Borsuk1 Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Witam,Mam problem ze swiecami w uralu. Po remoncie wymienilem juz 5 kompletów świec zaplonowch a przejechałem nie całe 250 km. a wiec zaczołem od iskier na początku F 75, później F95, następnie ruskie A 17, następnie NGK BP 6H, i teraz BP7 HS i zawsze to samo. Zakładam nówki maszyna chodzi jak pszczołka po 2 godzinach terenowej jazdy zaczyna powoli przerywać prawy cylinder swiece czarne-ciemny brąz. Co do koloru swiec nie ma sie co dziwic bo maszyna dostaje po garach. Wykręcam swiece na lewym iskara OKi a na prawym iskry brak nawet po oczyszczeniu z sadzy. Za pomoc z góry dziękiBorsuk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Golas Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Sprawdź platynki, czy przypadkiem nie iskrzy za bardzo, ewentualnie sprawdź czy nie są ona powypalane. Sprawdź kable zapłonowe, powodem padania świec może tez być źle wyregulowany gaźnik Masz zapłon z rozdzielaczem ?? Jeśli tak to proponuje się tego pozbyć, a założyć cewke dwuobwodową od malucha typu BIAZET - 101 i wymienić kable zapłonowe. A i jeszcze jedno, na świecy nie powinno byc sadzy, nagaru ani innych anomali Sam jeżdzę na świecach BRISK N17YC i nie moge złego słowa o nich powiedzieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Innytruder Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Witam,Mam problem ze swiecami w uralu. Po remoncie wymienilem juz 5 kompletów świec zaplonowch a przejechałem nie całe 250 km. a wiec zaczołem od iskier na początku F 75, później F95, następnie ruskie A 17, następnie NGK BP 6H, i teraz BP7 HS i zawsze to samo. Zakładam nówki maszyna chodzi jak pszczołka po 2 godzinach terenowej jazdy zaczyna powoli przerywać prawy cylinder swiece czarne-ciemny brąz. Co do koloru swiec nie ma sie co dziwic bo maszyna dostaje po garach. Wykręcam swiece na lewym iskara OKi a na prawym iskry brak nawet po oczyszczeniu z sadzy. Za pomoc z góry dziękiBorsuk czy probowales zalozyc nowa swiece zaraz po tym jak zaczol gubic iskre i czy iskra byla na nowej swiecy zanim ostygl? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 a probowales jezdzic na ruskich A11 ? Jezeli "maszyna dostaje ostro po garach" to swiece powinny miec raczej kolor bardziej jasny niz ciemny.Ile Ci ten Ural pali ? (benzyny i oleju) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borsuk1 Opublikowano 25 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 :icon_biggrin: Sprawdź platynki, czy przypadkiem nie iskrzy za bardzo, ewentualnie sprawdź czy nie są ona powypalane. Sprawdź kable zapłonowe, powodem padania świec może tez być źle wyregulowany gaźnik Masz zapłon z rozdzielaczem ?? Jeśli tak to proponuje się tego pozbyć, a założyć cewke dwuobwodową od malucha typu BIAZET - 101 i wymienić kable zapłonowe.A i jeszcze jedno, na świecy nie powinno byc sadzy, nagaru ani innych anomali Sam jeżdzę na świecach BRISK N17YC i nie moge złego słowa o nich powiedziećplatynki robią tylko jako czujnik bo zaplon jest elektroniczny cewka orginał 2 biegunowa, kable nówki z rdzeniem miedzanym bosch co do cewmi maluchowskiej ja mam 6V sprawdzę jeszcze te świece Borsuk a probowales jezdzic na ruskich A11 ? Jezeli "maszyna dostaje ostro po garach" to swiece powinny miec raczej kolor bardziej jasny niz ciemny. Ile Ci ten Ural pali ? (benzyny i oleju)no nie bo pani ze sklepu z ruskimi klamotami powiedzala ze te A 17 beda lepsze cisnienie ma po L 7,5 P7,7 zawory robione (wymienione prowadnice i wszystko dotarte) ze spalaniem nie powiem bo trudno litrazowac jak maszyna asfaltu nie widzi oleju ubylo minimalnie ( powod klika razy sprawdzalem zawory) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 ja caly czas jezdze na A11 i kolorek jest wlasnie blizej jasnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Gaźniki masz do regulacji. Ile Ural pali oleju i beznzyny? Gaźniki daja za bogatą mieszankę. Świece maja być jasne a nie brązowo-czarne. Posiedz troche nad nimi, przeczyść, sprawdz poziom paliwa, wyreguluj i zrób synchronizację (oczywiście tą z uniesionym tylnym kołem, chyba że Ciebie stać na wakuometry). