JAKI Opublikowano 23 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 jerrrronie..!!!! PANOWIE LITOSCI!!!! :) serio az mi sie płakac zachciało ze taki tepy jestem :icon_twisted: kurde załuje ze tego linka wczesniej nie zamiesciłem, choc pewnie i tka bym ja kupił. Zwłaszcza ze wiem ze moto szlifu nie miał o na tej stronei gdzie sa ubite zeberka, kazdy przy ogladaniu tego motocykla by to stwierdził, a poza tym to wedłgu mnie ten sprzet i tak jest nowy, no ok ktos malował rame... plastiki... no ale co w tym złego? czerwien wspaniała... lakierowane profesjonalnie, od wewnetrznej strony owiewek nie widac zadnego innego lakieru tylko smługi tego czerwonego. RAma prosta, ale to jeszcze sprawdze, puszczałem kierownice przy 80 i było ok, a tak nawet przy tych 160 to mi jej nie sciagało. Główce sie przygladałem ale zrobie to jeszcze raz. CO do numerów to postaram sie je jeszcze dzisiaj podac. aaa i jeszcze jedno dla pikanteri dorzuce :] ze silnik ma chyba ta pompe oleju a ona była montowana dopiero w 95? mój kumple tak jak mówiłem kupił moto z roku 93 i nie ma czegos takiego, a u mnie jak sie właczy zapłon to czasem jak moto dłzuej postoji słykac pykanie tej pompy. Moze ta pompe mozna poprostu od tak zamontowac? Moji drodzy dzieki ze bierzecie udział w tym poscie i oczywiscie nie mam do nikogo najmniejszej pretensji o to co pisza, bo prawda bywa bolesna. Postaram sie probic jak najwiecej fotek, elementów potwierdzajacych to ze ten moto to FRANKENSTEIN :] A tak w ogóle to czy to zle ze moto było składane? jezeli rama prosta? i łozyska w główce ramy nei bede luzu łapały? a co do tych kolanek, to na bank sie czerwienia ale nei na wolnych tylko jak ja dłuzej trzymam na ssaniu a to jest wtedy po 4tys, takze wsómie bez chłodzenia to by mogło byc normalne? no dobra.. składak to jest... :clap: nierozumiem tylko dlaczego teraz znalazłem na to dowody a tam na miejscu zajzałem mu wsómie wszedzie i nie było nigdzie zadnych sladów:/ teraz nagle w jednym miejscu gdziues od spodu lakier z ramy odchodzi i widac ze wczesniej była granatowa, ktos podmienił podkładke mocujaca silnik do ramu na nie orginalna... :clap: jedyne co mnei uspokaja to to ze mi sie ten motor dalej podoba, ze silnik pali na dotyk zawsze, no i ze przy główce nic ni zauwazyłem (ale jak zdejmne owiewke to sie jeszcze raz temu przyjze), no i ze póki co to ja nie czułem zeby ja sciagało, ale teraz bede na to bardziej wyczulony:/ co do tych zeberek to ok... jak na to patrze to faktycznie to mógłbyc.. to na pewno był szlif.. całkeim inaczej siie na to teraz mi wszystko patrzy... . NR RAMY: 4BR034453 a w rubryce typ: 4BRB czy cos takiego na tym zdjciu (link ponizej) widac to co sie znajduje u mnie pod bakiem, oczywiscie to nie pompa oleju tylko paliwa, czy to znaczy ze silnik jest z innego rocznika? to ten link: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6ffa13c2d4a007bd.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 Jeśli moto jest proste i wszystko z nim jest OK to fajnie. :) Najwazniejsze,że tobie się bardzo podoba.Możesz mieć jednak w przyszłości problem ze sprzedaniem tej yamaszki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rolf Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 Kolego - martwił bym się czerwonym kolankiem. Albo masz za ubogą mieszankę,albo zawory. Sprawdź to w pierwszej kolejności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śmigło (Sprint'er eSTeciak;-) Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 no i cały misterny plan f pisduuu... :wink: to pojechaliście chuopakowi :icon_mrgreen: a tak serio to rzeczywiści eprzyjrzyj się dokładnie maszynce...fajnie, że CI się podoba ale od samego podobania