Skocz do zawartości

seniorwrz

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O seniorwrz

  • Urodziny 09/27/1952

Informacje profilowe

  • Lubię
    sport,filatelistyka.picie piwa niepasteryzowanego i ostatnio zajmowanie się prawie przez całą dobę :) iżem.
  • Skąd
    warszawa

Osobiste

  • Motocykl
    IŻ 56 z 1960 r
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Telefon
    0-601 213 581
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia seniorwrz

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Przysłona podnosi sie do oporu. W ten weckend rozwiązałem problem dzięki FORUMOWICZOM lalag:. Poziom paliwa był za wysoki, wyregulowałem gaźnik w/g powyższych instrukcji i przejechałem dzisiaj 150 km bez przeszkód. No może nie do końca bez przeszkód bo pod sam koniec jazdy,jadąc przez pole pękła mi podstawa siedzenia tzn jedna z listw trzymających sprężynę siedzenia. Jutro do spawania. Pozdrawiam
  2. Podobno w celu zmniejszenia temperatury silnika można dolać dodatku ołowiowego do paliwa.To chyba nie zaszkodzi i nie spowoduje przykrych konsekwencji.Ja nie mam zdania na ten temat.Pozdrawiam
  3. Świece są faktycznie zakopcone mocno ale wkręt na gaźniku od mieszanki wkręciłem do oporu.Przewód wys,napiecia mam nowy a faję starą,ruską,
  4. Po przejechaniu od 10 do 50 km Iżem 56, odmawiają posłuszeństwa świece. Świeca Iskry po ostygnięciu i przepaleniu zapalniczką działa dalej ale też na kilka km, ruskie świece miałem 3 ale padły i już nie dają się reanimować, Bosch tak jak Iskra. Najdłużej pracowała świeca Isolator 1/9 i Brisk N14C do 50 km o ciepłocie 100. Może ktoś z Was wie gdzie leży problem. Cewkę też zmieniałem. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...