Skocz do zawartości

Yamaha WR 250 'n' 450


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Przegrzebałem forum (zresztą nawet kilka) ... ale nie znalazłem jasnej odpowiedzi stąd nowy wątek...ale do rzeczy.

 

Yamaha WR 250 F - rocznik 2004 (mój pierwszy sezon na enduro)

 

Jak jest zimna to nie da się jechać bo gaśnie. Dopiero jak się zagrzeje to już lepiej, ale jest duża dziura w gazie. Jak dynamicznie odkręcę to długo długo nic... i dopiero po kilku dłuższych chwilach łapie i ciągnie normalnie. Problem znika jak otwieram przepustnicę powoli i równomiernie, wtedy ciągnie liniowo bez przerw.

 

Na moje oko to trzeba się zabrać za wyczyszczenie gaźnika - proszę o potwierdzenie ?!

 

Druga sprawa jest taka, że jest odblokowana, ma przelotowy tłumik natomiast zdaniem poprzedniego właściciela nie było żadnej ingerencji w gaźnik w sensie zmiany dyszy czy iglicy... i tutaj moje pytanie... czy i w jaki sposób zmieniać coś w gaźniku? wydaje mi się (aczkolwiek nie mam porównania), że WRka powinna być bardziej zrywna, moc czuć dopiero w górnych zakresach obrotów natomiast dół ma słaby...a czytałem, że powinna iść z gazu na gumę... mi nie chodzi o jazdę na kole, ale o moc w dolnym zakresie obrotów...

 

Proszę o pomoc w temacie !

 

Z góry dzięki i pozdro!

PS. jak jest ktoś z okolic Rybnika to proszę o info na PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W niedzielę na torze spotkałem kilku gości... i każdy z nich miał identyczny problem ... sprawę załatwiało wymiana dyszy, iglicy + regulacja gaźnika...

 

...moto powędruje do moto-inox, bo słyszałem same pozytywne opinie.

 

Jak operacja będzie zakończona to dam znać!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...

Ma ktoś serwisówke do WR 450 rocznik 2012/2013. Chodzi mi o modele już na wtrysku. Chciałbym się zapoznać z zaleceniami co do eksploatacji i serwisu, a nie potrafię coś tego wygooglać.

Pozdrawiam!

olej co 2tys km

zawory co 4tys km

to jest dla wersji homologowanej, w wersji "open" spokojnie o polowe krocej

kupilem 2014 WR450F i wkrotce na wlasnej skorze sprawdze jak sie to moto sprawuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam, posiadam WR 426 F, i mam taki problem że mi się obroty zawieszają. Dodam gazu i puszcze i potrzeba może 5-8 sekund by wrócił do niskich obrotów, unormował się. Linke patrzyłem i linka raczej oki chodzi. Czyli coś mówi być w gaźniku, ktoś może powiedzieć gdzie dokładnie tkwi przyczyna za co się zabrać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obejrzyj słynną przepustnicę w gaźniku -czy nie jest czasem pęknięta i się nie klinuje........u mnie w drz też tak się zaczeło a skończyło wessaną blaszką i rozbiórką silnika

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Pytanie.Mam YZF 450 08 r po urwaniu zaworu, i cylinder mam do wymiany.Kupić nowy cylinder czy tulejować prosze o jakieś za i przeciw?

 

edit. Już wiem że nowy cylinder teraz mam pytanie czy cylinder z modelu 03 pasuje do 08?

Edytowane przez nowytzrdt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...