leoadko Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Czesc chłopaki nie wiecie od czego moja świeca stała sie pomarańczowa?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Zardzewiała ;) Też miałem kiedyś taką w jawie, jak bawiłem się dyszami w gaźniku. ALe to chyba nic złego nie wróży, bo jakby było za dużo paliwa, to by osmolona była,a jak za mało to biaława, więc jest git. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Ciężko powiedzieć jaki to dla ciebie pomarańczowy :icon_mrgreen: Fachowo to świeca ma mieć kolor kawy z mlekiem. Pomarańcz to to nie jest, chociaż na upartego... Ciężko powiedzieć jaki to dla ciebie pomarańczowy :flesje: Fachowo to świeca ma mieć kolor kawy z mlekiem. Pomarańcz to to nie jest, chociaż na upartego... Ciężko powiedzieć jaki to dla ciebie pomarańczowy :) Fachowo to świeca ma mieć kolor kawy z mlekiem. Pomarańcz to to nie jest, chociaż na upartego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 jeśli kawa z mlekiem, pod rudy podchodzący to dobrze, i nic nie kręc:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 operujecie kobieca paletą kolorów czy jak:Djak dlamnie to świeca ma byc jasno brazowa;) co do rudych kolorów to tworza sie na świecach w 2t gdzie czasem taki osad zostawia wypalony olej;) wiec u ciebie pewnie wszystko jest ok;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 Czesc chłopaki nie wiecie od czego moja świeca stała sie pomarańczowa??Jest to prawidłowy kolor to właśnie pomarańcz nawet trche ciemanawa (cegiełka) swiecy oznacza to ze silnik dobrze spala i jesli motor dobrze chodzi to nie powinieneś już nic ruszać przy gaźniku. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzia Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 Siweca ma być wypalona na jasnon brązowo... pomarańczowy? moze byc, zależy jak popatrzeć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 Siweca ma być wypalona na jasnon brązowo... pomarańczowy? moze byc, zależy jak popatrzeć. Zgadzam sie ale nie powinna być czarna,ani mokra a ja miałem kiedyś przy motorze kolor biały czym to mogło być spowodowane wie ktoś? ja uważam ze to przez zbyt dużo oleju w mieszance,tylko raz taki miala kolor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 Predzej za malo paliwa w stosunku do powietrza.... POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 całkowicie biały osad to oznaka olbrzymiej tempaeratury spalnia troszeczke za uboga mieszanka według mnie;) Ja lubie ustawiać motocykl dosyć bogato dlatego wole zeby swieca była ciemniejsza. Pozatym świeca świecy nie równa np. iskra F100 to bardzo zimna świeca i po zakreceniu jej w miejsce F95 otzymamy inny kolor świecy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LesniK Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 Wygląd świecy w zależności od warunków pracy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Bardzo dobry schemat. Teraz już nikt nie powinien mieć żadnych wątpliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Predzej za malo paliwa w stosunku do powietrza.... POZDRO całkowicie biały osad to oznaka olbrzymiej tempaeratury spalnia troszeczke za uboga mieszanka według mnie;) Ja lubie ustawiać motocykl dosyć bogato dlatego wole zeby swieca była ciemniejsza. No macie racje za mało dostawał palwia, ale po jeżdzie moto ani nie przegrzewało sie ani nie muliło,nie strzelał w gaznik i nie wykazywało jakiegoś osłabienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 no bo niebedzie czuc osłabienia silnik ma pewnien zakres elastycznosci reakcji na współczynik lambda. Poprostu tak bywa:d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 (edytowane) całkowicie biały osad to oznaka olbrzymiej tempaeratury spalnia troszeczke za uboga mieszanka według mnie;) Ja lubie ustawiać motocykl dosyć bogato dlatego wole zeby swieca była ciemniejsza. Pozatym świeca świecy nie równa np. iskra F100 to bardzo zimna świeca i po zakreceniu jej w miejsce F95 otzymamy inny kolor świecy.Masz racje, u mnie w jawa musi jeździć na f100, bo na f95 pochodzi chwile i pada, a na f80 nie wkręca się nawet do połowy obrotów hehe... Zaznaczam że ma ona troche dłubany silnik, jak ma dobry humor to dojdzie do realnych 80 kameha :banghead: No ale teraz jest już inny sprzęt, więc już nic przy niej nie dłubie :flesje: Pozdro :icon_mrgreen: Edytowane 8 Lutego 2007 przez Z3US Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.