kristi_rx125 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Olej wolno mieszać, to wyczytałem na necie. Nie pamiętam już artykułu, w którym to wyczytałem, ale mówił on, że w razie braku pewności co do zalanego oleju, należy zalać taki o mniejszej (lub większej - nie pamiętam) lepkości. Rozumiem, że oleju dolewa się przez wlew po lewej stronie silnika na dole (patrząc od tyłu motocykla) ? Tam właśnie się dolewa, a w ramie tylko sprawdza się jego poziom po kilku minutach pracy silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iluminat Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Dzięki za odp, już dawno wszystko sprawdzone i wyregulowane :) pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 Witam. Mam pytanie odnośnie Yamahy WR426F, którą ostatnio oglądałem. Czy to normalne, że te motocykle są strasznie wrażliwe na niezmieniane świece i zalewanie? Motocykl po dość długim postoju (podobno z 3 tygodnie) odpalił za 4-5 kopek. Następnie pochodził z 50 sekund. Zobaczyłem, że kolektor przy wyjściu z cylindra jest już cały czerwona. W związku z tym właściciel wyłączył ssanie. Po tym zabiegu motocykl zgasł pochodził chwilkę i zgasł. I już oczywiście nie odpalił. Po dość intensywnym kopaniu i kombinowaniu ze ssaniem jedyne co się zrobiło to wylało paliwo rurką z gaźnika. Właściciel mówił, że te motocykle zalewa się bardzo łatwo i świeca jest już stara. Czy to normalne dla tych motocykli? I jeszcze ważniejsza sprawa - motocykl 9 lat - nic przy silniku nie robione od minimum 3. Czy możliwe, że od nowości nic nie wymagało zmiany? Co po takim czasie przydałoby się zrobić? Dziękuję za jakiekolwiek odpowiedzi. Pozdrawiam. Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iluminat Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Osobiście nie miałem styczności z tym modelem. Na forum wyczytałem, że w WR bardzo łatwo o zalanie i świece często padają. Ale jak mówię - nie jest to poparte własnym doświadczeniem. 9 lat to już prawie epoka w enduro. Nie ryzykowałbym kupna tego, chyba, że po gruntownym remoncie. To, że odpala i jeździ nie znaczy, że podzespoły nie wymagają wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukopr Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 (edytowane) I jeszcze ważniejsza sprawa - motocykl 9 lat - nic przy silniku nie robione od minimum 3. Czy możliwe, że od nowości nic nie wymagało zmiany? Co po takim czasie przydałoby się zrobić? Na pewno przydało by się rozebrać silnik (przynajmniej górę) i wszystko posprawdzać, W czasie 9 lat raczej na 100% było coś robione Czy to normalne, że te motocykle są strasznie wrażliwe na niezmieniane świece i zalewanie? Motocykl po dość długim postoju (podobno z 3 tygodnie) odpalił za 4-5 kopek. Następnie pochodził z 50 sekund. Zobaczyłem, że kolektor przy wyjściu z cylindra jest już cały czerwona. W związku z tym właściciel wyłączył ssanie. Po tym zabiegu motocykl zgasł pochodził chwilkę i zgasł. I już oczywiście nie odpalił. Po dość intensywnym kopaniu i kombinowaniu ze ssaniem jedyne co się zrobiło to wylało paliwo rurką z gaźnika. Właściciel mówił, że te motocykle zalewa się bardzo łatwo i świeca jest już stara. Czy to normalne dla tych motocykli? Z tego co kiedyś wyczytałem nie odblokowane (grey wire) do końca źle odpalają są wrażliwe na zalanie, kiedyś mój znajomy miał wr 426, trochę się zawsze nakopał jak się zalała :icon_mrgreen: Edytowane 17 Września 2010 przez lukopr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulman Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Witam jestem szczęśliwym posiadaczem WR426f z 2002r i nie mam problemu z odpalenie nawet po tygodniu stania, odkręcam paliwo pare razy manetką gazu ruszę i kop. A moto zalałem tylko raz na początku jak nie wiedziałem jak odpalać...potem to już gładko szło :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trawmaras Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 witam!!! potrzebuję pomocy urwało mi śruby na magneto i do wymiany mam stator i magneto (prawdopodobnie) szukam używek czy do wr 450 2005r pasuje od 400 lub 426 bo tylko takie są na allegro z góry dzięki za odp. pozdr... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iluminat Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 Witam! Tym razem pytanie dotyczące remontu WRki. Mam WR już prawie 1,5 roku. Poprzedni właściciel przyznał, że również nic przy niej nie robił (poza olejem, filtrem i zaworami). Ja również poza tymi elementami nic nie grzebałem. Motocykl jeździ, jest zdrowy, pali od kopa. Jednak jest to hard, więc warto pomyśleć o odświeżeniu podzespołów. Teraz pytanie: Co zlecić mechanikowi ? Co składa się remont generalny takiej jednostki ? Mówię tylko o silniku, napęd i inne czysto eksploatacyjne rzeczy oczywiście wymieniane na bieżąco. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristi_rx125 Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 Witam! Tym razem pytanie dotyczące remontu WRki. Mam WR już prawie 1,5 roku. Poprzedni właściciel przyznał, że również nic przy niej nie robił (poza olejem, filtrem i zaworami). Ja również poza tymi elementami nic nie grzebałem. Motocykl jeździ, jest zdrowy, pali od kopa. Jednak jest to hard, więc warto pomyśleć o odświeżeniu podzespołów. Teraz pytanie: Co zlecić mechanikowi ? Co składa się remont generalny takiej jednostki ? Mówię tylko o silniku, napęd i inne czysto eksploatacyjne rzeczy oczywiście wymieniane na bieżąco. Jeśli nikt nic nie robił, to moim zadaniem powinieneś wymienić: - tłok - korbę - łożyska na korbie i wale - łańcuszek rozrządu Sprawdzić i ewentualnie wymienić: - nicasil - bardzo dokładnie stan zaworów Pewnie o czymś zapomniałem, ale to tak w skrócie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skacowany Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 witam, odświeże wątek. po przeleceniu całego wątku ... uff... długie to było ale warto. Wlasnie sie stalem wlascicielem WR250F z 2007 z przebiegiem 160 mil. To nie pomyłka ten sprzet rzeczywiscie jest nowy. Po zakupie zmieniłem olej, płyn chłodniczy, hamulcowy, Elemety gumowe są w stanie idealnym wiec nie ma sensu ich męczyć. Łańcuch ładnie zakonserwowany nie wymagał ingerencji poza posmarowaniem.I wlasnie zastanawiam sie co jeszcze wymienic. Jakieś sugestie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 Zobacz w jakim stanie jest filtr powietrza, czy jest naolejony i czysty i w ogóle w jakim stanie jest gąbka, możesz też sprawdzić stan linek czy nie zastały sie. Jeśli długo stała to zmienil bym smar w łożyskach kół, główce ramy i w tylnym zawieszeniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristi_rx125 Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 Jeśli to moto jest z 2007 roku i nawet stało, to faktycznie warto je przesmarować (łożyska w kołach, zawieszeniu) i dobrze byłoby też zmienić olej w lagach i silniku razem z filtrem. Umyć i nasączyć filtr powietrza i jazda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skacowany Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Jeśli to moto jest z 2007 roku i nawet stało, to faktycznie warto je przesmarować (łożyska w kołach, zawieszeniu) i dobrze byłoby też zmienić olej w lagach i silniku razem z filtrem. Umyć i nasączyć filtr powietrza i jazda. dzieki,wszystko ww zrobione, Poza jednym - olej w lagach, też o tym myslałem ale nieogrzewany garaż przekonał mnie zeby to zrobić jak bedzie cieplej. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyniu Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Czy ma ktoś może strony z opisem odblokowania WR 400 z 1998 roku? W mojej wr wrażenie jest takie, że gdy powinna zacząć "rwać" to kończą się obroty. Szary kabelek mam odłączony z kostki(robota poprzedniego właściciela), ale co robione było w gaźniku i tłumiku to nie wiadomo. Może ktoś jest z okolic szczecina kto posiada takowy model.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptr82 Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 (edytowane) WitamJa mam nieco inne pytanie do Was. Może posiadając już WRki jesteście bardziej zorientowanie w temacie.Ostatnio zauważyłem, że na stronie Yamaha Poland nie ma WR450, ani WR250. Dzwonię do dealerów w Trójmieście, ale żaden nic konkretnego powiedzieć nie umie- na ich stronach również tego modelu brak. Pomijam podejście, ale czy nawet oni nie wiedzą, czemu taka sytuacja ma miejsce? Logiczny wniosek, że WRka nie będzie sprzedawana w Polsce. Gdyński dealer ma jedynie model z 2009 roku, ale na pytanie, czy nowych roczników nie ma nie potrafi konkretnie odpowiedzieć. Generalnie, lokalni dealerzy, a sprawdzałem dwóch, sami za bardzo nie wiedzą jak mi odpowiedzieć i mają trochę pretensji, że pytam :icon_biggrin: Czy znacie jakieś szczegóły, albo możecie potwierdzić moje spostrzeżenia? Jestem trochę zdziwiony- konkurencja ma cały czas w ofercie najbardziej popularne hard enduro. KTM, Suzuki, Honda i Huska. Nawet z tych mniej popularnych, można kupić Gas Gasa i Betę.Jeśli się mylę poprawcie mnie, może stronką nie ma co się przejmować aż nadto?Ostrzę sobie powoli zęby na nową WRke, więc chciałbym wiedzieć o co chodzi. Dodam, że dealerzy z innych europejskich państw mają te modele w ofercie.Z góry dzięki za informacje w tym temaciePiotr Edytowane 10 Maja 2011 przez ptr82 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.