Skocz do zawartości

Różnice pomiędzy sowietami.


mmariano
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

I znów klepanie postów :crossy: . http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=166021826 Szukaj takiej książki. Ta jest strasznie droga, można znaleźć za jakieś 25pln na allegro. Tam znajdziesz odpowiedzi na wieeeele pytań. Książka w sam raz dla kogoś, kto chce rozpocząć zgłębianie nieprzepastnych czeluści przebłysku geniuszu radzieckiej technologii :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja od tej książki zacząłem. Jest zarys historyczny modeli KMZ i IMZ, dane techniczne, trochę zdjęć, historia motocykli radzieckich, jak i historia motocykl z koszem. Nie jest to biblia każdego rusofila, ale dobrze zagrana uwertura :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinno sie raczej zastosowac dodatkowy filtr pelnoprzeplywowy tak jak robi sie to w starszych anglikach ( przed 75r ).

Zreszta fabryka robiaca Dniepry zrobila silnik o poj. 750 ccm z filtrem pelnoprzeplywowym, tyle ze to raczej rzecz nieosiagalna w Polsce.

 

Adam M.

 

widzialem to ustrojstwo. podobno mozna zaadaptowac do starego silnika po zmianie walu, przedniego dekla rorzadu i dupereli.

 

odnosnie pelnoprzeplywowego filtra chodzi mi po glowie zastosowanie wkladu samochodowego na kruciec ssacy przed pompa. wada tego pomyslu jest demontowanie miski olejowej przy kazdej zmianie oleju? jesli ktos widzi jakies przeciw tego pomyslu prosze o wypowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bla,bla,bla ... kiedy przejdziemy do kolorów? Np bardzo do kitu jest kolorystyka tego urala z tyłu ksiązki którą wieczny student gasił granata . A tak poważniej to warto ją kupić choć prześlizgneli się trochę po temacie . Rozumiem że gdyby trochę wnikneli w temat to opracowanie było by kilku tomowe -ale kolor okładki ładny .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A teraz powaznie, wyjasnijcie mi o co chodzi, widze skrzynie z mocowanie filtrem powietrza na taki fajny ul i wejscie na inny filtr pod kątem, z takim dinxem jak zatyczka słoika. czemu sa takie i takie? I druga sprawa czy tylko wersja gurala m-67 i wyższe była 12V-kwestia alternatora i nowszych gazników-mocowanych inaczej jak starsze -czy było inaczej?

 

skrzynie z kominkiem ukosnym to skrzynie kaski i dniepra, z kominkiem prostym to ural sa tez z biegiem wstecznym podobno mieszcza sie do krotkiej ramy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...