Skocz do zawartości

Problemy z odpaleniem klr 650


matbodnar
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam klr 650 która w chłodniejsze dni nie chce odpalać.

W lato nie ma kłopotu z odpaleniem, ale jak jest zimno zaczynają sie problemy.

Żeby ją odpalić tzreba bardzo długo kręcić rozrusznikiem, gaźnik był czyszczony,

rozrząd i zaworowe luzy w normie. Tłok jest dość mocno zużyty ale pierścienie są nowe.

Mimo wielokrotnego obracania wałem świeca zazwyczaj jest nadal sucha.

Pomóżcie koledzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam podobnie , jak moto postoi tydzien bez odpalania , dlatego przepalam co 3 - 4 dni i pozwalam , pochodzic 20 min na luzie. Zmien swiece na nowa, o nizszej wartosci cieplnej np Denso X22EPR-U9 z Kemotu. Druga sprawa, czytalem na forum DR ze maja podobnie z DR-kami , pomaga zakrycie wlotu do airboxa filtra powietrza , ja tak raz zrobilem i moto odpalilo od 1 zakrecenia ( ale moze to przypadek bo wczesniej juz krecilem rozrusznikiem).

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy pisza o gaznikach- i to jest dobra koncepcja- wyczyscic dobrze dysze ssania, ale jeszcze moze byc problem ze slabym akumulatorem( szcze golnie jak stoi w zimnie), akumu nie ma odpowiedniej dynamiki do rozkrecenia walu korbowego(tu bateria ma ciezka prace - przelamac kompreche i wprawic w ruch ciezki wal korbowy) i zapodania dobrej iskry z impulsatora(ow), a efekt moze byc podobny jak zmarniale ssanie- rada: podlaczyc duzy samochodowy akumulator zacisk + do zacisku + w akumulatorze motocykla, a -- z samochodowego na mase w motocyklu(silnik, lub rama), nie na minus w akumu. motocykla , odczekac z 5 minut i wtedy sprobowac, mozna jeszcze dla lepszej dynamiki podlaczyc prostownik na zaciski akumulatora samochodowego.

Jak zaskoczy i bedzie dzialac na ssaniu- ssanie dziala, jak zaskoczy na ssaniu + dodawanie gazu- trzeba ustalic jakies obroty(ok 1000- 1300)samą raczka gazu i wlaczac i wylaczac ssanie- jak brak reakcji- ssanie do d...y

Pozdr. Janek Klekotek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

umnie ssanie dziala , acz musze je poprawic bo plastikowy element trzymajacy linke w gazniku jest do wymiany , musze dorobic go ze stali w tygodniu , z tym ze mam gesty olej 20W50 i pewnie to tez sprawia klopot.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zrobiłem jeszcze rzecz następującą. Podszedłem do maszyny i zacząłem ją kręcić mniej wiecej 10 obrotów wałem i oczywiście nie odpalił, wyciągnąłem świece żeby ocenić jej wygląd.

Była ni to mokra ni to sucha taka wilgotna więc załorzyłem drugą i motocykl odpalił od pierwszego obrotu

wałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze to byc wina swiecy , albo klopot z intalacja od pokrywy alternatora do kostek pod zbiornikiem, umnie izolacja peka ze starosci i tez mialem klopoty z odpaleniem. A w sumie to ciagle mam , a narazie czekam na nowe swiece.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz to samo co u mnie w GS. Zanim kupisz cokolwiek nowego to wez i sprobuj odpalic ja z innego, na 100% dobrego akumulatora. Mi tez nie palił motor jak byz zimny, swiece suche, rozrusznik krecił i nic. a jak sie zagrzał to palił. Sprawdz se to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Arni ma racje , podladowalem aku i odrazu slychac inna prace rozrusznika , moto odpalilop bez klopotu

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Niewiem czy to ma wpływ ale sprawdzałem iskre na świecy i porównywałem do iskry mz etz 250. Iskra

w kawaszcze jest słaba i ciemno niebieska :bigrazz: a w mzecie ładna biała i duża i kiedy sprawdzałem reakcje iskry w mzecie na umoczoną świece w benzynie pod wpływem iskry benzyna sie zapalała a w kawasaki wcale nie. :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...