Skocz do zawartości

Wild Star - wady i zalety


vpower
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Temat jak wiele innych, podobnych. Przemknęło mi przez myśl, że może by zmienić moto... Po zastanowieniu się co wchodzi w grę pomyślałem o Wild Starze. Tylko nie piszcie mi proszę a czemu nie ...(i tutaj jakiś inny model). Ganiałem już tyloma motocyklami, że mniej więcej wiem co mnie rajcuje a co nie. Interesują mnie przede wszystkim wady Wildka - tylko szczerze proszę bez ściemniania, że ich nie posiada. Bo każdy sprzęt takowe ma. Wady techniczne, branie oleju, stuki dziwne w silniku, problemy z podzespołami, odpalaniem itp. To mnie interesuje. Zalety typu wygląd każde dziecko zauważy.

Pozdrawiam.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam widzę jedną wadę że jest to WIELKI kloc :lapad:, zanim się zaparkuje należy zwrócić uwagę na miejsce postoju, zawraca się jak ciężarówką. Poza tym to Yamaha więc o czym ta mowa :buttrock:.

Edytowane przez Seboka
[html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja strona </font></a></b>  <font color="#008000">
<b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>

[/html]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O braniu olej zapomniałem, natomiast nie mogłem od poczatku przyzwyczaić się do głośnej pracy zaworów, swoistego plaskania. I słuchałem kilku Wildków... wkrótce czeka mnie regulacja zaworów, zobaczę co będzie po tym zabiegu. Poza tym lubią w początkowych modelach pekac błotniki (drgania). Więcej wad mi do głowy nie przychodzi, może coś dodam, jak temat się rozwinie.

 

Ociężałość znika, jak tylko się ruszy. Czy ja wyglądam na Pudziana? :lapad: Prowadzenie tego kloca jest pewne i stabilne. Zauważyłem to jadąc jesienią na mały zlocik. Kilka km tarki na jezdni, 100/110 na blacie lajtowo, a nie wiedzieć czemu inni zwalniali do 70/80, bo tanczyli na lewo i prawo. Silnik ma ssanie niczym odkurzacz, więc filter wypada często zmieniać. Spalanie - moje ogranicza się średnio do 5l. Na trasie, gdy odkręcałem zaledwie do 120 z bagażami spalał 5,3 ale nie było ciągłe wyprzedzanie, przyspieszanie. Kumpel podczas toczenia się 80/90 po Czechach zużywał na Wildzie jakieś 4l. Gadałem z innymi - podobne rezultaty. Czasem brakuje mocy albo 6 biegu, ale za to VX oferuje niskie obroty, max 4 tys. Silnika nie przegrzejesz, bo ma na cylindrach gładzie ceramiczne - na zlocie w Czechach gadałem z kolesiami i udało im się dojść do 70 stopni tem. oleju, to wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wildkiem jezdziłem dopiero przez jeden sezon (ok12 tyś km) wiec nie traktuj mojej wypowiedzi wiążąco.Powiem tylko o tym co zauwazyłem w trakcie eksploatacjii. Ma troche za mały skręt(Ale to chyba przez te gabaryty) i trzeba uważac przy manewrach na parkingu, lubi sie połozyć :clap: Oleju dolewalem cos ok setki na 6 tyś km, regulacja zaworow przy ok.30 tyś(od 0,01 do 0,04) Pas po za drobnymi sladami smoły jest w stanie bardzo dobrym(32 tyś) Pęka nieznacznie błotnik z tyłu (rok 99) Pózniejsze roczniki maja wzmocnienia.Opona tył wymienilem po ok. 10 tyś km, przod podobnie. Przebiegi moga byc rozne ,mniejsze lub wieksze (z pewnoscia ma znaczenie miejsce zamieszkania i styl jazdy)Kierownica oryginalna do wymiany(chyba ze masz wzrost Wolodyjowskiego :icon_mrgreen: ) Spalanie rewelka :biggrin: w trasie z kuframi plus Stereo z tyłu :) w spokojnej jezdzie wacha sie w granicach 4,5 do max 5,5 l na 100 km. Prowadzi sie wręcz idealnie nie węzykuje dobrze wybiera nierownosci. Wlasciwie to nie czuc wcale wagi i gabarytu. Byc moze ze ma tez i inne slabe strony ale póki co nie zauwazyłem tego. Z pewnoscia dlugo bede na dlugo w JEJ posiadaniu..Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przelatałem takowym trzy sezony i mile wspominam. Ma zarówno wady jak i zalety. Lubią w nich pękać stelaże tylnego błotnika a w konsekwencji i same błotniki. Jeżeli więc jeździ się w dwie osoby i na dodatek wozi trochę bagażu w sakwach, to warto co jakiś czas, np. po sezonie, zdemontować tylny błotnik i dobrze obejrzeć całą konstrukcję. Można też uprzedzić taki scenariusz i od razu po demontażu błotnika, odpowiednio wzmocnić jego stelaż - wspawując w odpowiednie miejsca kontowniki i płaskowniki.

