Nitomen Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 witam jak sprawdzic szczelnosc glowicy na przylgniach zaworowych ?? wlewajac do kanalow nafte czy benzyne ? ( glowice mam juz zdjeta) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Z Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 Może być i to i to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kardan Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 witam jak sprawdzic szczelnosc glowicy na przylgniach zaworowych ?? wlewajac do kanalow nafte czy benzyne ? ( glowice mam juz zdjeta)Ja używam nafty. Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 18 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 czy jesli wleje nafty w kanaly i saczy sie przez przylgnie , to znaczy ze sa nieszczelne ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Innytruder Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 dokladnie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 Odwracasz glowice "do gory nogami" i wlewasz nafte do komory spalania.Czekasz po jakim czasie pojawi sie w kanalach, jezeli po kilku / kilkunastu minutach to zawory nie trzymaja, jak po 4 godzinach to niezle. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 a ja słyszałem ze mozna lać mleko:)- prawda to ??:bigrazz: Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 19 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 bo ja wlalem do kanalow i po minucie bylo pod zaworami widac saczaca sie nafte. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 No to musisz dotrzeć zawory.. Ja jak robiłem xt600 to po nalaniu nafty po 24h jeszcze było sucho.. a pasty do zaworów kupisz za jakies 4zl za dwie gradacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 19 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 wlalem jak napisal Adam.M i po 10 godzinach jesty sucho.. to jak sie sprawdza od strony kanalow czy komory spalania ?? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Czyli co - jak wlewasz kanalem to sie saczy a odwrotnie nie ???Jak trzyma to powinno trzymac w obie strony.Ja bym zawory rozebral i jezeli nie wymagaja przeszlifowania jednak dotarl.Jesli to glowica, ktora i tak miales robic ( prowadnice ) to najpierw one musza byc zrobione, a potem ew zawory / gniazda. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 my praktykujemy nalanie oleju do komory spalania i do kanału wkładamy pistolet ze sprężonym powietrzem i psikamy.Jak pojawiają się bombelki należy jeszcze docierać. W samochodach zdaje egzamin, i w motorach powinno też.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.