WLD_Wlodi Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Witam. U mnie w DT50 cały czas świeci kontrolka od OLEJU...Jest to troche wkurzające, ale....WSZYSTKO JEST NIBY OK! Sprawdziłem poziom oleju w dozowniku, no i jest 3/4. Czy coś może być jeszcze nie tak?? :icon_mrgreen: Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cenderr Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Może za małe ciśnieniea może sama kontrolka ( wkońcu to tylko elektronika)lepiej to zdiagnozuj Cya cya Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Sprawdz kable łaczace czujnik i kontrolka, przeczysc styki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Wiec tak:1. Odlacz dozownik, wygodny ale lubi sie zj*bac a to powoduje zatarcie.2. Jak mialem dozownik, to jak mialem ponad polowe zbiornika oleju, to juz zaczynalo swiecic, wiec chyba tak ma byc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 4 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Wiec tak:1. Odlacz dozownik, wygodny ale lubi sie zj*bac a to powoduje zatarcie.2. Jak mialem dozownik, to jak mialem ponad polowe zbiornika oleju, to juz zaczynalo swiecic, wiec chyba tak ma byc...Z dozownikiem jest mi poprostu wygodniej, czytałem wiele tematów o dozownikach, ale nie mam się czego bać bo troche mi kopci, a jakby nie kopciła to znaczy że dozownik nie chodzi, więc nie ściągam :biggrin: Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUD?Y Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 ja miałem jeszcze inaczej.miałem w dozowniku ful oleju, swieciła mi kontrolka i podczas wbijania biegu gasła razem z kontrolką luzu...wiec pomyślałem że tak musi być. ale cos sumienie nie przestawało mnie meczyć i rozebrałem tablice przyżądów poruszałem przewodami wszystko skęciłem i problem zniknął...troche to dziwne :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 4 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 ja miałem jeszcze inaczej.miałem w dozowniku ful oleju, swieciła mi kontrolka i podczas wbijania biegu gasła razem z kontrolką luzu...wiec pomyślałem że tak musi być. ale cos sumienie nie przestawało mnie meczyć i rozebrałem tablice przyżądów poruszałem przewodami wszystko skęciłem i problem zniknął...troche to dziwne :biggrin:Pewnie miałeś podłączoną kontrolke OIL do kontrolki luzu, albo niechcący się stykały... :) Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba9449 Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Ja tak miałem, jak sie do elektryki woda dostała, ale przesuszyłem i jest git. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUD?Y Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 nie,to raczej niemożliwe.... wszystko dobrze oblukałem i nie mogło byc żadnego zwarcia...wydaje mi sie że to te przewody co idą do dozownika cos fiksowały,tam tez patrzyłem.Może to było to... :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Hmpf... Ja w DT125R tez mialem kontrolke stanu oleju w dozowniku ;) I jest to normalne ze podczas stania itp kontrolka sie swieci. Jak wbijasz biegi i jedziesz powinna zgasnac. I nie bylo to podlaczenie do luzu bo raz juz mi sie konczyl olej w dozowniku wiec kontrolka sie zaczela normalnie podczas jazdy swiecic wiec jest sprawna ;) Co do tematu - pewnie cos nie tak z czujnikiem. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 jeśli gaśnie jak wbijesz bieg to wszystko jest ok. na luzie ma prawo się świecić, w książce od kmxa było nawet ostrzeżenie żeby na luzie silnika nie kręcić dlatego ta kontrolka Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 ta kontrolka od oleju ma sie swiecic na luzie bo skad mamy wiedziec czy czasami sie nie przepalila zarowka?? mialem tak w dt mam tak w klxie (z kontrolka od temp) i to jest normalne by przez glupia zarowke nie zatrzec silnika. Konkretnie co do problemu to zlokalizuj dozownik, w niego powinna byc wsadzona taka rurka ktora zalancza lampke jak jest malo oleju. W srodku tej rurki powinien byc cos w rodzaju suwaka ktory spada w dol wraz z poziomem oleju i moze sie zawiesil na samym dole. wyjmij to i sprawdz czy jak zaczniesz tym ruszac to czy kontrolka gasnie.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kedzior Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 Siemka! Mam to samo, cały dozownik oleju a tu kontrolka :icon_exclaim: ale doszedłem ze to wystepuje tylko jak przejade przez zagłęboką wodę albo przesadze troszkę z myciem motorka... wiec to tylko woda... nie ma co się martwić jak oleju ubywa i jest błękitny dymek to nie patrzeć na kontrolkę.,.,.,. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 Zgadzam się, że motorowery nie lubią wody. Mnie np. wysiadł czujnik stopu od wody. A co do dozownika to wyjmij czujnik i wyczyść. Jak nie pomoże to musi być jakieś zwarcie wyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audioterrorysta Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 U mnie (suzuki RG80) zanim kontrolka zacznie się świecic na stałe to mruga przy ruszaniu/hamowaniu. Olej się kołysze. Na luzie kontrolka oleju się nie świeci - ale to dobry patent producentów. Nie świeci się równeż jak silnik jest wyłączony. Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.