bezpieczniejsza nie będzie...a zycie tylko jedno...pozdro :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 po nr ramy : 59- n.l. 18-* 1653 BR/63 BRILLIANT REDwiec kolor brylantowa czerwien , a wiec rame ktos malowal. Wiesz co nie wiem co to masz na tym, zdjeciu , ja bym powiedzial filtr paliwa ale niejestem pewien , dochodza tam jakies przewody ? Z tego co sie orientuje 600 ie ma pompy paliwa , a ew tylko podgrzewanie gaznikow olejem. A cykac ci moga zaworki , czasami tak chwile cykaja i potem cichna. Z tym kolankiem czerwonym to ciezka sprawa i moze duzo kosztowac , ja bym stawial na zawory... Przebadaj na spokojnie pozadnie rame bo jesli ona jest ok to silnik maly pikus. Sprawdz czy lagi sa proste ( szklem ) O ile silnik bedzie ok i rama tez to nie ma co sie denerwowac ze to skladak , ale jak ktos wspomnial ciezko ci ja bedzie sprzedac. Pzdro :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 Jaki, nie chcialem byc jakos bardzo krytyczny, po prostu szkoda ze wczesniej zdjecia nie wrzuciles. To wszystko. Ale jesli wszystko ladnie cyka to nie masz sie czym martwic. TYlko zainteresuj sie tym kolankiem. Najlepiej zrob pelen serwis. Aha, i nie trzymaj zimnego silnika na ssaniu na poziomie 4 tys obr. To duzo za duzo! Pozdro :icon_mrgreen: Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDY Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 Niestety i ja muszę trochę dołożyć. Ta puszka to jest pompa paliwa ELEKTRYCZNA. Takiej nie powinno być. Oryginalnie jest pompa podciśnieniowa którą widać na pierwszym planie, i stąd bywa nieraz problm z odpaleniem. To ty pisałeś o zmianie żarówki? Niestety przeba zdjąć owiewkę a to jest trochę roboty. Ale ma dobrą stronę bo zobaczysz czy była fabryczna. Powinna być z ABS-u. Są tam napisy, jak już tam dotrzesz to wymień wszystkie. nawet w szybkościomierzu. A zaczynasz od odkręcenia szybki. Jak już twoim zdaniem odkręcisz wszystkie o nie będzie schodzić to są jeszcze dwie mocujące do kosza przy reflektorze. Tylko nie na siłę bo połamiesz i będzie problem. plastik w tym miejscu jest cienki. Trzeba głęboko wsadzić łapę z małym wkrętakiem.A teraz pozytyw. Jeśli jechałeś tyle ile napisałeś i napisałeś po tym te posty, to nie jest tak żle.A na przyszłość jak sprzęt był malowany powinien włączyć się kupującemu alarm.Ciekawie wymyślili Francuzi na goleniach i obudowie sprzęgła wygrawerowana jest końcówka numeru ramy. Uważam to za interesujący pomysł. Dodam, bo dopiero otworzyło się Twoje zdjęcie. Nalepka na owiewce z tego rocznika jest inna. Owalna i dość gruba. Jeśli rama jest bardzo dobrze pomalowane i nigdzie nie widać poprzedniego lakieru to sprzęt musiał być rozebrany do "zera". Nie musi być to wadą ale daje do myślenia. Raczej nikt w Niemczech by tego nie robił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zomb Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 Również gratuluje zakupu sprzęta,świetnie się prezentuje i mam nadzieje że wszystko będzie ok :cool: Xjta super maszyna sam miałem więc wiem co mówie :rolleyes: Wielu bezpiecznie nawiniętych km życze Pozdrawiam Zomb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAKI Opublikowano 23 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 hmmm no to ja bym chciał wiedziec co z którego jest roku. z Ksiazki serwisowej wiem ze pompa paliwa ELEKTRYCZNA była montowana od 96r, mam swiatła awaryjne czego w roczniku 92 tez na pewno nie było, nie wiem w jaki sposób moge rozpoznac rocznik silnika, bo podjezewam ze sama ta pompa sie sugerowac nie moge. Moze to jest poprostu moto z rocznika 96 którym ktos szlifa wywinoł, no poskładał na ramie z roku 92 i starszymi owiewkami? jakie były róznice w modealach z