Skocz do zawartości

KAWASAKI VN 2000


cabaniero
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pali tak jak na moje oko 7 na sto , choć dokładnie jeszcze nie moge powiedziec , jeszcze dokładnie wilicze :D

[html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja strona </font></a></b>  <font color="#008000">
<b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>

[/html]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to przyjemnie jak to z tymi widlakami

gadalem z gosciem i mowil ze nie ma mozliwosci zeby widlak spalil wiecej niz 10 oczywiscie nie mowie o takim mastodoncie jak ma Draco bo ten to ma takie wymiary jak ciezarowka :eek: :D ale mysle ze i on nie wiele by za ta granice wyskoczyl

natomiast rzedowce to calkiem sporo moga jak sie im depnie

czy to ma cos wogole w sobie prawdy ? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładnie, 2000 ccm i pali 7l/100km :eek: . A ja po wczorajszej regulacji (opuszczenie iglicy i bliżej niesprecyzowane przestawienie śruby składu mieszanki :D ) osiągnełem wynik 6,5l/100 km. A w instrukcji piszą, że poniżej 5 powinno być (na trasie). Ale moze nie trzeba było gnać 140 kph gdzie tylko się dało, sprawdzać przy jakiej prędkości na trójce odcina i pchac się w korki na Toruńskiej ;) . Jutro nowy test mniejszymi prędkościami :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Progr :) am docierania wedlog instrukcji jest do 1600 i mam sie zamiar tego trzymac

 

Spytałem, bo w temacie "docierania" ktoś kiedyś mi powiedział, że tak jak sobie dotrzesz tak będziesz jeździł.

Chodziło wtedy co prawda o silnik samochodowy, ale zastanawiam się czy z motocyklowym nie jest tak samo.

Tak sobie myślę, że jakbym sam miał moto "od nowego" to bym mu dał 4,5 godzin lekkiej pracy, a potem jednak bym trochę :icon_razz: przycisnął, żeby go od początku przyzwyczajać i żeby mi się później nie "lenił".

 

Taka tam refleksja... :clap:

 

Kilka lat temu kupiłem samochód prosto z salonu i zastosowałem taką właśnie strategię, wyszło mi na dobre.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po trosze masz racje ale ja jestem silnikowcem z wyksztalcenia choc od roche wiekszych silnikow bo okretowych ale z doswiadczenia wiem ze powinno sie trzymac pewnych zasad ktore wymyskil producent a w tym przypatku okreslil ze do 800 km trzeba na poszczegolnych biegach nie przekraczac okreslonych predkosci potem to samo do 1000 tylko z innymi predkosciami no i do 1600 a potem to juz mozna a wlasnie troche duzo to kosztowalo aby odrazu go jakos przeciazyc wiec sie trzymam instrukcji choc jest ciezko bo to cholerstwo na kazde odkrecenie reaguje jak diabel nawet na najmniejsze :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

..... ale taki dwulitrowy mastodont wcale nie ma zauważalnie lepszych osiągów od np. 1400, czy 1600. Może tylko na papierze...

skoro nie ma zauwazalnych osiagow to chyba nigdy pan nie jechal i ta teorie wysnul sobie w glowie :icon_razz:

 

 

 

z pojemnoscia idzie moment i spadaja obroty dla mocy maksymalnej

jak latwo przekalkulowac czym wiecej tym fajniej

a jezeli mowimy o paliwie to takich motorow nie kupuja ludzie co chca zeby jezdzic za 5 zlotych 100 km bo wtedy by sobie kupowali skutera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moge cos powiedziec na ten temat posiadam to moto juz dwa miesiace mam na nim trzy tysiace

 

a ostatni tysiac zrobiony na przejazdzce po gorach i moge powiedziec ze prowadzi sie jak bajka z niestej ziemi nawet w winklach o zwrocie 230 stopni przetestowane na serpentynkach w okolicach Polanicy predkosc zmiezona licznikowa 220 i nie byl to koniec mozliwosci tylko autostrada pod Wroclawiem sie skinczyla zuzycie wachy przy predkosci podruznej 120 po dokonczonym dotarciu nie przekracza 6 literkow jest to mazenie posiadaczy mniejszych wiaderek tylko wada jest dlamnie krotki drugi bieg i piatka ktora jest strasznym nadbiegiem a cale gory przejechalem na trojce jest tak elastyczna motor polecam :buttrock: :icon_razz: :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Draco bo ja teraz docieram swojego wiec tak jak pisze w instrkucji jeze na 2 do 40 na 3 do 60 itd powiedz czy w trakcie docierania bral ci wiecej wachy czy jak to sie mialo do efektu koncowego

 

 

co do pojemnosci sam mam nie mala i jest roznica zapewniam :icon_razz:

zreszta specem od pojemnosci w tym temacie jest Draco i podpisuje sie pod tym co mowi :buttrock:

 

fotki DRACO:

http://kubqs.webpark.pl/DRACO.jpg

http://kubqs.webpark.pl/DRACO2.jpg

http://kubqs.webpark.pl/DRACO3.jpg

Edytowane przez Stan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wiec w czasie docierania palil od 6,5 do 7 jak pisalem troche wczesniej tak wiec jest roznica ale to zalezy jak go sie dociera a ja uwazam ze racje ma zawsze producent pozdrowka za umieszczenie zaiec beda nastepne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...