Buberczasty Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 (edytowane) Witam!Mam mały dylemat zmieniac filtr powietrza na stozkowy czy zostawic zwykly???Jesli juz zmienie na stozek bedzie to wymagalo jakiejs regulacji gaznika???Aha no i jeszcze jedno czy wiele więcej będzie palił???No i ogólnie wszystkie pkusy i munsy stozka :]aaaa no i motor to honda NS1Z GÓRY DZIEKI ZA ODPOWIEDZI! :) Edytowane 28 Stycznia 2007 przez Buberczasty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krissr114 Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 mój kumpel miał stożkowy i tak naprawde to to jest hu*a warte!!miał tylko dziwny dźwięk.palił podobnie jak na standardzie.chyba częściej sie bedzie zasyfiał gaźnik od brudu;-/jak już byś miał ten stożkowy to mógłbyś zwiększyć dawke paliwa ale wtedy bedzie więcej palił.to zależy o ile zwiększysz.będzie ciut lepiej sie wkręcal na obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 Zgadzam się krissrem. Te filtry nic nie dają tylko się gaźniki syfią. Mówię o tych prostych stożkach za około 30, 40zł Te za 100zł czy też droższe może są dobre ale te tanie to totalne syfy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 Jesli załozysz jakis markowy filtr anie taki za 30zł to piwinno być nawet lepiej moto bedzie sie szybciej wkrecało na obroty jednak po zmianie na taki filt trzeba zwiekszyc dawke paliwa. My z MAGNETO wsadzilismy moj filtr metrakit do jedo ns1 i motor zaczol znacznie lepiej chodzi duzo lepiej wkręcał sie na obroty i i motor uzyskał ciekawy dżwiek. Jesli masz zamiar kupić stozkowy filtr to musisz wydać ok 100zl na jakis lepszy wtedy poprawią ci sie osiagi bez straty na czystosci zasysanego powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 mam taką książkę o tuningu i opisanych modysikacjach na przykładzie samochodów wyścigowych w klasach chyba do 900cm3 i tam są dokładne dane na temat stożka i efektów. Najlepszy stożek markowy daje ok 2.5%mocy więcej, czyli nie wiele. Większość ludzi zakłądając stożek odczzuwają wzrost mocy, dlatego ze ich stare filtry były brudne i zamuały moto. Stożek daje fajny dźwięk, ale okropnie niepraktyczny, nie polecam.Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 faktycznie, zakladajac damiana20_13 filtr metrakitu moja nska troche lepiej chodzila. oczywiscie wymagalo to dalszej regulacji gaznika, na co po prostu nie mielismy wtedy czasu. teraz uwaga; nakrecony dosc poteznym dzwiekiem mojej nski na filtrze damiana, sam zrobilem taki sam o niemalze identycznych wymiarach. dorwalem cienkoziarnista gabke o grubosci jednego cm tak jak damiano ma, poskladalem, zalozylem i... kicha:D nie wiem do dzis do jest przyczyna tego, ze filtry z pozoru identyczne, a jednak sie roznily... widocznie material... stozka mozesz zalozyc to nie pozalujesz dzwieku- staje sie bardziej potezny jak w jakims wiekszym sporo motocyklu. buczenie na niskich i na wysokich. tylko trzeba sie pobawic zregulacja bo ma za duzo powietrza.... i gasnie. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 Moze mi ktos wyjasnic na jakiej zasadzie po zalozeniu filtra stozkowego do 2t zaczyna on chodzic jak 4t?? Bo ja tutaj czegos nie rozumiem... Wg mnie jedyna rzecza co moze byc dodatkowo slychac to swist zaciaganego powietrza <lol> POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krissr114 Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 soku 11 masz racje.to jest niemożliwe aby 2T chodził jak 4 T. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dabal Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 ja bym zostawił orginalny.Stożek jest tylko głośny i stąd odczucie więkrzej mocy.Zgadzam się że te po taniości są do d.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buberczasty Opublikowano 29 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 Dzięki chłopaki za rady naprawde mi pomogliscie!! :notworthy: tylko jeszcze jedno pytanie duzo wiecej pali?? moja pali ok. 4,5-5 litrow to o ile wiecej wzrosnie spalanie??Aha no i gdzie moge kupic taki dobry filterek chodzi mi tu o metrakit K&N lub inne znane i renomowane firmy bardzo pomocne byly by tu jakies adresy internetowe lub numery telefonów do dilerów takich filterkow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 www.sklep.mieloch.pl Powinni miec do NS1 ... Co do spalania to wg. mnie bedzie palił około 1 L wiecej :) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 sklep mieloch tam masz ze 100 ronych filtrow z najwyzszej pulki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 Filtr stożkowy oznacza czestą obsługe! Musisz go konsterowac czyscić duzo czesciej niz zwykły fiiltr. Pozatym w 2T długosc dolotu i filtr majaduze znaczenie niezakładał bym stozka on moze bardziej zaszkodzic niz pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 a ja se kupilem z mielocha rms filtr i nienarzekam, moto fajnie buczy i ciut szybciej sie wkreca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 (edytowane) Moze mi ktos wyjasnic na jakiej zasadzie po zalozeniu filtra stozkowego do 2t zaczyna on chodzic jak 4t?? Bo ja tutaj czegos nie rozumiem... Wg mnie jedyna rzecza co moze byc dodatkowo slychac to swist zaciaganego powietrza <lol> POZDRO tak, o to wlasnie chodzi. po zalozeniu stozka i wjechaniu na podworko do siebie w kamienicy, wszedlem do domu. tata spytal kto ze mna przytjechal tym razem bo slyszal jakis spory silnik... a to bylo jedynie moje 80ccm. ani ja teraz, ani on wtedy nie ironizowal. mowie calkiem powaznie. nie wiem jak jest w innych moto tego typu, ale ns1, PRZYNAJMNIEJ moja, nie wiem jak innych ma naprawde dziwny dzwiek jak na 2T. zreszta damiano potwierdzi i kazdy kto slyszal moj egzemplarz:) pzdr:) Edytowane 30 Stycznia 2007 przez magneto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.