róznych lat, jedyne co mi sie narazie rzuciło w oczy to ta pompa i swiatła awaryjne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDY Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Sprawa jest prosta. silnik musi mieć taki sam numer jak rama. Nabić numery na silniku żeby nikt się nie poznał raczej nie da rady. Pompa elektryczna jest na dokładkę. Bo jeśli występuje fabrycznie to nie ma podciśnieniowej. Mogła nawalić i z tego powodu ktoś dołożył elektryczną. Lub wymienił wiązkę elektruczną i tam była złączka do pompy. Jeśli stwierdzisz że zasilanie pompy jest zainstalowane fabrycznie to tak mogło być i stąd awaryjne. O ile sobie przypominam to w mojej takiej złączki nie było.Jeśli motocykl wzbogacany był częściami z modszego to nie ma zmartwienia. Aby były sprawne.Zamienić owiewki pomiędzy rocznikami 92 i 96 można tylko w komplecie je.sli się coś pomiesza to od razu widać, ponadto różnią się reflektorem. Rocznik 96 ma już tłoczone wzorki na kanapie. Spojrzałem jeszcze raz na zdjęcie z 1 postu. Owiewki są z takie jak w tym roczniku.Silnik też z tego okresu i kanapa.Jedyne rozdźwięki z fabryką to: kolor ramy, Kolor motocykla. malowane golenie, kolor kół. I to co napisałeś a nie widać na zdjęciu. Na pewno nie dyskwalifikuje to motocykla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Rocznik 96 ma już tłoczone wzorki na kanapie.Jeszcze nie ma :P Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 adny owiewka nie jest z tegbo roczniak (przendia) p.szbigu na storni holenerskiej xj napisz ena pw jak bedse mial 5 min Wiecei co ja sprawdzalem kolory tu :http://www.japarts.nl/Ned/Motorverf/Yamaha/Index.htm i na 3 modele mi pasowalo ale teraz (kilka osob zawali mnie pytaniami ) nie jestem pewien czy poprawnie to interpretowalem,. Moze jak ktos zna holenerski doczyta sie o co w tym biega ? U mnie w 2 dyversjach kolor sie zgadza i u kumpla ale, teraz nie jestem pewien tego czy JAKI-ego rama na bank byla czerwona , Moze trafienie przedtem bylo czystym "cufalem" JAk tak to przepraszam za wprowadzenie bledu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 (edytowane) Chyba cos nie tak z tym kodem koloru. 4BR to na pewno nie brillant red, tylko oznaczenie modelu, w tym wypadku chyba od 92- 95. Znajomi maja 4BR i rozne kolory. Mysle ze kolor jest chyba oznaczony na papierowj naklejce na ramie, ale tez nie jestem pewien jak z tym kolorem. A co do moto JAKI najwazniejsze ze On jako nowy wlasciciel jest zadowolony. :notworthy: Ja powiem tylko ze ja jak widze takie kombinacje to staram sie omijac z daleka. Moto nawet niech bedzie starsze, wyrejestrowane, niech ma lyse opony, klocki do wymiany i naped. Ale niech bedzie oryginalne i niech nie nosi znamion kombinacji alpejskiej. Tu sory ale tak jest, nikt nie moze sie polapac co to za model i ktory rok, a moze sie okaze ze przeszczep, albo cos gorszego? Pzdr. Ramy chyba we wszystkich Div maja kolor taki jak cala buda. Edytowane 24 Lutego 2007 przez Zbig Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDY Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Symbol 4BR jest wyrużnikiem typu - modelu. Na wszystkich elemenrach plastikowych jest gdzieś umieszczony i nie tylko. Jest też na goleniach i kołach. Na owiewce jest umieszczony w widocznym miejscu koło śruby mocującej na samym końcu owiewki prawdopodobnie jest z obu stron. Jeśli tego nie ma to może być owiewka akcesoryjna. Jesli rama była piaskowana to ciężko będzie dojść koloru. Pozostają wtedy dokumenty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Dobra juz, plastiki i malowanie to pikus. Wazne ze jezdzi prosto. Teraz mu zrobic przeglad i jazda :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.