Skocz do zawartości

Borsuk1

Forumowicze
  • Postów

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Borsuk1

  • Urodziny 02/11/1979

Osobiste

  • Motocykl
    ural
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    myszków

Osiągnięcia Borsuk1

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam, sprawdz jaki masz pozom paliwa w komorze pływaka, po objawach mozna przypuszczać ze za wysoki ( moze zaworek nie trzyma) i dziwna sprawa za motor pali bez problemów przy wkręconej do oporu srubie regulacyjnej ( wykręć 1,5- 2 obroty ). Na forum jest duzo opini o swiecach ale w moim wynalazku spisują sie tylko briski fajki tylko z NGK z tych ruskich powyłamywały sie blaszki i podczas regulacji niezle kopią Pozdro
  2. Witam, Wyjasniło sie tylko to ze kliny sa oki koła załozone poprawnie ( na zanki) Zdemontowałem wałek rozrządu a tu zonk dwie krzywki wytarte (wybranie na 1-0,7mm) w porównaniu do reszty zamówiłem używkę bo nowych podobno juz nie ma) i czekam z kazdym remontem moja nadzieja jednak maleje :buttrock: mam jeszcze jedno pytanko czy mozna przeszlifować powierzchnie robocze popychaczy( czy to coś jest utawrdzane czy lepiej zostawić :biggrin: Pozdro Borsuk1
  3. Witam, dzieki za odpowiedzi jutro biore sie za odkęcanie pokrywy i sprawa sie wyjasni :icon_razz: :( Pozdro Borsuk1
  4. eksperymenty się nie powidły po ustawieniu na oko GMP lub trchę przed mozna kopke urwać i nic jakims cudem odpalił i nagrzał ( grzał się jak cholera)się mocy zero przestawiłem zapłon do końca na pracującym silniku i od razu lepiej poszedłem dalej, wykręciłem śruby od apartu i przestawiłem poza zakres pracowal normalnie równo. Mam pytanko czy jest mozliwe abym miał ścięty klin an wale ? oraz czy w uralu rozrząd jest kolozyjny ? Borsuk1
  5. poszukaj w stacyjce pwnie styki zaśniedzały ( drobny papier i WD 40) i powinno być po sprawie Borsuk1
  6. Witam ( po raz kolejny) czy ktoś wie jak ustawić zaplon w tym wynalazku (Ural) poza tym książkowym czyli na zanak na kole i rozchylić ciężarki na aparacie, po takim ustawieniu maszyna nie pali, moze Wania zle znaki nabił :icon_rolleyes: Pozdro Borsuk1
  7. Przerobiłem na zapłon elektroniczny aby juz nic nie przerabiać a iskra była bogata ( znajomy elektronik zrobił moduł który uktyłem w lampie Witam, luzy ok ssący 0,07( ciasno) wydech 0,07 (luźno), napięcie mam 6-7V regulator prądnicy tez przerobiłem na elektronika ,iskra bogata niebieka i jest jej "duzo" co do cewki to nie wiem nie mam danych co do jej oporności wczoraj zdemontowałem głowicę aby naprawić gwint świecy bo "wylazł"wnętrze komory spalania i denko tłoka ma jak na taki przebieg bardzo duzo nalotu " czarna sadza " moze jest to spowodowane ze w pierwszym okresie motur chodził na bardzo bogatej mieszance oczyszcze to naftą i zobaczymy Borsuk1
  8. Przy próbie wkręcania na obroty i z wydechów idzie ogień pies juz nie wchodzi do garazu, zapłonu nie dotykałem ustawiony na znaki ( rozdzelacz nowy środek od dniepra wszystko pracuje bez zacięć)
  9. Witam, po ostatnich regulacjach motur zaczął parkać kichać strzelac w wydech rece opadają jak by tego bylo mało w prawej głowicy wylazl gwint razem ze swiecą. :icon_eek: Przerobie jeszcze filtr powietrz bo mam mokry na suchy moze to pomoże Borsuk1
  10. dzieki słońce wyszło bedziem regulować :icon_mrgreen::notworthy: Pozdro Borsuk1
  11. Juz odpowiadam swiece czarne suche-trochę brązowe maszyna nawet ciepła po zmianaie na nowe swiece pracuje poprawnie, ( do czasu :icon_mrgreen: ) Czy moze wiesz jaki powina być obiętość w komorach pływaka w K-65 moze w ml. bo ksiązkowy poziom juz ustawiłem i nic Borsuk1
  12. Witam, ja mam K65 ( kupiłem uzywki ale całe środki nowe)co tam jeszcze regulować plywaki wg ksiązki.iglice na ubogiej mieszance,srubki od regulacji powietrza nówki gwinty ok cały gażnik przedmuchałem, moze obnizyć poziom paliwa ? tylko na jaki ? co forum piszą co innego moze ktoś by podał ile ml powinno być w komorze pływakowej ?
  13. Witka, Wyregulowałem zgodnie z ruska knigą nowe zestawy naprawcze ( duzy zestaw ruski) do gażnikow K-65 linia podzalu pływakow rownolegla do obudowyzaworki szczelne do 4 barow ( 12-13 mm), ssanie szczelne iglica na 2 rowku od góry ( uboga mieszanka) maszyna bryka tylko w terenie o litarzowaniu nie ma mowy ( chyba ze na motogodziny ;-) ) a moze moje problemy wynikają z cewki zaplonowej czy ktoś ma jaka powinna być oporność tego ustrojstwa pytałem sie w sklepie to mi powiedzeli ze to wojskowa tajemnica a niernika nie mają za info dzięki :notworthy:
  14. :icon_biggrin: platynki robią tylko jako czujnik bo zaplon jest elektroniczny cewka orginał 2 biegunowa, kable nówki z rdzeniem miedzanym bosch co do cewmi maluchowskiej ja mam 6V sprawdzę jeszcze te świece Borsuk no nie bo pani ze sklepu z ruskimi klamotami powiedzala ze te A 17 beda lepsze cisnienie ma po L 7,5 P7,7 zawory robione (wymienione prowadnice i wszystko dotarte) ze spalaniem nie powiem bo trudno litrazowac jak maszyna asfaltu nie widzi oleju ubylo minimalnie ( powod klika razy sprawdzalem zawory)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...