Przy wolnym zakręcaniu potrafi przytrzeć tylnym wahaczem o jezdnię :notworthy: .

Podczas hamowania z hamulca przedniego potrafią dobiegać dźwięki przypominające tarcie kończących się klocków, choć wszystko jest w porządku.

Przy zchodzeniu z gazu potrafi strzelać w wydechy - po usunięciu pompy powietrza "AIS" ta przypadłość zdecydowania maleje i silnik równiej pracuje na wolnych obrotach.

Przednia lampa brzęczy podczas jazdy - po podklejeniu jej w obudowie - przestaje.

Dosyć długa droga hamowania ze względu na masę motocykla - choć hamulce są całkiem przyzwoite. Ograniczone pochylanie motocykla w zakrętach ze względu na mały prześwit - dosyć szybko o jezdnię przycierają podesty.

A poza tym: podróżuje się dosyć wygodnie. Zużycie paliwa u mnie oscylowało w granicach 6 - 6,5 l na 100km, przy szybkości podróżnej około 120 - 140 km/h ( motocykl miał szybę przednią). Zużycia oleju w zasadzie nie stwierdziłem, w momencie sprzedaży moje moto miało ok 60 tyś km. Ładny wygląd i piękny dźwięk silnika. Duży moment obrotowy powoduje że dosyć rzadko zmienia się biegi. Nie odczuwa się specjalnie obecności pasażera i bagażu. Nie jest to moto do jazdy w mieście, trasa to jego żywioł, choć i w korkach można sobie dać radę ale trzeba uważać ze względu na jego gabaryty - szerokość i długość. Warto zwrócić uwagę na to gdzie się parkuje, bo czasami ciężko go później wydostać, a to ze względu na masę. Ja miałem założone DynoJety i filtr powietrza K&N, wydechy były Silver Tail - moto zyskało nieco na mocy i stało się bardziej żwawe tym bardziej że komputer zapłonowy też był zmieniony na DYNA.

Według mnie moto warte polecenia, dobre do jazdy w trasie i mające ładny wygląd. Bogata oferta różnych gadżetów do tych motocykli w różnych firmach tuningowych - zarówno tuning optyczny jak i tuning silnika, zawieszenia czy zespołu napędowego.

Opony starczyły mi spokojnie na dwa sezony - w sumie około 25-30 tyś km(tylko jazda turystyczna w trasach).

Polecam

Edytowane przez piotrmm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejezdzilem wildkiem jakies 2 sezony - ale wyszlo grubo ponad 30tys km - zakupile go troche przerobionego (zmnieszony blotnik z tyl) moze dlatego niec u mnie nie pekalo - wszystko gralo w nim jak w zegarku - mialem zalozony kit do gaznika z filtrem corbina - sprzet zrywal sie jak zwykly wild star ale smigal pod 15km/h - I WTEDY ZACHCIALO MI SIE ZALOZC KURIAKYNA - i sie zaczelo - po wymianie dysz iglicy ipt itd (zalaczone razem z filtrem) - sprzet zaczal mi zalewac swiecy - wiec inwestycja w lepsze swiece zalatwila sprawe - ale na NGK juz nie pojezdzil - nie pamietam firmy siwec ale jedna kosztowala kolo 180pln (a w waildku sa 4 swiece - wiec wydatek spory) - i wild star zaczal zrywac opone - na 1biegu na asfalcie (bez strzalu ze sprzegla - tylko odkrecenie manetki) buksowalo tylnie kolo - hihihihi - uczucie super - ale predkosc max spadla do 165km i paliwko zaczal wciagac jak wariat - po miescie przy sredniej jezdzie kolo 8.5l / 100km na trasie nie zszedl ponizej 7l. - jedyne co w nim musialem zrobic - to sprzeglo ktore umarlo bardzo szybko o zmianie na kuriakyna i lozysko okporowe sprzegla. poszedl uszczelniacz tloczka z przedniego hamulca - i to wszystko.

Uwazam ze sprzet jest godzien polecenia i jak najbardziej wart pieniedzy za ktore mozna jego nabyc.

 

oto fotki mojego bylego wildstarka:

http://bikepics.com/members/heffi/99xv1600/

 

pozdro all

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałeś wszystko dobrze zestrojone? Bo to zachęcająco nie brzmi, a ja akurat jestem przed zmianą na hyper...

