simsonkr Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 Witam. Chce sie dowiedzieć czy ta plomba w gaźniki w simsonku to prawda. Od str wlotu powietrza są 3 dziury a największa jest zalana ołowiem czy to może byc plomba i jak ją usunąć. kto to robił i może podzielić się doświadczeniami. Prosze o pomoc :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 napewno ci nie pomoże to. wiesz chociaż gdzie prowadzi ten kanał? z simsona nie zrobisz rakiety tym sposobem, a tylko moze zacząć ci się pier... ć coś, chociaż uwazam że ten kanał jest zaślepiony z drugiej str. a zresztą po co chcesz ja usuwać? o co ci chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 w simsonie blokady? wiesz mozesz sprobowac ale nie zdziw sie jak pozniej bedzie Ci bral torszke za duzo powietrza i nie bedizesz mogl go wyregulowac:] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simsonkr Opublikowano 16 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 :icon_mrgreen: chłopaki jeśli miało by być coś nie tak to zawsze moge go zakleić jakimś klejem. Widziałem na niemieckich stronach gaźniki bez tej plomby, i na innych forach czytqałem o tym. Ale tutaj jest wiele inteligętnych osób, i licze na kogoś kto mi powie jak to zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolo98 Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 zalezy jaki masz gaznik bo ja mialem bing 17 wiec tuningowy i tam zadnych plomb nie bylo. Tak wogule to simsonie nie ma blokad. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simsonkr Opublikowano 16 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 narazie wiem o 2 blokadach jedna na gaźniku, i jedna w tłumiku również widziałem to na niemieckiej str, był nawet tutorial jak ściągnąć a dokładnie to przerobić tłumik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 w simsonie blokag jako takich nie ma nie iwem co ty widziałeś, jeśli uważasz obcięcie kolanka o kilka cm za blokadę , to odblokuj a simek cię zerwie z siedznia.plomba napewno nie jest niepotrzebna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubix Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 nie jeździjcie tak po nim skoro mówi ze czytał to ma racje :icon_mrgreen: moze faktycznie simek ma blokady, sam w to nie wątpie. jesli wy o nich nie wiecie to tak nie kozaczcie. wg mnie dobrze by było gdybys rozwiercił tą zaślepke i powiedzial czy cos sie zmieniło :buttrock:pozdroprzemek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kusiek Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 (edytowane) no i wtedy jak napiszesz ze dostal niesmaowitego kopa to na forum dowiemy sie czegos czego nikt nie wiedzial:D a o tlumiku tez cos slyszalem ze w koncówce jakies jeszce dziurki nawiercic czy cos:) pozdro Edytowane 16 Lutego 2007 przez kusiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 ej stary!! a co mają jakieś kanałki do mocy max silnika?! przecież te kanały na dole gardzieli gaźnika są tylko do powietrza prowadzonego przy zamkniętje przepustnicy.. czyli na wolnych obrotach :buttrock:więc watpie, żeby jakis dodatkowy kanałek mógł coś zmienić... jak już to rozwierć sobie cylinder a nie jakiś tam kanałek.. to da więcej mocy a nie więcej powietrza i zaburzoną miaszankę na biegu jałowym..:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolo98 Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 nie jeździjcie tak po nim skoro mówi ze czytał to ma racje :P moze faktycznie simek ma blokady, sam w to nie wątpie. jesli wy o nich nie wiecie to tak nie kozaczcie. wg mnie dobrze by było gdybys rozwiercił tą zaślepke i powiedzial czy cos sie zmieniło :)pozdroprzemekco ty wafla szukasz :D a jak cos sie zesra to on bedzie bulil a nie ty wiec go nie podpuszczaj lepiej bo bedzie mial puzniej pretensje :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubix Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 co ty wafla szukasz :) a jak cos sie zesra to on bedzie bulil a nie ty wiec go nie podpuszczaj lepiej bo bedzie mial puzniej pretensje ;)cholera wydało sie ;) kto wie moze inzynierowie z fabryki simsona dołozyli mu potajemnie 20 koni ukrytych wlasnie w tej dyszce :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simsonkr Opublikowano 17 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Na innych forach zdania są podzielone co do tej "Plomby". Kolanko to też wiem, cylinder mam 60ccm zmieniona zębatka na silniku, mój simek ma 20 lat to model KR 51/2 Schwalbe z nowym silnikiem 4 biegi. i jade spokojnie 70 a jak chce pokazać frajerowi na wiertarce to i 85 raz sie udało ale ja nie chce prędkości tylko mocy. Jeśli naprawde simek był przyblokowany to poco mam go dławić:D. No i pomyślcie jeśli jest tam dziurka zalana ołowiem, i jest wyprofilowana tak jek te 2 mniejsze to znaczy że niejest po nic. Jesli jest to efektem ubocznym jakiegoś innego kanaliku i go zalali to nie profilowali by go przynajmniej bo stawia on teraz tylko opory powietrza. Więc chyba niejest po nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolo98 Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 cholera wydało sie :eek: kto wie moze inzynierowie z fabryki simsona dołozyli mu potajemnie 20 koni ukrytych wlasnie w tej dyszce :notworthy:hehe obruciłeś to w żart (i prawidłowo bo to był żart) już cie lubie :icon_razz: hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gudaj Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Z tego co mi wiadomo, to pod tą plombą jest dysza powietrza. Orginalnie jest ona zalakowana, jednak w razie potrzeby dodatkowej regulacji można próbować nią kręcić. Ale nie wydaje mi się, że doda ci to mocy. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.