Pacian Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Powinno być jak w tej WR450:http://video.google.pl/videoplay?docid=-80...453&q=akrapovic A u mnie jak tak jak w tym 525 EXC:http://www.youtube.com/watch?v=UUYFjbL20RQ Wydech mam kompletny do tego modelu regulowali mi u nas ale niewiele to dało co z tym zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
01kriters Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Hmm wiem że mamy zupełne inne motocykle ale w moim motocyklu po zdjeciu Db killer'a też strzela ogniem. Z Db killerem nie ma takich efektów. Tłumik wprawdzie nie jest przelotowy ale też nie jest fabryczny - sebring dedykowany do R6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Wyglada jakby nie cofalo mieszanki w fazie przeplukania komory spalania i dopalalo w tlumiku. Mimo ze dedykowany wydech nie pasuje do twego motocykla. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pacian Opublikowano 8 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Adam ale to się przeciez da ustawic w 1 filmiku widać tylko jak to zrobic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Ale on to chyba zrobil tlumikiem , jakas przyslona , lub cos podobnego. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebazaz Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Moim zdaniem to w 2 filmiku poprostu koleś nie wyciągnął ssania na zimnym silniku lub miał źle wyregulowany gażnik.Po dodaniu gazu mieszanka jest az uboga i nie dochodzi do zapłonu.Natomiast silnik przepompowuje nie spaloną mieszankę do tłumika.Obroty spadają i koleś odpuszcza gaz.Następnie rośnie podciśnienie w gaźniku i mieszanka zostaje wzbogacona.Następuje normalny zapłon w cylindrze a następnie niedopalone spaliny zapalają mieszankę w tłumiku i mamy strzał.Uboga mieszanka nie zapala się od iskry, lecz może się zapalić od dopalających się spalin.Ten sam efekt możemy uzyskać przez wyłączanie na chwilę zapłonu lub kręcenie do odcięcia.Pusty wydech o dużej objętości uwydatnia dodatkowo to zjawisko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 Adam ale to się przeciez da ustawic w 1 filmiku widać tylko jak to zrobic. No to ciekawe co piszesz, bo ja nic nie widze, mimo ogladniecia go kilka razy.Wydaje mi sie ze w pierwszym filmie facet ma ruchoma przegrode, ktora tam laduje i dzwiek silnika sie zmienia, ale ten silnik od poczatku nie wali z wydechu ogniem.Mozliwe ze na drugim filmie facet nie wyciagnal ssania, ale oprocz tego nie ma przejscia, czyli jakasregulacja gaznika tez jest potrzebna. Jezeli placiles za regulacje gaznika w warsztacie i dalej jest zleto wroc tam i niech dalej to robia. Mnie troche trudno regulowac gaznik z odleglosci 10 tys km :biggrin:.Ale mozliwe ze to wydech wymaga przerobki, tzn dodania elementu zawracajacego gazy do komoryspalania. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszEnduroboyz Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 ja mysle ze to jest nie uniknione !! bedzie strzelac moim zdaniem !! przeciez to logiczne ze szybciej wypłukuje mieszanke ktora spala sie w wydechu !! takie jest moje zdanie !! moja Huska daje ostro jak oszalała i nie daja nic ani zadne regulacje ani zmiana dysz ani skład mieszanki !! we wszystkich sprzetach z przelotami zaobserwowałem takie zjawisko !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 U mnie w KLXie po zmianie gaznika na mechaniczny Mikuni z pompka przyspieszacza motor zaczol strzelac okniem jak dziki. Wydech oryginalny przelotowy Kawasaki z wykrecanym przytlumieniem i wstawiona w pionie kratka na ktorej zatrzymuje sie wiekszosc ognia (widac jak sie zajrzy od tylu na chodzacym silniku). Sklad mieszanki jest dobry, gaznik ustawiony wedlug zalecen z servisowki Mikuni, kolor swiecy w normie ale i tak strzela. Wracajac do Yamahy to kumpel posiada YZ450 i po zmianie wydechu na dedykowany tez sie chcial pozbyc strzelania i doszedl do tego droga regulacji szczeliny na swiecy. Tzn wstawil nowa i bawil sie w przestawianie odleglosci, az w koncu motor przestal strzelac przy kazdym zamykaniu gazu, dodam ze sprzet byl nowy z salonu. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 Sklad mieszanki jest dobry, gaznik ustawiony wedlug zalecen z servisowki Mikuni, kolor swiecy w normie ale i tak strzela. Najpewneijszy sposób ustawiania gaźnika, dobierania dysz, położenia iglicy itp. to hamownia z analizą spalin. Instrukcje producenta są bardzo dobrym punktem wyjścia do regulacji. Poza tym jak ktoś ma rozbebeszoną pusta rurę (czyt. tłumik :evil: ) to żadne regulacje nie pomogą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 Pompka tylko to jest oryginalny seryjny wydech Kawasaki w zadnym miejscu nie jest ciety czy wybebeszany (czyt. oryginal) ma tylko dokrecane przytlumienie od tylu jak komus za glosno chodzi (poto by spelnial wymogi homologacji na droge z tamtych czasow). Wiadomo ze sposoby regulacji zawarte w serwisowce nie daja takiego efektu jak analizator + hamownia :bigrazz: (niestety nie mam dostepu) ale to jest gaznik akcesoryjny nie produkowany do zadnego seryjnego moto i ustawilem tak jak to mowi serwisowka zalanczana do niego (sposoby dobierania dysz i skladu mieszanki do konkretnego silnika). Ladnie wyjasnili tam jak dobrac dysze po charakterystyce reakcji na odkrecanie i puszczanie manetki.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterro Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 Moim zdaniem to w 2 filmiku poprostu koleś nie wyciągnął ssania na zimnym silniku lub miał źle wyregulowany gażnik.Po dodaniu gazu mieszanka jest az uboga i nie dochodzi do zapłonu.Natomiast silnik przepompowuje nie spaloną mieszankę do tłumika.Obroty spadają i koleś odpuszcza gaz.Następnie rośnie podciśnienie w gaźniku i mieszanka zostaje wzbogacona.Następuje normalny zapłon w cylindrze a następnie niedopalone spaliny zapalają mieszankę w tłumiku i mamy strzał.Uboga mieszanka nie zapala się od iskry, lecz może się zapalić od dopalających się spalin.Ten sam efekt możemy uzyskać przez wyłączanie na chwilę zapłonu lub kręcenie do odcięcia.Pusty wydech o dużej objętości uwydatnia dodatkowo to zjawisko.Zgadzam sie z twoja opinia. KWESTIA GAZNIKOW :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pacian Opublikowano 9 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 Powiadacie że na przelocie ma strzelać to zobaczcie 1 filmik mam identyczny wydech a czamu mi strzela a jemu nie to kwestia regulacji jak się z tym uporam dam wam znać co i jak jak strzela to bardzo zle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pacian Opublikowano 15 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 A więc problem rozwiązany zakupiłem tuningową iglice z możliwością regulacji zwiększyłem dawke paliwa na iglicy i nie ten motor nie ten wydech nic nie strzela lepiej sie wkręca wymiana dysz nic nie dawała zmieniałem od 170-190 ale zostawilem u siebie 175 polecam wszystkim taki zabieg u siebie napewno zdrowiej dla silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 Dzieki za wiadomosc. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.