enduromaster Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 mam ten sam problem w drz .... redukcja na półsprzęgle do 1 załatwia sprawę a jak stanę wrzucam na luz i jest oki Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pacian Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 (edytowane) Akira oddaj moto do sprawdzenia tak nie powinno byc, moze coś ci sprzeglo zle bierze. Edytowane 4 Czerwca 2007 przez Pacian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur_125 Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 (edytowane) Mam prośbę, aby ktoś pokrótce przedstawił mi koszty eksploatacji WR 250/400/450 Konkretnie chodzi mi to to z jaką częstotliwością zmieniamy tłoka, regulujemy zawory, wymieniamy olej, itd. Pytam bo jestem zainteresowany kupnem WR, może ktoś mi doradzi jaką pojemność wybrać, bo co do tego nie jestem zdecydowany. Pytam, bo nie miałem nigdy do czynienia z 4T Edytowane 5 Czerwca 2007 przez Artur_125 Cytuj http://www.drogadourzedowa.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brg Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Przylaczam sie do prosby wyzej. Kuzyn rozglada sie za czyms takim tylko chce wiedziec ile kosztuje roczne utrzymanie. Chodzi o rzeczy typu co ile wymiana tloka, co ile regulacja zaworow itd. Z gory dzieki za odpowiedz, ale od posiadaczy, nie od kogos kto slyszal od kogos :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akiraone Opublikowano 5 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Przylaczam sie do prosby wyzej. Kuzyn rozglada sie za czyms takim tylko chce wiedziec ile kosztuje roczne utrzymanie. Chodzi o rzeczy typu co ile wymiana tloka, co ile regulacja zaworow itd. Z gory dzieki za odpowiedz, ale od posiadaczy, nie od kogos kto slyszal od kogos :] bylo o tym 100x !!!!!!! "szukaj" " to jest hard enduro wiec jak z kazdym EXC,DRZ etc !!!!!!!! -------------------------------------------- a ja nadal czekam na jakas odpowiedz na mojego posta w sprawie tej jedynki :-/ czy ktos z Was ma tak samo,albo przypuszcza co to moze byc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akiraone Opublikowano 20 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 Nie chce otwierac nowego tematu, ale mam nadzieje ze ktos mi tu odpowie. Czy to normalne, ze czuje zapach paliwa w oleju ? Wymieniam olej co 500-700km motorek ma cos pod 3600km. Wczesniej tego szczerze nie robile sam, wiec nie wiem czy to normalne czy nie. Zlalem tak z 1,1l podczas wymiany, tyle ile ma byc do zalania po wymianie, ale nie wiem ile w tym moglo byc paliwa. Czy te motorki biora troche oleju, miedzy wymianami ? Jesli chodzi o olej to wydawal sie gesty i byl juz brudny, tzn. nie zauwazylem aby mial jakis dziwny kolor albo aby byl rozrzedzony. Dajcie mi znac czy u Was takze czuc lekko benzyna podczas wymiany oleju.. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maly_WR Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 Witam mam takie pytanie zamierzam w mojej WR 400 zmienić łańcuch rozrządu i teraz mam pytanie jaki kupić czy D.ID.-a czy może lepiej oryginalny Yamahy . Acha i czy wymianie łańcucha muszę też kupować nowy napinacz ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Myszon Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 Witam mam takie pytanie zamierzam w mojej WR 400 zmienić łańcuch rozrządu i teraz mam pytanie jaki kupić czy D.ID.-a czy może lepiej oryginalny Yamahy . Acha i czy wymianie łańcucha muszę też kupować nowy napinacz ?? Hej Nie musisz kupować napinacza jeśli jest dobry i napina tak jak powinien. Ja jeżdże na orginalnym łańcuszku yamaha motor c.o i niema problemu - niewiem kto to wymyśliłże DID są jakieś lepsze czy coś takiego - skoro by tak było to może yamaha odrazu by je wsadzała do seryjnych maszyn- no nieważne, ja słyszałem że jak sie zmieniłańcuszek na inny niż był wcześniej to wyrabiają się tryby na wale. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 (edytowane) O wlasnie moto stoi w garazu na wylaczonym silniku proboje wbic jedynke a tu zonk nie wlazi bieg musze go lekko popchnac wtedy zaskakuje ale jak wlacze to wlazi bez problemu... nic dziwnego w tym nie ma w 90% motocykli jest to niemozliwe na wylaczonym silniku , ale jesli na wlaczonym masz problemy z 1 to wina sprzegla albo skrzyni... pierwszo slysze aby od akcesoryjnego lancuszka rozrzady wyrabialy sie zebatki tego lancuszka... a co to DID-a to nie poelcam , w kazdym razie nie w polsce bo wiekszosc lancuszkow to podroby i bardzo szybko koncza zywot , a kosztuja sporo , imho tylko oryginal !!! Edytowane 21 Października 2007 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jagon Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Wracając do pytania o biegi...Yamaha którą aktualnie posiadam, jest moją 3-cią (nie jest to WR) zauważyłem dziwny zbieg okoliczności, w każdej yamasze miałem ten sam problem z biegami co Ty. Biegi w górę wchodzą bez zarzutu, chociaż czasami zdarzyło mi się utkwić między 4 a 5. Przy redukcji, najgorzej było w DT 125, nieraz blokowały się na trójce, najczęściej na 2 (żeby zejść do jedynki musiałem robić to na półsprzęgle) szczerze mówiąc nie wiem czemu tak się dzieje, ja stawiam na charakterystyczną przypadłość Yamahy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Wracając do pytania o biegi...Yamaha którą aktualnie posiadam, jest moją 3-cią (nie jest to WR) zauważyłem dziwny zbieg okoliczności, w każdej yamasze miałem ten sam problem z biegami co Ty. Biegi w górę wchodzą bez zarzutu, chociaż czasami zdarzyło mi się utkwić między 4 a 5. Przy redukcji, najgorzej było w DT 125, nieraz blokowały się na trójce, najczęściej na 2 (żeby zejść do jedynki musiałem robić to na półsprzęgle) szczerze mówiąc nie wiem czemu tak się dzieje, ja stawiam na charakterystyczną przypadłość Yamahy.To chyba zbieg okoliczności bo ja w swojej wr i yz tego nie zauwazyłem, u kumpla yzf tez nie ma żadnych problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristi_rx125 Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 (edytowane) To chyba zbieg okoliczności bo ja w swojej wr i yz tego nie zauwazyłem, u kumpla yzf tez nie ma żadnych problemów.U mnie sporo chłopaków jeździ na Yamahach i żaden nie ma takiego problemu, ja mam drugą WRką i też nic takiego nie występuje. Edytowane 28 Listopada 2007 przez kristi_rx125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbychuda Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 akiraone ile kosztowało Ciebie odblokowanie WR a jak to sie ma w WR 250 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristi_rx125 Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 akiraone ile kosztowało Ciebie odblokowanie WR a jak to sie ma w WR 250WR 250 najbardziej blokowana jest oryginalnym wydechem. Bez zmiany nie wiele zdziałasz. Przy nowszych modelach (chyba od 2006 roku) jest jeszcze takie połączenie spalin wychodzących chyba z boku cylindra do komory filtra. Jest na youtube filmik dokładnie pokazujący jak można tą blokadę usunąć we własnym zakresie bez żadnych kosztów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kedzior Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 Witam! Zawsze mnie mnie męczyło takie pytanie ktore napewno uznacie za idiotyczne ale ile tak naprawde Taka WR 250 jest w stanie popędzic na max-a ?? heh kolesie którzy smigają u mnie po lasach zawsze tak bardzo szybko znikają z oczu:D ile wynosi V-max?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.