Seboka Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 Pali tak jak na moje oko 7 na sto , choć dokładnie jeszcze nie moge powiedziec , jeszcze dokładnie wilicze :D Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 to przyjemnie jak to z tymi widlakamigadalem z gosciem i mowil ze nie ma mozliwosci zeby widlak spalil wiecej niz 10 oczywiscie nie mowie o takim mastodoncie jak ma Draco bo ten to ma takie wymiary jak ciezarowka :eek: :D ale mysle ze i on nie wiele by za ta granice wyskoczylnatomiast rzedowce to calkiem sporo moga jak sie im depnie czy to ma cos wogole w sobie prawdy ? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 Ładnie, 2000 ccm i pali 7l/100km :eek: . A ja po wczorajszej regulacji (opuszczenie iglicy i bliżej niesprecyzowane przestawienie śruby składu mieszanki :D ) osiągnełem wynik 6,5l/100 km. A w instrukcji piszą, że poniżej 5 powinno być (na trasie). Ale moze nie trzeba było gnać 140 kph gdzie tylko się dało, sprawdzać przy jakiej prędkości na trójce odcina i pchac się w korki na Toruńskiej ;) . Jutro nowy test mniejszymi prędkościami :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DRACO Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 Wiesz ja jezdze powolutku bez zadnych zrywow z pod swiatel czy cos takiego bo ciagle na dotarciu :D Mam dopiero 1300km na winiete Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 12 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2006 a zreszta inny urok jazdy takim motorem tam do odciecia jechac do glupota by byla :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikosław Opublikowano 12 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2006 Wiesz ja jezdze powolutku bez zadnych zrywow z pod swiatel czy cos takiego bo ciagle na dotarciu :icon_razz: Mam dopiero 1300km na winiete Hej DRACO.Do jakiego przebiegu masz zamiar go docierać?Na serio pytam. :clap: Szacuneczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DRACO Opublikowano 12 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2006 Progr :icon_razz: am docierania wedlog instrukcji jest do 1600 i mam sie zamiar tego trzymac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikosław Opublikowano 12 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2006 Progr :) am docierania wedlog instrukcji jest do 1600 i mam sie zamiar tego trzymac Spytałem, bo w temacie "docierania" ktoś kiedyś mi powiedział, że tak jak sobie dotrzesz tak będziesz jeździł.Chodziło wtedy co prawda o silnik samochodowy, ale zastanawiam się czy z motocyklowym nie jest tak samo.Tak sobie myślę, że jakbym sam miał moto "od nowego" to bym mu dał 4,5 godzin lekkiej pracy, a potem jednak bym trochę :icon_razz: przycisnął, żeby go od początku przyzwyczajać i żeby mi się później nie "lenił". Taka tam refleksja... :clap: Kilka lat temu kupiłem samochód prosto z salonu i zastosowałem taką właśnie strategię, wyszło mi na dobre. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DRACO Opublikowano 12 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2006 Po trosze masz racje ale ja jestem silnikowcem z wyksztalcenia choc od roche wiekszych silnikow bo okretowych ale z doswiadczenia wiem ze powinno sie trzymac pewnych zasad ktore wymyskil producent a w tym przypatku okreslil ze do 800 km trzeba na poszczegolnych biegach nie przekraczac okreslonych predkosci potem to samo do 1000 tylko z innymi predkosciami no i do 1600 a potem to juz mozna a wlasnie troche duzo to kosztowalo aby odrazu go jakos przeciazyc wiec sie trzymam instrukcji choc jest ciezko bo to cholerstwo na kazde odkrecenie reaguje jak diabel nawet na najmniejsze :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 12 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2006 O docieraniu sam założyłem topic w Mechanice ogólnej. Moze jeszcze nie jest wywalony. Podąłme tam link do ciekawej strony i teori na temat docierania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikosław Opublikowano 12 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2006 Dzięki Pompka :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 ..... ale taki dwulitrowy mastodont wcale nie ma zauważalnie lepszych osiągów od np. 1400, czy 1600. Może tylko na papierze...skoro nie ma zauwazalnych osiagow to chyba nigdy pan nie jechal i ta teorie wysnul sobie w glowie :icon_razz: z pojemnoscia idzie moment i spadaja obroty dla mocy maksymalnejjak latwo przekalkulowac czym wiecej tym fajnieja jezeli mowimy o paliwie to takich motorow nie kupuja ludzie co chca zeby jezdzic za 5 zlotych 100 km bo wtedy by sobie kupowali skutera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DRACO Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 Moge cos powiedziec na ten temat posiadam to moto juz dwa miesiace mam na nim trzy tysiace a ostatni tysiac zrobiony na przejazdzce po gorach i moge powiedziec ze prowadzi sie jak bajka z niestej ziemi nawet w winklach o zwrocie 230 stopni przetestowane na serpentynkach w okolicach Polanicy predkosc zmiezona licznikowa 220 i nie byl to koniec mozliwosci tylko autostrada pod Wroclawiem sie skinczyla zuzycie wachy przy predkosci podruznej 120 po dokonczonym dotarciu nie przekracza 6 literkow jest to mazenie posiadaczy mniejszych wiaderek tylko wada jest dlamnie krotki drugi bieg i piatka ktora jest strasznym nadbiegiem a cale gory przejechalem na trojce jest tak elastyczna motor polecam :buttrock: :icon_razz: :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 19 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 (edytowane) Draco bo ja teraz docieram swojego wiec tak jak pisze w instrkucji jeze na 2 do 40 na 3 do 60 itd powiedz czy w trakcie docierania bral ci wiecej wachy czy jak to sie mialo do efektu koncowego co do pojemnosci sam mam nie mala i jest roznica zapewniam :icon_razz:zreszta specem od pojemnosci w tym temacie jest Draco i podpisuje sie pod tym co mowi :buttrock: fotki DRACO:http://kubqs.webpark.pl/DRACO.jpghttp://kubqs.webpark.pl/DRACO2.jpghttp://kubqs.webpark.pl/DRACO3.jpg Edytowane 19 Czerwca 2006 przez Stan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DRACO Opublikowano 19 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 Tak wiec w czasie docierania palil od 6,5 do 7 jak pisalem troche wczesniej tak wiec jest roznica ale to zalezy jak go sie dociera a ja uwazam ze racje ma zawsze producent pozdrowka za umieszczenie zaiec beda nastepne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.