wieczny student Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 I znów klepanie postów :crossy: . http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=166021826 Szukaj takiej książki. Ta jest strasznie droga, można znaleźć za jakieś 25pln na allegro. Tam znajdziesz odpowiedzi na wieeeele pytań. Książka w sam raz dla kogoś, kto chce rozpocząć zgłębianie nieprzepastnych czeluści przebłysku geniuszu radzieckiej technologii :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Ales mnie zgasił, :-) dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Ja od tej książki zacząłem. Jest zarys historyczny modeli KMZ i IMZ, dane techniczne, trochę zdjęć, historia motocykli radzieckich, jak i historia motocykl z koszem. Nie jest to biblia każdego rusofila, ale dobrze zagrana uwertura :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Innytruder Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Powinno sie raczej zastosowac dodatkowy filtr pelnoprzeplywowy tak jak robi sie to w starszych anglikach ( przed 75r ).Zreszta fabryka robiaca Dniepry zrobila silnik o poj. 750 ccm z filtrem pelnoprzeplywowym, tyle ze to raczej rzecz nieosiagalna w Polsce. Adam M. widzialem to ustrojstwo. podobno mozna zaadaptowac do starego silnika po zmianie walu, przedniego dekla rorzadu i dupereli. odnosnie pelnoprzeplywowego filtra chodzi mi po glowie zastosowanie wkladu samochodowego na kruciec ssacy przed pompa. wada tego pomyslu jest demontowanie miski olejowej przy kazdej zmianie oleju? jesli ktos widzi jakies przeciw tego pomyslu prosze o wypowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puzel Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Ja tą książkę kupilem w Empiku za jakieś 32zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 bla,bla,bla ... kiedy przejdziemy do kolorów? Np bardzo do kitu jest kolorystyka tego urala z tyłu ksiązki którą wieczny student gasił granata . A tak poważniej to warto ją kupić choć prześlizgneli się trochę po temacie . Rozumiem że gdyby trochę wnikneli w temat to opracowanie było by kilku tomowe -ale kolor okładki ładny . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Innytruder Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 A teraz powaznie, wyjasnijcie mi o co chodzi, widze skrzynie z mocowanie filtrem powietrza na taki fajny ul i wejscie na inny filtr pod kątem, z takim dinxem jak zatyczka słoika. czemu sa takie i takie? I druga sprawa czy tylko wersja gurala m-67 i wyższe była 12V-kwestia alternatora i nowszych gazników-mocowanych inaczej jak starsze -czy było inaczej? skrzynie z kominkiem ukosnym to skrzynie kaski i dniepra, z kominkiem prostym to ural sa tez z biegiem wstecznym podobno mieszcza sie do krotkiej ramy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 A tak poważniej to warto ją kupić choć prześlizgneli się trochę po temacie .Toż przecież napisałem, że to uwertura całej opery jest :icon_mrgreen: :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.