ppmarian Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 a wiec postanowione, bede kupowac maszyne. mysle nad KAWĄ KLE 500. Jako ze mam jakies 4 lat przewy (ostatnio w moich rekach byl GS500E) nie będę szalec i na razie pozostane poniżej magicznej granicy 100KM. Jakie sa mocne i slabe strony tego motoru. Czy rzeczywiści tak duzo pali jak na 500? Może lepiej jakis inne moto laczace cechy:-endurowate (glownie jazda po lesie i lekkim terenie)-turystyczno( wypady weekendowe z )-miejskie (dojazd do pracy - niskie spalanie, zwinnosc w korkach) Warunek: wygodny i min 2 cylindry!!! a teraz pytanie z innej beczki warto brac MZ trophy za 200PLN (jest absoltnie cala kompletna). silnik pali ale sprzeglo jest na 100% do roboty. wiadomo troche rdzy i oglonie do odnowy ale czy warto w to sie pchac i ile moze kosztowac przywrocenie go do stanu bdb (kapitalny remont mechniczny, elektryczny, lakier, "tapicerka" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 zamiast tej kawy wolałbym BIGa (choć to tylko 1 gar ale za to aki :D ) , albo XTZ super Tenere , bo na Africe pewnie braknie . A ta MZ bez jakaś baardzo droga , stary to nie jest Junak czy Avo :) poczekaj , pewnie trafi sie tańsza :P Pozdro , aha to jest tylko i wyłącznie mój punkt widzenia , moze Ty masz inny , zrobisz i tak jak uważasz , ja napisałem co ja bym zrobił ;) Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 9 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 a wiec postanowione, bede kupowac maszyne. mysle nad KAWĄ KLE 500. Jako ze mam jakies 4 lat przewy (ostatnio w moich rekach byl GS500E) nie będę szalec i na razie pozostane poniżej magicznej granicy 100KM. Jakie sa mocne i slabe strony tego motoru. Czy rzeczywiści tak duzo pali jak na 500? Może lepiej jakis inne moto laczace cechy:-endurowate (glownie jazda po lesie i lekkim terenie)-turystyczno( wypady weekendowe z )-miejskie (dojazd do pracy - niskie spalanie, zwinnosc w korkach) Warunek: wygodny i min 2 cylindry!!! a teraz pytanie z innej beczki warto brac MZ trophy za 200PLN (jest absoltnie cala kompletna). silnik pali ale sprzeglo jest na 100% do roboty. wiadomo troche rdzy i oglonie do odnowy ale czy warto w to sie pchac i ile moze kosztowac przywrocenie go do stanu bdb (kapitalny remont mechniczny, elektryczny, lakier, "tapicerka" budrzet max 8000PLN - ostro mysle nad H trnsalp - zbiera same dobre opinie co do MZ to gdzie nie wejde to za trophy krzycza 1000PLN wiec mysle ze to okazja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buła Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 witam,nic ci nie powiem na temat tej Kawy ale jesli masz mozliwosc kupna MZ za 200 złoty z kompletna dokumantacja to ja na twoim miejscu bym sie nie zastanawiał,wiadomo ze w trakcie remontu pewnie bedziesz musiał wymienic nie tylko sprzegło ale w trakcie wyjdzie masa innych rzeczy ale mysle ze i tak sie opłaca,tych motocykli jest coraz mniej i maja cos w sobie,a co do kosztów remontu to zalerzy czy bedziesz chciał zrobic go na orginalnych czesciach,które na upartego mozna jeszcze znalezc czy na innych nie orginalnych.ja bym kupił,ale to jest moje zdanie.pozdrwiam :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 a wiec postanowione, bede kupowac maszyne. mysle nad KAWĄ KLE 500. Jako ze mam jakies 4 lat przewy (ostatnio w moich rekach byl GS500E) nie będę szalec i na razie pozostane poniżej magicznej granicy 100KM. Jakie sa mocne i slabe strony tego motoru. Czy rzeczywiści tak duzo pali jak na 500? Może lepiej jakis inne moto laczace cechy:-endurowate (glownie jazda po lesie i lekkim terenie)-turystyczno( wypady weekendowe z )-miejskie (dojazd do pracy - niskie spalanie, zwinnosc w korkach) Warunek: wygodny i min 2 cylindry!!! Mocne strony KLE to :-łatwość prowadzenia(jak na jego masę);-aluminiowa oslona silnika , która nie boi się kamieni wyskakujących spod kół (transalp ma plastikową);-dostępność części;-zwinność w korkach ;-dość dobra dynamika jak na turystyczne enduro o poj. 500cm.