Skocz do zawartości

wheele jeepem


Rekomendowane odpowiedzi

Dobra dobra ale jak on skęca chyba że lewy i prawy tylny hamulec jest niezależny :icon_biggrin: Pozdro!

 

banalnie: kierownicą :icon_question:

przy takich przeróbkach (amerykański bigfoot) - nie wiem, czy jest to niezbędne - ale wprowadza się tylną oś skrętną

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czolem!

 

Kupa, przerobiona bryka. Silnik za tylna osia, zeby odciazyc przod, a przod pewno z waty, zeby byl lekki.

Mysle, ze z 70% zwyklych kierowcow wsiadajac w cos takiego potrafiloby postawic to na gume. Nawet nie trzeba utrzymywac rownowagi, bo ma rame antykapotazowa z tylu.

Jak mi pokazecie zwykle auto idace na gume to bede bil brawo :icon_question:.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czolem!

 

Malacz Kispolki :). Tez przerabiany :P.

 

Pozdro

Widziałem opis tego Malucha - miał zamontowany silnik 1,9 TD z Golfa.

Podobno nadwozie nie wytrzmało obciążeń - i kaszlaczek się rozpadł (niestety);

Ale był to jedyny maluch, który dał radę pojechać na tylnych kołach :D ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...