RADAR Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Czołem motonici :banghead:Mam pytanko, Rozstałem się ze swoją starą suzą i zamierzam kupic jakies nowsze moto (#97-#02),Interesuje mnie jakaś maszyna w zakresie 600 - 900cm3 w plastikach, ale niechciałbym się naciać na smoka, tj. bede używał tego moto i do sportu i czasami do zwykłej przejażdzki po okolicy, Doradźcie mi proszę jakie moto kupic, które jest wmiare ekonomiczne, ale ma sportowe zacięcie, myślałem o jakiejs CBR 900 lub 600, ale moze jakaś Yamaszkę? Zalerzy mi też na dobrym przyśpieszeniu z miejsca i momencie obrotowym,pzdr,RADAR :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oie Master Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Kup Diesla : :notworthy: A tak powaznie : wyczytalem na scigacz.pl ze CBR 900 ma dobre osiagi i malo pali. To jest tylko wiedza "czytana" uzytkownik CBR Ci pewnie wiecej powie. Dzieki Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kichacz Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 CBR 900 jest super , z wyglądu i z osiagów. w eksploatacji jest dla mnie chyba najlepsza w tej pojemności . Kiedyś czytałem od niektórych użytkowników ze przy normalnej jeździe w trasie schodzi poniżej 6L - pozdrawiam ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin 80 Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Cześć RADAR! Przeczytałem twój post i jako były właściciel CBR929, myśle, że byłby to odpowiedni motocykl dla ciebie. Spełnia on chyba wszystkie twoje oczekiwania. Ma zacięcie sportowe( i to jakie!), ale można nim też pojechać po bułki do sklepu ;) Jest też dosyć ekonomicznym jak na tą moc motocyklem. W moich rękach średnio wychodziło spalanie 7-8 l/100km. Dla porównania CBR 600F4, jaką posiadałem jeszcze wcześniej, uzyskiwała podobne wartości spalania, a frajda z jazdy o wiele większa na 929. Fireblade kiedyś w trasie nawet spalił poniżej 6/100, ale to była jazda w kilka motocykli ( mój był wtedy znacznie mocniejszy od pozostałych) przy prędkościach rzędu 120-130. Jeśli utrzymywać w trasie 160-180, wychodzi 7-7,5.Silnik przyjemnie oddaje moc już od 3 tys., bardzo elastyczny, nawet jak masz 100 na budziku to na 6 już bardzo sprawnie nabiera prędkości, nie tak jak 600.Moim zdaniem jeżeli jesteś w miarę wprawionym jeżdzcem kupuj 900. Daje więcej przyjemności z jazdy, a koszta utrzymania wychodzą podobnie.Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RADAR Opublikowano 6 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Czołem Panowie,dzięki za wskazówki, Marcin80 -dzięki za wypowiedź, wole 900 niż 600 ;) wcześniej miałem Suzuki RF900R, holerrrrrrrrnie mocny motorek, ale tez duża masa szła w parze ze spalaniem, myślę że Cbr_a będzie odpowiednia, podobno mają wytrzymałe silniki - pokładam nadzieje w Hondzie, P.S. a gdzie obrońcy Yamaszek i Suczek ;) ?? pzdr,RADAR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 moja yamaha pali dużo , duzo za duzo ale problem chyba tkwi gdzieś indziej , słyszałem , ze kawasaki są ekonomiczne , 3 kumpli miało/ma gpz 600 stare bo stare ale potrafiły przy tych 100-120 zejść na trasie do 5 litrów , tak samo ponoć ZZRa 1100 jak na swoją moc , pojemnosć i wage jest bardzo ekonomiczna , ale zaznaczam , ze to są suche fakty które usłyszałem lub wyczytałem , coprawda nie od bajkopisarzy ale sam nie miałem nigdy kawy.Pozdro Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek_CBR Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 ja po zakupie moto, jak wracalem z pasazerem z predkoscia 120-140 mialem spalanie 5 litrow. CBR 900 to naprawde unikat jesli chodzi o spalanie :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 Ja nie mam tak fajnie ... moja tlra pali od 7 w góre... przynajmniej mi .. może jak sie troche bedę powstrzymywał to spali mniej .. zobaczymy jak bedzie cieplej... