Bocian cbr Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Prosze przypomnijcie mi jak sie nazywa materiał na crashpady taki mleczny kolor. albo z czego innego można zrobić. dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_vip Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 (edytowane) Chyba z teflonu z tego co pamiętam da sie zrobić. Edytowane 24 Lutego 2007 przez lukasz_vip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDY Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Masz na myśli prawdopodobnie teflon. Ale śmiało można zrobić z aluminium tę część co będzie jechać po glebie a mocowanie stalowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubix Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 pewnie mnie wszyscy skarcicie (przyznaje się - nie znam się dośc dobrze na tym :notworthy: ) ale na zdjęciach zawsze mi to przypomina kółka od deskorolki ;) może warto sprubować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 W przyszłym tygodniu będzie gotowa pierwsza partia crashpadów z aluminium i ślizgiem poliamidowym. Tzn już są gotowe ale wracają z anodowania. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bocian cbr Opublikowano 25 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 teflon tez słyszałem ale chodziło mi o inną nazwe. ale w sumie nie ma sie co upierać trzeba zrobic z tego co się ma. dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...