matbodnar Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 Mam klr 650 która w chłodniejsze dni nie chce odpalać.W lato nie ma kłopotu z odpaleniem, ale jak jest zimno zaczynają sie problemy.Żeby ją odpalić tzreba bardzo długo kręcić rozrusznikiem, gaźnik był czyszczony, rozrząd i zaworowe luzy w normie. Tłok jest dość mocno zużyty ale pierścienie są nowe.Mimo wielokrotnego obracania wałem świeca zazwyczaj jest nadal sucha.Pomóżcie koledzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 mam podobnie , jak moto postoi tydzien bez odpalania , dlatego przepalam co 3 - 4 dni i pozwalam , pochodzic 20 min na luzie. Zmien swiece na nowa, o nizszej wartosci cieplnej np Denso X22EPR-U9 z Kemotu. Druga sprawa, czytalem na forum DR ze maja podobnie z DR-kami , pomaga zakrycie wlotu do airboxa filtra powietrza , ja tak raz zrobilem i moto odpalilo od 1 zakrecenia ( ale moze to przypadek bo wczesniej juz krecilem rozrusznikiem). Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 coś nie tak ze ssaniem chyba jest, j/w napisane zakrywanei airbox-u działa jak ssanie, zmniejsza sie stosunek powietrza do paliwa. ale to sposób doraźny:) sprawdź automat ssania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 W xt600 mam ten sam problem... Jak jest zimny to zaskakuje i za chwile gaśnie.. A świeca nowa i wszystko ustawione.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Wszyscy pisza o gaznikach- i to jest dobra koncepcja- wyczyscic dobrze dysze ssania, ale jeszcze moze byc problem ze slabym akumulatorem( szcze golnie jak stoi w zimnie), akumu nie ma odpowiedniej dynamiki do rozkrecenia walu korbowego(tu bateria ma ciezka prace - przelamac kompreche i wprawic w ruch ciezki wal korbowy) i zapodania dobrej iskry z impulsatora(ow), a efekt moze byc podobny jak zmarniale ssanie- rada: podlaczyc duzy samochodowy akumulator zacisk + do zacisku + w akumulatorze motocykla, a -- z samochodowego na mase w motocyklu(silnik, lub rama), nie na minus w akumu. motocykla , odczekac z 5 minut i wtedy sprobowac, mozna jeszcze dla lepszej dynamiki podlaczyc prostownik na zaciski akumulatora samochodowego.Jak zaskoczy i bedzie dzialac na ssaniu- ssanie dziala, jak zaskoczy na ssaniu + dodawanie gazu- trzeba ustalic jakies obroty(ok 1000- 1300)samą raczka gazu i wlaczac i wylaczac ssanie- jak brak reakcji- ssanie do d...yPozdr. Janek Klekotek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 umnie ssanie dziala , acz musze je poprawic bo plastikowy element trzymajacy linke w gazniku jest do wymiany , musze dorobic go ze stali w tygodniu , z tym ze mam gesty olej 20W50 i pewnie to tez sprawia klopot. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matbodnar Opublikowano 26 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Dzisiaj zrobiłem jeszcze rzecz następującą. Podszedłem do maszyny i zacząłem ją kręcić mniej wiecej 10 obrotów wałem i oczywiście nie odpalił, wyciągnąłem świece żeby ocenić jej wygląd.Była ni to mokra ni to sucha taka wilgotna więc załorzyłem drugą i motocykl odpalił od pierwszego obrotuwałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 moze to byc wina swiecy , albo klopot z intalacja od pokrywy alternatora do kostek pod zbiornikiem, umnie izolacja peka ze starosci i tez mialem klopoty z odpaleniem. A w sumie to ciagle mam , a narazie czekam na nowe swiece. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 Masz to samo co u mnie w GS. Zanim kupisz cokolwiek nowego to wez i sprobuj odpalic ja z innego, na 100% dobrego akumulatora. Mi tez nie palił motor jak byz zimny, swiece suche, rozrusznik krecił i nic. a jak sie zagrzał to palił. Sprawdz se to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 Arni ma racje , podladowalem aku i odrazu slychac inna prace rozrusznika , moto odpalilop bez klopotu Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 A juz kupiłeś nowe świece :icon_razz: akumulator kosztuje ok 80 zł nowy, jak bys kupował przypomnij facetowi zeby Ci elektrolit dał, bo kiedys tez wyszedłem ze sklepu z akumulatorem a zapomniałem o elektrolit poprosic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Taki swiezo kupiony aku powinien byc jeszcze doladowany ladowarka "do pelna" - sredni poziom ich naladowania to 70 / 80%. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matbodnar Opublikowano 11 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 Niewiem czy to ma wpływ ale sprawdzałem iskre na świecy i porównywałem do iskry mz etz 250. Iskraw kawaszcze jest słaba i ciemno niebieska :bigrazz: a w mzecie ładna biała i duża i kiedy sprawdzałem reakcje iskry w mzecie na umoczoną świece w benzynie pod wpływem iskry benzyna sie zapalała a w kawasaki wcale nie. :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.