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 Stary, sam wiesz że nie ma co wierzyć w cuda. To tak samo jak " wszędzie dobrze gdzie nas nie ma" Mój też pali 4 jak jade sam 80. Normalne zdrowe moto 6 bierze bez niczego, a litr w tą czy tamtą to już nie ma co się rozwodzić. Te nowsze na wtrysku zachowują fabryczne spalanie nawet ze znacznym przebiegiem, a starsze modele palą zazwyczaj więcej ale z winy rozkalibrowania. Troche regulacji naprawia ten dylemat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek_Czeladź Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 only FZS 600 :icon_rolleyes: spalanie max 6,5 na trasie przy 100-120 do Zdyni spalił uwaga 4,2 :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek_CBR Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 ventura -> wypowiedzial sie o litrach wlasciciel 600tki. Sorry ale nie zawsze wieksza pojemnosc przy normalnej jedzie musi wziac wiecej. Ja przy 100 na godiznie u siebie mam 3.5 tys obrotow tylko a 600tka okolo 6ciu. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek77 Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 Zawsze możesz kupić GPZ 500s, spokojnie schodzi poniżej 5 l/100, ale ma tylko 60KM. Mnie narazie wystarcza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 Hejas. w jednej z angielskich gazet motocyklowych był zamieszczony taki ciekawy test... dotyczył on właśnie spalania...i chodziło o wyłonienie spośród najpopularniejszych motocykli sportowych najoszczędniejszego ... pamiętam że konkurencję tą wygała Yamaszka R1 z 98 roku... potem zdje się była Kawa zx10...generalnie szcześćsetki w tyle... chyba zx 636 była w pierwszej piątce... tak więc to że szejseta skopci mniej to mit... i tak wiekszość żywota motocykl drogowy porusza się w zakresie średnich obrotów...średne obroty w litrze przekłądają się na jakąś tam prędkość ..powiedzmy 6 tys. obr = 160 km/h w szjsecie ta prędkość będzie mniejsza...i elastyczność też gdyż mmoment jest położony wyżej....więc jesli chcemy uzyskać podobne wartości prędkości i przyśpieszeń musimy ją kręcić wyżej niż litra...a zatem skopci więcej.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 Carabiniero to nie jest tak proste z tym spalaniem. Najprosciej rzecz biorac to jest tak:- 600ccm pali mniej od 1000ccm przy predkosciach rzedu 100-140km/h (600 srednio 4,5- 5 l 900-1000ccm kolo 5- 6 litrow )- przy predkosciach rzedu 160km/h pala podobnie kolo 6 litrow - przy predkosciach 180 - 200km/h 600 pali wiecej niz 1000 ( 600 kolo 8 litrow , a 1000 kolo 7 )Mi CBR 600 pali do 5 litrow przy 140 i do 6 prz okolo 160. Wolniej nie jezdze bo po prostu minąlbym sie z przeznaczeniem sprzetrzetu. Jak ktos lubi jezdzic z predkoscia 100km/h to polecam MZ 250 :DW miescie pali do 6,5 l a krece do odciecia na pierwszych 3 biegach i nigdy nawet nie myslalem o osczednej jezdzie.A z mocniejszych sprzetow polecam CBR 900RR ktory zchodzi do 5 - 6 litrow przy 140 - 160 km/h a ma znacznie wiekszy potencjal niz 600. Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śmigło (Sprint'er eSTeciak;-) Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 A ja z kolei ujmę się za Yamkami :icon_rolleyes: Zwróć uwagę na dwa modele: Thundercat (600) i jego większy brat Thunderace (1000) Fajne maszynki, dość niezwodne a przy tym relatywnie (jak na moce, którymi dysponują) ekonomiczne. No i bardzo wygodne.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.