Skocz do zawartości

Japońskie klasyki


smichas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

<rotfl> Piotrze skad ty bierzesz te teksty...

 

 

Kozacki jest ten model, palentało mi sie kiedyś po garażu kilka drobiazgów od niego tzn. przedni błotnik i piasta przedniego koła. Na dniach sprawdze czy to jeszcze jest w mych zbiorach moze komus sie przyda oddam za darmo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za taki motocykl nawet w złym stanie dałby Ci buzi a Ty oddałeś za bezcen.

Ominęły Cię pieszczoty i podpadłeś mi no chyba że szybko znajdziesz taki egzemplarz :biggrin:

 

A no nie miałem wyboru. Kupiłem tą CB z myślą zabrania do PL bo u Nas to rzadkość ale straciłem pracę i na szybko potrzebowałem normalne moto do kurierki bo akurat następnego dnia po zakupie dostałem tą pracę.

Cały czas szukam dobrej CB500T jako że podobają mi się, szczególne ten wygląd silnika - prawie jak stary angol. :biggrin: A Cebulka fajnie jeździła, miała zdymane zawieszenia więc bujała na każdej nierówności ale dość szybka była co mnie zaskoczyło. No i ten hamulec przedni....masakra.. :banghead: Na razie widuje tylko CB500/4 a to już droga zabawka jest i nie taka fajna jak dla mnie. Tzn. fajna ale wolę 2 cylindry. :biggrin:

 

PS. Dostałeś linki z Seeley? Nie wiem czy PW nie świruje czasem.

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest rozwiercony Black Bomber ( CB 450 ) z lat 60 tych.

DOHC z zaworami zamykanymi przez uklad walkow skretnych, nie sprezynami.

Te Hondy pojawiaja sie corocznie na moim weteranskim zjezdzie w Paris, Ontario i ew stamtad mozna jakas wyhaczyc. Najciekawsza bylaby oryginalna 450 na bebnie z podwojnym rozpieraczem z przodu, ale czesciej widze pozniejszy model z polowy lat 70 tych. Ceny w zaleznosci od stanu oscyluja miedzy $ 1000 - $ 2000.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest rozwiercony Black Bomber ( CB 450 ) z lat 60 tych.

DOHC z zaworami zamykanymi przez uklad walkow skretnych, nie sprezynami.

 

Adam M.

 

Czyli coś takiego?

http://www.vintagebike.co.uk/Bike%20Direct...da-CB450-66.htm

Wygląda trochę jakby mieszanka Ducati i CZ. :biggrin:

 

A czy CB500T też miała ten "chory" rozrząd? Przeglądałem fotki właśnie rozrządu CB jakiejś i nie mogłem się nadziwić ile części tam jest poutykane. :biggrin: Nie zdążyłem kupić książki zanim sprzedałem swoją więc niewiele o niej wiem.

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to jest Black Bomber.

Porownaj glowice na swoim zdjeciu do tej z 450 - mnie sie wydaje ze wyglada identycznie.

 

Adam M.

Masz rację to Black Bomber ale nie rozwiercany. Konstruktorzy Hondy wpadli na szalony pomysł aby powiększyć skok silnika zachowując średnicę tłoków z 450ki. Silnik uzyskał przez to jeszcze większy moment obrotowy ale mimo dobrych chęci konstruktora miał jeszcze większe wibracje przypominające angielskie Twiny.

Prawie każda laska miała ochotę na barabara po krótkiej wycieczce ale szkoda że produkowany był tylko 2 lata.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja ostatnio zachorowałem na GPZ 900r :D

A może jednak Z750B?

przypomina klasyczny motocykl, wibruje jak HD ( czyli 2 w jednym )

koła klasyczne na drutach i moc wystarczająca.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę zobaczyć jak wygląda :)

A poza wyglądem co jeszcze było by na plus dla Zety?

 

...

 

a z którego roku ta maszyna?

 

http://www.z750twin.de/Z750LTD.htm

 

prowadzenie , koszty eksploatacji , dostęp do części i satysfakcja unikalności

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O! Zdecydowanie lepiej, ale jednak chyba bardziej w stronę GPz 900 mnie ciągnie, jeszcze niedawno chorowałem na ZRX1200 ;)

Kup silnik od ZRX1200 i GPZ900R z padniętym silnikiem a będziesz miał 2 w jednym.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...