 

powiem tak - wydaje mi sie ze mialem wszystko oki - jak kupilen kuryayna to w zestawie byly 3 kpl dysz - do kazdego z tego kpl byla dolaczona iglica oraz wykaz jak zmieni sie praca silniki po zalozeniu odp kpl. ja wybralem kpl z najwiekszymi otworami w dyszach a pozniej juz nie zmienialem tylko bawilem sie na servisie w regulacje mieszanki - moze tu lezy pies pogrzebany???? ale powiem ze jak juz dostroilismy mieszanke to skubaniec na starcie byl jak wariat - ino chlal paliwko - ale zabawa byla superrr

 

pozdro all

 

tu link do mojego bylego wildka:

http://www.bikepics.com/members/heffi/99xv1600/

 

pozdro all

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za opinie. Rozmiarów motocykla się nie boję bo w sumie Aero wcale mniejsza nie jest - jest pare kg lżejsza więc przyzwyczajony do krążowników jestem. Wiele przemawia za Wild Starem - no może za wyjątkiem kasy, która trzeba wyłożyć.:) A jak to jest z bezawaryjnością jeśli chodzi o silnik i przebiegi które można nakręcić bez grzebania w nim? Pytam bo ja raczej mało nie jeżdżę a z siedzenia w garażach po nocach wyrosłem.

Pozdrawiam.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak to jest z bezawaryjnością jeśli chodzi o silnik i przebiegi które można nakręcić bez grzebania w nim? Pytam bo ja raczej mało nie jeżdżę a z siedzenia w garażach po nocach wyrosłem.

Pozdrawiam.

Tutaj duzo Ci nie pomogę, bo mój ma zaledwie naście tys. nakręcone. Kumpla miał blisko 60 i nic się nie działo. Ale pewnie ktoś zaraz się włączy. Mnie cieszy fakt, że produkują już u nas zamienniki filtra powietrza - jakieś 46 zeta, a nie 176 (oryginał). Nie patrz na cenę sprzeta, bo obserwuję allegro i wiele modeli jest już wystawianych od dawna, także właściciele miękną. Najlepiej się gada, gdy kładziesz gotówke na stół.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moto jest w zasadzie mało awaryjne. Rzadko trzeba przy nim grzebać i najczęściej są to czynności przeglądowo regulacyjne. Znajom, którzy też pomykali takimi sprzętami zbytnio nie narzekali na usterki. Najczęściej były to popękane stelaże tylnego błotnika. Czasami pasek napędowy potrafi piszczeć przy schodzeniu z obrotów (hamowanie silnikiem) i dosyć ciężko jest go prawidłowo wyregulować żeby to piszczenie usunąć (serwisy rzadko sobie z tym radzą - choć można z tym żyć i nie zauważyłem żeby to w jakiś widoczny sposób wpływało na żywotność paska napędowego). Jak masz kasę to kupuj a napewno będziesz zadowolony, tym bardziej że ostatnio ceny motocykli zdecydowanie poszły w dół ze względu na duży import używanych sztuk. Polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za uwagi i opinie. Mam teraz ciężki orzech do zgryzienia. Najpierw musiałbym mojego sprzeta sprzedać a jak wiadomo decyzja taka jest nie łatwa. Jeszcze jedno pytanko - jak z kosztami części zamiennych czyli np. koszt takiego pasa napędowego, opon itd. bo filtry to wiadomo pikuś.

Pozdrawiam.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na allegro widziałem nowe za 350 zł. W serwisie pewnie ze 2000. Ale pas starcza spokojnie na ładnych kilkadziesiąt tysięcy. Opony to wydatek około 1000 zł. Pytałem w sklepie o nową tylną (Michellin) i jej koszt to 550 zł. Rozmawiałem z Głównym Serwisantem Yamachy i twierdził ( zresztą nie tylko on), że przebieg rzędu 60 tys. km w Wild Starze to tak jakby się silnik dopiero dotarł. Jakiś gość na MT-01 ( silnik jak w Wildku tylko rozwiercony i z większą mocą) przejechał już 250 000 km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za uwagi i opinie. Mam teraz ciężki orzech do zgryzienia. Najpierw musiałbym mojego sprzeta sprzedać a jak wiadomo decyzja taka jest nie łatwa.

A co Ty żonę zmieniasz? Wiem...kasa, ale im prędzej sprzedasz VT, tym szybciej też będziesz mógł się rozglądać za XV, a z pieniędzmi w ręku możesz więcej. Wkrótce zacznie się szał wiosenny, przedsezonowy - warto juz wtedy mieć kasę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...