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borsuk1 Opublikowano 26 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Gaźniki masz do regulacji. Ile Ural pali oleju i beznzyny? Gaźniki daja za bogatą mieszankę. Świece maja być jasne a nie brązowo-czarne. Posiedz troche nad nimi, przeczyść, sprawdz poziom paliwa, wyreguluj i zrób synchronizację (oczywiście tą z uniesionym tylnym kołem, chyba że Ciebie stać na wakuometry). Witka,Wyregulowałem zgodnie z ruska knigą nowe zestawy naprawcze ( duzy zestaw ruski) do gażnikow K-65 linia podzalu pływakow rownolegla do obudowyzaworki szczelne do 4 barow ( 12-13 mm), ssanie szczelne iglica na 2 rowku od góry ( uboga mieszanka) maszyna bryka tylko w terenie o litarzowaniu nie ma mowy ( chyba ze na motogodziny ;-) ) a moze moje problemy wynikają z cewki zaplonowej czy ktoś ma jaka powinna być oporność tego ustrojstwa pytałem sie w sklepie to mi powiedzeli ze to wojskowa tajemnica a niernika nie mają za info dzięki :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m67 Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Miałem w swoim identyczną sytuację. Przyczyną były gaźniki (K302). Nie sposób było ich wyregulować. Kupiłem K68 i zapomniałem o problemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borsuk1 Opublikowano 28 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Miałem w swoim identyczną sytuację. Przyczyną były gaźniki (K302). Nie sposób było ich wyregulować. Kupiłem K68 i zapomniałem o problemie.Witam,ja mam K65 ( kupiłem uzywki ale całe środki nowe)co tam jeszcze regulować plywaki wg ksiązki.iglice na ubogiej mieszance,srubki od regulacji powietrza nówki gwinty ok cały gażnik przedmuchałem, moze obnizyć poziom paliwa ? tylko na jaki ? co forum piszą co innego moze ktoś by podał ile ml powinno być w komorze pływakowej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Innytruder Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 borsuk1> pytalem Cie kilka postow wczesniej czy sprawdzales na nowej swiecy iskre po tym jak zacznie gubic iskre na swiecy wkreconej(zarzuconej). Czy swiece sa czarne czy mokre? jesli mokre to moze byc cos z cewka. po rozgrzaniu dostaje zwarcia i gubi iskre. sprawdz polaczenia przewodow. jesli swiece sa czarne to dostaje za duzo paliwa albo za malo powietrza. Ja mam gazniki k63t i iglice na gwincie. motocykl pracuje tylko wtedy poprawnie kiedy iglice mam opuszczone prawie do konca. swiece iskry cieplota 55 ale na 65 powinno byc ok (jezdzilem na takich) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borsuk1 Opublikowano 28 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 borsuk1> pytalem Cie kilka postow wczesniej czy sprawdzales na nowej swiecy iskre po tym jak zacznie gubic iskre na swiecy wkreconej(zarzuconej). Czy swiece sa czarne czy mokre? jesli mokre to moze byc cos z cewka. po rozgrzaniu dostaje zwarcia i gubi iskre. sprawdz polaczenia przewodow. jesli swiece sa czarne to dostaje za duzo paliwa albo za malo powietrza. Ja mam gazniki k63t i iglice na gwincie. motocykl pracuje tylko wtedy poprawnie kiedy iglice mam opuszczone prawie do konca. swiece iskry cieplota 55 ale na 65 powinno byc ok (jezdzilem na takich) Juz odpowiadam swiece czarne suche-trochę brązowe maszyna nawet ciepła po zmianaie na nowe swiece pracuje poprawnie, ( do czasu :icon_mrgreen: ) Czy moze wiesz jaki powina być obiętość w komorach pływaka w K-65 moze w ml. bo ksiązkowy poziom juz ustawiłem i nic Borsuk1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 bylo juz o tym wiele razy, ale napisze jeszcze raz: paliwa w tych gaznikach (k65), w komorze plywakowej ma byc do tego uskoku (jak sie przypatrzysz wewnatrz tej pokrywki jest takie sciecie (kierunek od strony od strony wlotu powietrza do gaznika). Pokrywke po odkreceniu od gaznika nalezy ustawic w poziomie wzgledem gornej krawedzi i wtedy oceniac ilosc paliwa. Podczas normalnej pracy gazniki sa pod katem i taki poziom jest jak najbardziej OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borsuk1 Opublikowano 1 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 bylo juz o tym wiele razy, ale napisze jeszcze raz: paliwa w tych gaznikach (k65), w komorze plywakowej ma byc do tego uskoku (jak sie przypatrzysz wewnatrz tej pokrywki jest takie sciecie (kierunek od strony od strony wlotu powietrza do gaznika). Pokrywke po odkreceniu od gaznika nalezy ustawic w poziomie wzgledem gornej krawedzi i wtedy oceniac ilosc paliwa. Podczas normalnej pracy gazniki sa pod katem i taki poziom jest jak najbardziej OK. dzieki słońce wyszło bedziem regulować :icon_mrgreen::notworthy:PozdroBorsuk1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Innytruder Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 Juz odpowiadam swiece czarne suche-trochę brązowe maszyna nawet ciepła po zmianaie na nowe swiece pracuje poprawnie, ( do czasu :) ) Czy moze wiesz jaki powina być obiętość w komorach pływaka w K-65 moze w ml. bo ksiązkowy poziom juz ustawiłem i nic Borsuk1 jesli masz wszystko ok z filtrem powietrza to opusc nizej iglice w gaznikach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.