Ryjek Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Co do zaworów nie musisz tego robić. Płytki w twoim przypadku są jeszcze dosyć grube więc zawory jeszcze mogą troche wytrzymać. Jak już będziesz miał głowice zdjętą to można zmienić uszczelniacze zaworowe a przy tym dotrzeć gniazda jeżeli istnieje taka potrzeba ( sprawdź ich szczelność). Co do korby osobiście wybrałbym proxa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtas Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 czyli zrywanie się zaworów w yz/wr jest spowodowane zbyt małym luzem zaworowym? po remoncie kapitalnym nie chciałbym, żeby cała praca poszła na marne przez urwany zawór :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Ja osobiście nie spotkałem się z taką sytuacją, jeżeli luzy zaworowe są sprawdzane regularnie to nie powinno być z nimi problemów. Nie masz też pewności że jak kupisz nowe zawory to nie będą on miał wady fabrycznej. Moim zdaniem można sobie tylko gdybać w ten sposób. Póki wszystko jest robione odpowiednio nie za pomocą młotka i na czas, nie ma żadnych uszkodzeń mechanicznych to nie widzę powodów, żeby wymieniać dobre jeszcze części Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Nawet jeżeli luzy będą sprawdzane regularnie i będą w normie to jest jeszcze coś takiego jak zmęczenie materiału i należy to brać pod uwage. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Nawet jeżeli luzy będą sprawdzane regularnie i będą w normie to jest jeszcze coś takiego jak zmęczenie materiału i należy to brać pod uwage. Tak istnieje takie coś ale często objawia się przebarwieniami itp. Ale jak napisałem wcześniej można sobie tak gdybać bo nowe części mogą też mieć wady fabryczne więc nie ma reguły. Jeżeli jest dobre to po co ruszać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Tak istnieje takie coś ale często objawia się przebarwieniami itp. Ale jak napisałem wcześniej można sobie tak gdybać bo nowe części mogą też mieć wady fabryczne więc nie ma reguły. Jeżeli jest dobre to po co ruszać? Zgadzam się, moim zdaniem wymiana tych wszystkich cześci to przesada. Po co wymieniać coś, co jest dobre. No ale jak kogoś stać, to czemu nie :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOTOWIT Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Zaczne od zmiany płynu na Motula. reszta oki, chłodnice idealne jak by wyjechały z fabryki przed chwila. Moze panikuje ale jezdzimy razem z kumplem on ma Husqvarne 450 TC i jego sie nie gotuje :( a jezdzimy podobnie i ta sama trasa. Jeszcze nie patrzyłem czy jest zblokowana, gaznika nic nie regulowałem jeszcze ale widze ze bedzie potrzeba. Jak najlepiej dobrać dysze???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtas Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 Zgadzam się, moim zdaniem wymiana tych wszystkich cześci to przesada. Po co wymieniać coś, co jest dobre. No ale jak kogoś stać, to czemu nie :bigrazz: Po wymianie łańcucha rozrządu, tłoka, korby i cylindra głupio by było gdyby urwał się zawór :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 No w sumie masz rację, można by się pochlastać. Jeśli Cię stać to wymień rzecz jasna, napewno nie zaszkodzi:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZESIEK.2 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 (edytowane) co ile robi sie przeglady okresowe we WR 250(YAMAHA)wymiana oleju tłoka Edytowane 29 Grudnia 2009 przez GRZESIEK.2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel119 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Coś od siebie dodam do tego tematu, bo warto go rozwijać. Serwisówki niektórych modeli: WR400F 1997 / WR400F 1999 / WR426F-400F 2000 / WR426F-400F 2001 / WR450F 2004 / WR450F2005 / WR450F 2006 http://hotfile.com/dl/23658405/fd0ec48/serwice_manual_WR....rar.html Może się komu przydadzą... Jak macie inne to dawać, to zaoszczędzi latania po necie i żmudnego wertowania stron. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 (edytowane) Prosze o pilne poratowanie. Mam na oku kupno piasty na przod tylko nie mam jak sprawdzic wymiarow i innch danych. Jakby ktos moglby mi powiedziec conieco :D Moze akurat ktos ma kola na wierzchu. Odstępy między otworami na tarcze (wiem ze musi byc 6, nie wiem czy odstepy sa rowne :P ) mierzone od wewnetrznej krawedzi otwory - pkt. 1 i pkt. 2 na zdjeciu. + - srednica oski lub srednica lozysk nie wiem co jeszcze moze byc istotne... ewentualnie moze ma ktos na sprzedaz komplet piast do WR 450? pasuja od wr/yz 250/400/426/450 Bede bardzo wdzieczny za info! http://img251.imageshack.us/img251/6425/898185762.jpg Edytowane 27 Stycznia 2010 przez JACA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Dobra temat niewazny... kupilem przednia piaste od YZ. KUPIĘ TYLNĄ PIASTĘ DO YZ/WR 125/250/426/450 roczniki najlepiej od 2002 Mam wykaz modeli i rocznikow ktore beda pasowac takze jak co to pisac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eulem Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 co ile robi sie przeglady okresowe we WR 250(YAMAHA)wymiana oleju tłoka W książce o mojej WR250R... co 10.000 km, czyli w moim przypadku raz w roku, bo te 10.000 wypada mi co 3 lata :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristi_rx125 Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 W książce o mojej WR250R... co 10.000 km, czyli w moim przypadku raz w roku, bo te 10.000 wypada mi co 3 lata :icon_rolleyes: To dwa różne motocykle i porównanie WR250F i WR250R nie ma nic do rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.