tomprz Opublikowano 12 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Sprawdzę a tak na marginesie to z tym wypalaniem świec to jakis mit czy prawda - bo brzmi to niewiarygodnie. Stare strucle typu mz itp nie wymagały takich zabiegów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 2T przepali zalaną świecę, 4T już może mieć problemy, połóż zalaną świece na palniku i zostaw aż się biały nalot zrobi Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomprz Opublikowano 12 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Miałem już kilka motocykli ale tak upartego to jeszcze nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Witam. Czy jesteś pewny, że akumulator jest OK? To, że kręci to jeszcze nic nie znaczy, może daje już za mały prąd na rozruch.Podepnij się kablami pod aku z auta i zakręć. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomprz Opublikowano 12 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Pewnie że tak zrobiłem, spiąłem kablami a autem , ale to nic nie dało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
88kamyczek Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Ty a moze jednak przepatrz instalacje!!!!!, moze odlaczyl sie jakis kabel od wlacznika. U mnie w kawie mozesz krecic i krecic ale jak na manecie nie przestawisz na ON to ani rusz. Moze na przyczepce go dobrze telepnelo i sie cos odlaczylo. Moja kawa tez przyjechala na przyczepce i odlaczyly sie swiatala z kabelkami swiatel stopu na dzwigni hamulca! Sprawdz instalacje bo moim zdaniem to nie byla wina swiec, ale to takiej jezdzie co teraz przezywaja z palnikami i zalaniami zmien je :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Zobacz cewki czy nie mają jakiś pęknięć na obudowie, czy innych widocznych uszkodzeń. Miałem podobnie gdy u mnie była pęknięta cewka, postał w wilgoci, czy po myciu był problem z odpaleniem. Jeżeli nic nie widać to tak jak koledzy pisali wcześniej. Wyczyść świece ( najlepiej jakbyś miał nowy komplet, bo to i tak trzeba zmienić ), podłącz kablami do aku auta, ssanie i kręć bez gazu. Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomprz Opublikowano 15 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 Może jeszcze jakies pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 dzwoniłeś do sprzedającego??? Moze sie mu juz to zdarzyło, wiec bedzie wiedział. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomprz Opublikowano 15 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 dzwoniłem , ale on nie miał takiego problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 Możę ustaw kranik na ON :notworthy: No, a tak na poważnie czy jak go długo kręcisz to czuć paliwem? Jeżeli tak, to brak iskry lub wina instalacji. Jeżeli nie - nie dostaje paliwa. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolenweider Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 (edytowane) a sprawdziłes te świece czy nie bo nic nie napisałeś? jak nie to są zalane i napewno nie odpali. Edytowane 15 Lutego 2007 przez Wolenweider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JĘDRZEJ Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 Jeżeli masz termowentylator albo jakiś inny grzejnik,to podstaw go pod silnik i solidnie podgrzej.Najprawdopodobniej coś w instalacji zawilgotniało. bo jeżeli odpalałeś go przed transportem to nawet gdyby świece były winne to przecież wszystkie naraz nie wysiadły,i silnik powiniem choćtrochę zagadać.Pzdr. Jeżeli masz termowentylator albo jakiś inny grzejnik,to podstaw go pod silnik i solidnie podgrzej.Najprawdopodobniej coś w instalacji zawilgotniało. bo jeżeli odpalałeś go przed transportem to nawet gdyby świece były winne to przecież wszystkie naraz nie wysiadły,i silnik powiniem choćtrochę zagadać.Pzdr. Jeżeli masz termowentylator albo jakiś inny grzejnik,to podstaw go pod silnik i solidnie podgrzej.Najprawdopodobniej coś w instalacji zawilgotniało. bo jeżeli odpalałeś go przed transportem to nawet gdyby świece były winne to przecież wszystkie naraz nie wysiadły,i silnik powiniem choćtrochę zagadać.Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 a moze poprostu przycisk na kierownicy jest w pozycji off lub stopka jest rozłozona?Czasem radosc po zakupie nowego moto jest taka ze zapomina sie o sprawach najprostszych :( pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 a moze poprostu przycisk na kierownicy jest w pozycji off lub stopka jest rozłozona?Czasem radosc po zakupie nowego moto jest taka ze zapomina sie o sprawach najprostszych :biggrin: pozdr wtedy by nie kręcił w ogóle pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.