Skocz do zawartości

...problem z cylindrem...


lon_91
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

cześć, mam problem robie remont z kolegą w moim KDX-e i z cylindrem się stało niedobrze:( ponieważ warstwę nicasylu mam juz zdartą;/ i moje pytanie do was jest takie... gdzie mogę oddać cylinder do tego żeby włożyli mi nowa tuleje (nie nicasyl) (tuleja tańsza chyba?) Proszę o podanie telefonów, albo stron internetowych do danych sklepów. Najchętniej interesuje mnie z MAŁOPOLSKI chociaż może być też gdzie indziej.

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć, mam problem robie remont z kolegą w moim KDX-e i z cylindrem się stało niedobrze:( ponieważ warstwę nicasylu mam juz zdartą;/ i moje pytanie do was jest takie... gdzie mogę oddać cylinder do tego żeby włożyli mi nowa tuleje (nie nicasyl) (tuleja tańsza chyba?) Proszę o podanie telefonów, albo stron internetowych do danych sklepów. Najchętniej interesuje mnie z MAŁOPOLSKI chociaż może być też gdzie indziej.

 

pzdr.

Ale to komperesja juz całkowicie zniknęła?,a co do tulejowania cylindrów to było kilka ogłoszeń na allegro (popatrza) coś ok 400zł powinno wyjść za nowa tuleje (z montażem) pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzialem niedawno ogloszenie na allegro, koles naklada nowe powliki NICASILowe w Polsce - koszt ok 600zl - niestety nie widze w tej chwili tej aukcji :/. Mysle ze jesli koszt tulejowania =400zl to lepiej poswiecic te 200zl i miec nicasil.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przeczytałem szczegóły tej aukcji:) 600zł za nicasyl który kładziony jest Na wyspie W.Brytanii . Musisz jeszcze doliczyć przesyłki tam i zpowrotem 250zł +tłok itd. kleś to wszystko pisał.

http://www.tuningdwusuw.prv.pl/ Wymiana tulei chyba się lepiej opłaca, przy tym możesz sobie zażyczyć dodatkowo tuning cylinderka dopłacając bodajrze 50zł:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żadnych tuningów w mojej kawie nie chce z silnikiem :PP

a co do cylindra to patrzyłem z kolegą (mechanikiem) to ta warstwa nicasylu (takie cos złotego) jest całkowicie zdarte... ale tłoka mam w stanie dobrym jedynie pierścienie mam zdarte. zamówiłem nowe pierścienie dziś dostałem u Olka. tłoka zostawiam. i chce ten cylinder oddać żeby tuleje włożyli i mieć spokój na sezon potem tylko tłoki zmieniać :) jaki mniejwiecej jest czas czekania na to żeby mi naprawili cylinder?

 

 

Ale to komperesja juz całkowicie zniknęła?

jeżeli chodzi Ci o kompresje :( to powiem tak, nie mierzyłem jej żadnymi przyrządami, ale motor chodził dobrze 120km/h przy przełożeniu 12/52 na kostkach po asfalcie :P na kolo szedł.. co świadczy fota na moim bikepicsie. :D oraz to ze niedawno zmieniałem kierownice po glebie:]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.motor-tech.katowice.pl/index.html tak jak Endurowiec.Dzis wlasnie wyslalem do nich cylinder od kmxa.tyle ze tlok kupilem sam ktory wsadzilem do paczki i zrobią pod niego tuleje.Koszt 300zl.pan nogly chce 400 nizej niezejdzie.Panowie co olgaszaja sie na allegro chcą 650zl bo maja jakies super mega tuleje.Jak mnie zaczol kitowac przez telefon z 5 min powiedzilaem 3 zdania swoje to zamilkl<---naciagacze :) O motor techu rozmawialem z paroma ludzmi.jest tanio szybko i porzadnie.pozdrawiam zobaczymy jak mi to zrobią:(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem można załatwić tak, że wyśle im cylinder + mój stary tłok i pierścienie (jeśli trzeba) i powiem ze taka chce tuleje. Ok, no więc ostatnie pytanie... Jaki jest czas oczekiwania na to tulejowanie? licząc czas, że ja bym im to tam zawiózł i odebrał tam za parę dni ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmpf... Jak dla mnie to niemadre rozwiazanie... Pozatym jak sie nie myle to tlok pod tuleje a tlok pod zeliwo jest inny... Teraz zapewne masz tlok duzy ze wzgledu na to ze chodzi na ostatniej warstwie nicasylu, wiec tulejowanie starczy ci pewnie tylko na jakies gora dwa tloki... Moze sie myle ale takie jest moje zdanie :biggrin: POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz racje tlok jest inny na nikasil i zeliwo ale do kdx jesli sie nie myle to dostanie sie tlok na tuleje

 

a nie lepiej kupic tlok na zeliwo pierwszy szlif albo orginalny rozmiar wyslac do tulejowania z nowym tlokie oni Ci dobiora tuleje do tloku i wbija

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozatym jak sie nie myle to tlok pod tuleje a tlok pod zeliwo jest inny... POZDRO

tuleja a zeliwo to to samo :P :biggrin:

Łukasz Lo.. nie mozna zakładać tłoka od nicasilu do tuleji żeliwnej. To całkowicie inna twardosc materiału z jakiego jest wykonany tłok. Tłoki do nicasilu są miękksze bo to one maja sie bardziej zuzywać a nie nicasil. Natomiast dawiej jak stosowano tuleje żeliwną wychodzono z załozenia ze lepiej zrobić szlif co jakiś czas a zeby tłok duzej pochodził. Pozatym ja nigdy bym nie przerobił cylindra z nicasilem na zeliwo :bigrazz: zeliwo gozej oddaje ciepło, zmniejsza max obroty (kwestia 50 obr/min ale przy niewygurowanej mocy KDX to moze być odczuwalne) no i przedewszystkim zamiast w kawie wymieniać sobie sam tłoczek co dwa sezony to bedziesz musiał przy kazdej zmiane tłoka bujać sei z cylindrem do szlifierza zeby zrobił szlif. Jak chcesz to moge dać CI namiary na mechanika z Krakowa z ktma i on wysyła cylinder do anglii i oni tam robią nicasil i jak trzeba to spawają cylinder i rozwiercaja od nowa i nakładaja powłoke i wszystko razem z przesyłką 800zł i juz kilka osob z forum u niego robiło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...