flyerem" czy też "butterfly", który poprzednik zamontował na normalnych niskich riserach. Fabrycznych przewodów starczyło bez modyfikacji. Jest do kupienia ww kierownica, która dla Aśki była zwyczajnie za daleko i nienaturalnie ją pochylało: długość (rozpiętość) 100cm, rozstaw riserów9 cm (między środkami wyszczerbień). Zainteresowanym prześlę fotkę, piszcie na PW. Mamy także lusterka customowe z tego samego bike'a - ładne łezki, ale niewiele w nich widać wstecz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 Ja swojego Draga kupilem juz z taka szeroka kiera i nie wiem jak sie prowadzi z inna.Taka jest i wlasnie dlatego go kupilem. Nie wiem czy to jakis "flyer" czy "butterfly". Szeroka bo jak smigam miedzy autami to mi sie lusterka skladaja :biggrin: Fajnie sie prowadzi i siedzi sie wygodnie :lalag: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buba6 Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 jak tez mam plaskiego lsl'a, jade do domu w nastepnym weekend, to moge go przytargac do wrocka, przymierzysz sobie.A teraz dlaczego go wywalilem, bo... niedalo sie z nim jezdzic w dluzsze trasy, caly ciezar ciala opieral sie na nadgarstkach i bardzo mi sie rece meczyly. Cytuj Nowoczesne telewizory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 A teraz dlaczego go wywalilem, bo... niedalo sie z nim jezdzic w dluzsze trasy, caly ciezar ciala opieral sie na nadgarstkach i bardzo mi sie rece meczyly.A jaka masz teraz kierownice..? Pytam, bo wlasnie jestem na etapie wyboru czegos do Intrudera.. Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dersu Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 A jaka masz teraz kierownice..? Pytam, bo wlasnie jestem na etapie wyboru czegos do Intrudera..Mialem intruza z nieoryginalna kierą wiec podepne sie pod temat.Zależy ile masz wzrostu bo to sie wiąże też z rozpietoscią ramion. Powyzej 180 smialo mozesz Sobie pozwolic na ;patyka; typu Dragbar czy Wide-bar. Ja mialem sls-kę Dragbar wide 115 cm bo na oryginalnej przy ;wężykowaniu;(wystarczy mulda na zakręcie) ciezko bylo utrzymac go na torze jazdy (na oryginalnych amorkach) i jest jakaś taka :grzeczna: :bigrazz: Z szeroką jest super, Intruder i tak ma ograniczone przeloty na trasie(zbiornik) wiec zawsze mozna odpocząć.Jesli chodzi o wyglad sprzęta to do Intruzji lepszy bedzie Dragbar.Jest jeszcze ;ludzki; rozmiar dragbara-middle.ok 84 CM,moze byc dla kogoś niższego.Wide-bar bardziej pasuje do Cruisera.Jesli juz bedziesz zamawial to popytaj o drążoną aby móc poprowadzić wewnatrz przewody.Wtedy na zewnatrz pozoztaje tylko hydraulika.Jesli duzo jezdzisz w miescie to bardzo szeroka :lalag: Mam nadzieje ze juz Swojego BLUE skonczyłeś?!...Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 Mialem intruza z nieoryginalna kierą wiec podepne sie pod temat.Zależy ile masz wzrostu bo to sie wiąże też z rozpietoscią ramion. Powyzej 180 smialo mozesz Sobie pozwolic na ;patyka; typu Dragbar czy Wide-bar. JaMam 183cm mialem sls-kę Dragbar wide 115 cm bo na oryginalnej przy ;wężykowaniu;(wystarczy mulda na zakręcie) ciezko bylo utrzymac go na torze jazdy (na oryginalnych amorkach) i jest jakaś taka :grzeczna: :wink: Z szeroką jest super, Intruder i tak ma ograniczone przeloty na trasie(zbiornik) wiec zawsze mozna odpocząć.Jesli chodzi o wyglad sprzęta to do Intruzji lepszy bedzie Dragbar.Skad takie kierownice..? Z Allegro? Mam nadzieje ze juz Swojego BLUE skonczyłeś?!...Motong juz z grubsza jest zlozony, w poniedzialek dobieram wypelnienie do szperunkow (blacharka jest juz pomalowana 'baza', na to szperunki i wypelnienia, a na to ile bedzie trzeba warstw lakieru). Zostaly mi pierdy typu kierownica, polerka kol, dobieranie srubek (chce zeby bylo symetrycznie, a np. szpilki w oryginale takie nie sa - i z jednej mam ladna chromowana zakryta nakretke /grzybek/ a z drugiej zwykle zakonczenie szpilki.. w poniedzialek daje wytoczyc szpile z gwintami po obydwu stronach co zalatwi problem jak sadze :P), musze manetki dobrac, klakson pomiedzy cylindry i takie tam.O! Musze skads zdobyc tabliczke znamionowa jak najbardziej zblizona do orygnalu :icon_rolleyes: Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dersu Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 Mam 183cmSkad takie kierownice..? Z Allegro? Wzrost upoważniający do konkretnej szerokości ;patyka; :icon_rolleyes: Kiere załatwiłem w Rajchu,ale czasem cos ciekawego można trafic właśnie na Allegro.Popatrz też w Louisie, z tego co pamiętam mają tam LSL i Fehling.Jak będziesz zamawiał to zwróć uwagę na średnicę.Najbardziej odpowiednia jest calowa ,można wewnątrz jej poprowadzić przewody,i na oryginalne risery idealnie pasuje.. A w Drag Starze sadzę że będzie podobnie...do prostych kier .linki oryginalne do giętych w tył lub hapeanger trzeba wymieniać. :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Popatrz też w Louisie, z tego co pamiętam mają tam LSL i Fehling.Znalazlem cos takiego (reszta ma albo 22mm, albo ponad 1") - nadaloby sie..? Z wygladu mi odpowiada :lalag: Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dersu Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Znalazlem cos takiego (reszta ma albo 22mm, albo ponad 1") - nadaloby sie..? Z wygladu mi odpowiada :lalag:Wiesz...to kwestia gustu,ta napewno bedzie wygodna.Ja mialem mozliwość przymiarki i najbardziej pasowała mi do niego prosta. ( nie mialem sissybar-u) :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buba6 Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 oto moj lsl, ma mozliwosc poprowadzenia przewodow w srodku http://i72.photobucket.com/albums/i166/bub...131909981_4.jpgszerokosc zmierze w przyszly weekend jak bede w domu Cytuj Nowoczesne telewizory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 przewody to można do środka do każdej kiery wsadzić - co to za problem wiertłem 13 dwie dziury zrobić??Buba ale ty masz przewody na wierzchu - czemu nie wrzucasz do środka? Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dersu Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 przewody to można do środka do każdej kiery wsadzić - co to za problem wiertłem 13 dwie dziury zrobić?? A pewno że można :D Ale jak ma risery i manety na kierę calówkę to taniej wyjdzie cała zabawa. Dwa- do calowki wejdzie więcej przewodow i jest duzo sztywniejsza,przy szerokosci ponad metr drgania nie ;mglą;lusterek. :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.