Browar Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Witam! Przegrzebałem forum (zresztą nawet kilka) ... ale nie znalazłem jasnej odpowiedzi stąd nowy wątek...ale do rzeczy. Yamaha WR 250 F - rocznik 2004 (mój pierwszy sezon na enduro) Jak jest zimna to nie da się jechać bo gaśnie. Dopiero jak się zagrzeje to już lepiej, ale jest duża dziura w gazie. Jak dynamicznie odkręcę to długo długo nic... i dopiero po kilku dłuższych chwilach łapie i ciągnie normalnie. Problem znika jak otwieram przepustnicę powoli i równomiernie, wtedy ciągnie liniowo bez przerw. Na moje oko to trzeba się zabrać za wyczyszczenie gaźnika - proszę o potwierdzenie ?! Druga sprawa jest taka, że jest odblokowana, ma przelotowy tłumik natomiast zdaniem poprzedniego właściciela nie było żadnej ingerencji w gaźnik w sensie zmiany dyszy czy iglicy... i tutaj moje pytanie... czy i w jaki sposób zmieniać coś w gaźniku? wydaje mi się (aczkolwiek nie mam porównania), że WRka powinna być bardziej zrywna, moc czuć dopiero w górnych zakresach obrotów natomiast dół ma słaby...a czytałem, że powinna iść z gazu na gumę... mi nie chodzi o jazdę na kole, ale o moc w dolnym zakresie obrotów... Proszę o pomoc w temacie ! Z góry dzięki i pozdro!PS. jak jest ktoś z okolic Rybnika to proszę o info na PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Gaźnik do czyszczenia i kompleksowej regulacji, tego przez internet nikt Ci nie zrobi nistety. Musi obejżeć to jakiś fachura i wszystko wyregulować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browar Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 W niedzielę na torze spotkałem kilku gości... i każdy z nich miał identyczny problem ... sprawę załatwiało wymiana dyszy, iglicy + regulacja gaźnika... ...moto powędruje do moto-inox, bo słyszałem same pozytywne opinie. Jak operacja będzie zakończona to dam znać! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 8 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 Ma ktoś serwisówke do WR 450 rocznik 2012/2013. Chodzi mi o modele już na wtrysku. Chciałbym się zapoznać z zaleceniami co do eksploatacji i serwisu, a nie potrafię coś tego wygooglać.Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kris_big Opublikowano 12 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 Ma ktoś serwisówke do WR 450 rocznik 2012/2013. Chodzi mi o modele już na wtrysku. Chciałbym się zapoznać z zaleceniami co do eksploatacji i serwisu, a nie potrafię coś tego wygooglać.Pozdrawiam!olej co 2tys kmzawory co 4tys kmto jest dla wersji homologowanej, w wersji "open" spokojnie o polowe krocejkupilem 2014 WR450F i wkrotce na wlasnej skorze sprawdze jak sie to moto sprawuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrMSC Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 Witam, posiadam WR 426 F, i mam taki problem że mi się obroty zawieszają. Dodam gazu i puszcze i potrzeba może 5-8 sekund by wrócił do niskich obrotów, unormował się. Linke patrzyłem i linka raczej oki chodzi. Czyli coś mówi być w gaźniku, ktoś może powiedzieć gdzie dokładnie tkwi przyczyna za co się zabrać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 Najlepiej wyczyścić dokładnie i wyregulować według serwisówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 obejrzyj słynną przepustnicę w gaźniku -czy nie jest czasem pęknięta i się nie klinuje........u mnie w drz też tak się zaczeło a skończyło wessaną blaszką i rozbiórką silnika Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 (edytowane) Pytanie.Mam YZF 450 08 r po urwaniu zaworu, i cylinder mam do wymiany.Kupić nowy cylinder czy tulejować prosze o jakieś za i przeciw? edit. Już wiem że nowy cylinder teraz mam pytanie czy cylinder z modelu 03 pasuje do 08? Edytowane 14 Października 2013 przez nowytzrdt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.