-wygląd (przynajmniej dla mnie :smile:-cena zakupu;-masywny bagażnik.trwałość silnika (choć oczywiście do Transalpa i innych v-ek nie może się równać).Słabe strony to:-niewygodne siedzenie (w trasie trzeba robić przerwy co ok. 150-200km);-dość duże zużycie paliwa przy dynamicznej jeżdzie (choć nie tak duże jak się powszechnie sądzi-mój rekord do tej pory to niecałe 8 litrów , a przeciętnie 5,5 -6);-raczej nie nadaje się do dalekich podróży we dwoje (ale to chyba cecha większości 500-tek - po prostu są trochę za słabe)-nie najlepsze hamulce (ja ratowałem ich skuteczność stalowym oplotem przewodów i dobrymi klockami) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 9 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 witam,nic ci nie powiem na temat tej Kawy ale jesli masz mozliwosc kupna MZ za 200 złoty z kompletna dokumantacja to ja na twoim miejscu bym sie nie zastanawiał,wiadomo ze w trakcie remontu pewnie bedziesz musiał wymienic nie tylko sprzegło ale w trakcie wyjdzie masa innych rzeczy ale mysle ze i tak sie opłaca,tych motocykli jest coraz mniej i maja cos w sobie,a co do kosztów remontu to zalerzy czy bedziesz chciał zrobic go na orginalnych czesciach,które na upartego mozna jeszcze znalezc czy na innych nie orginalnych.ja bym kupił,ale to jest moje zdanie.pozdrwiam :) papiery sa kompletne ale trzeba oczywiscie zrobic przeglad i wykupic OC. potraktuje to jako inwestyce. mysle ze wlozone 1500PLN w generalny remont zwroci sie przy ewentualnej odsprzedarzy. poza tym fajnie byloby mniec takiego "komunistycznego" klasyka w garazu http://www.muzeum-motoryzacji.com.pl/photo/TROPHY.jpg Klas500trwałość silnika (choć oczywiście do Transalpa i innych v-ek nie może się równać).Słabe strony to:-niewygodne siedzenie (w trasie trzeba robić przerwy co ok. 150-200km);-dość duże zużycie paliwa przy dynamicznej jeżdzie (choć nie tak duże jak się powszechnie sądzi-mój rekord do tej pory to niecałe 8 litrów , a przeciętnie 5,5 -6); jaki przebieg osiaga silnik KLE? ile kosztuje ewentualny remon?nic nie da sie zrobic z tym siedzeniem ...mam przyjaciela tapiceraile spala na trasie przy 120-140km/h a ile w miescie? dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 kumpel ma kle500 i praktycznie każdy pasażer który z nim jechał narzekał, że mu niewygodnie Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 Kuuuurde , ta MZka jest za 200zł a nie za 2000zł , mi sie coś pomyliło i myślałem , ze za 2000(chyba do okulisty sie przejda) , jasne , ze za 200zł bym też brał bez zastanowienia nawet jeśli by była niekompletna a miała papiery.Przepraszam , za wprowadzenie Cie w błąd :) Pozdrawiam Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jareckiz Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 Jesli chodzi o MZ, za 200 zl, nie zastanawiaj sie, kupuj. Ja w 2002 r, kupilem Tropika za 250 zl. wprawdzie nie robilem w niej remontu silnika, ale cale nadwozie i rame wypiaskowalem i polozylem nowy lakier w kolorze wg. mnie najladniejszym czyli wisnia na zbiorniku i lampie, reszta czarna ze szparunkami no i oslony na nogi w kolorze kosc sloniowa. Tropik wygladal jak nowy bylem kilka razy na bajzlu we Wroclawiu i tam zostala sprzedana za 1500zl. Jesli chodzi o koszta remontu to ja odzyskalem to co wlozylem. Ale co sobie pojezdzilem to moje. Jesli nie czujesz sie na silach do jej remontu i nie jestes nia zainteresowany daj znac na PW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
veronx Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 kolega ma KLE 500 , ogólnie moto ładne itd ale narzeka na moc w trasie w dwie osoby to jednak chyba do jazdy bardziej w pojedynkę , dał sie przejechać to mi się nawet podobało co do MZ jeśli masz kase i chęci to ją bierz bo mało ich jest i najczęśćiej kończą zakatowane gdzieś na wsiach ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dabal Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 siemanko,ja miałem podobny problem .co ty.mam 182 przy 95kg.podobały mi sie kle transalpy i super tenery,dr-ki itp mialem szczęscie bo udało mi się sprowadzić afryczkę z 94 za 6500 w super stanie(taki motor można kupić w europie za 500-1000 euro)wniosek;ekstra maszyna jeden wydatek na wiele lat polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.