Adam Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 Witam. Zwaliła się troche pogoda ostatnio więc biorę sie za kosmetyke Hondy. Mam na zbiorniku taką wgniotkę: http://img256.imageshack.us/img256/8831/biornik5kw.jpg i rodzi się pytanie... Czym to wypchnąć? Nie chcę malować zbiornika, istnieje mozliwość zeby to wypchnąć od środka przez wlew? Czy po wypchnięciu nic się nie stanie z lakierem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonzales Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 Witaj. O lakier raczej sie niebój bo to niewielkie wgniecenie, lecz najgorsza sprawa czym to wypchnąć, miałem okazje grzebać przy takiej wgniotce to nieraz pujdzie bez problemu a czasami można sie nieźle napocić. Ręki do wlewu niewłożysz, to najprościej uklepać jakieś nażędzie (polak potrafi) no i bawić sie z tym. Mnie sie udało i niebyło śladu. Lecz u Ciebie te wgniecenie akurat tak na załamaniu powieszchni jest to jest kolejny problem. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 23 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 A moge to zrobić z paliwem wewnątrz? Narzędzie może być metalowe, czy lepiej drewniane, żeby nie uszkodzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skoal Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 Nie znam sie, ale metalowe chyba nie... jeszcze jakas iskra i bedzie boom... tak mi sie tylko wydaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 (edytowane) Jak nie chcesz malować to tego nie dotykaj.. tylko sie namęczysz a lakier i tak Ci popęka.. Jeśli masz wystarczający otwór od spodu baku to mozesz tam kąbinować ale w tym moto jest chyba niewielki. Najlepiej jest to zrobić młotkiem bezwładnościowym ale do tego trzeba zedrzeć lakier i użyć spawarki, ale przed tym trzeba wszystko od baku odkręcić i zostawić na pare dni zeby dobrze sie wywietrzył po tym zalewamy go wodą. Ale nie radze tego robić jak sie nie ma doświadczenia. Szkoda ze nie mieszkasz bliżej bo za śmieszne pieniądze móglbym cos takiego zalatwić a efekt jest świetny nawet jak bak jest mocno zdeformowany. Edytowane 23 Stycznia 2007 przez Stifler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shipp Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 Stifler dobrze radzi, namęczysz się i efekt będzie inny od spodziewnego.Jak już Cię bardzo przypiliło i uparłeś się to zrobić samemu, wylej wachę, zalej wodą żeby pozbyć się oparów benzyny i spróbuj wypchnąć od środka jakimś drewnianym trzonkiem, ale bez silnego pukania. Wgniecenie może się wyprostuje bez odpryskiwania lakieru, ale na kancie ślad na pewno pozostanie.Powodzenia :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonzales Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 Ja bym kolego z tym nic niekombinował. Wgniecenie niejest wielkie i niestraszy. Ale jak już sie uparłeś to kombinuj ale pamiętaj że efekt może być gorszy niż obecnie. To lepiej dać to komuś z doświadczeniem w takich robotach i będziesz spał spokojnie. :banghead: . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 Adas, czyli jednak Klaudiusz Cie na mine wsadził :buttrock: A tak powaznie ......... przeszukaj forum bo juz byl taki temat i oglaszal sie koles co podejmuje sie wyklepywac baki. Pisal ze juz rózne wyciagal, wiec powinien z tym Twoim tez dac rade :buttrock: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 Jak na moje oko to bez lakierowania to nie ma szans na uzyskanie efektu.To nie błotnik w samochodzie który można wypchnąć. Tak jak przedmówcy mówili, takie babranie może pogorszyć efekt niż jest dotychczas. Więc albo robić to tak jak ma być albo lepiej sobie darować. Co do samej techniki to ja osobiście najpierw napełnił bym zbiornik wodą, bo jakoś dłubanie w takiej bombie zawsze mnie odstraszało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 24 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 Zostawiam jak jest, moto bardzo na tym nie traci, a nie mam ochoty na malowania zaraz po zakupie moto. Dziękuję wszystkim za rady i pomoc. Majkel no fakt, ale i tak jest w lepszym stanie niż Twój Drag :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 A jeszcze ktos nie tak dawno zachwalal sie nad jego uroda :) Adas, zostaw jak masz i smigaj dlugo i szczesliwie :notworthy: :evil: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golob9 Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 witam. swiete slowa tu padly. wiem z wlasnego doswiadczenia ze takie samodzielne naprawy blacharskie , czesto koncza sie porazka. gdyby to byl lagodny wgniot na duzej powiezchni to mozna by sie pokusic o probe wypchniecia go np. lyzka do opon z koncowka grubo owinieta szmata. ale w tym przypadku masz krawedz ostro zalamana i napewno lakier odpeknie. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bulamoto Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 I tak na pierwszy rzut oka go nie widac :icon_mrgreen: Pojemnosc zbiornika sie raczej od tego zbytnio nie zmienila :biggrin: Jak juz pisali zostaw te wgniecenie i smigaj normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 28 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 I tak na pierwszy rzut oka go nie widac Pojemnosc zbiornika sie raczej od tego zbytnio nie zmienila Jak juz pisali zostaw te wgniecenie i smigaj normalnie. Ehhh... Post nr 10 czytałeś? Dzisiaj mam kolejny problem :biggrin: Ale tu już sobie sam poradze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chinol Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 kolego jest jeszcze sposób na wypchniecie tego powietrzem. uszvzelniasz korek i pod ciśnieniem wtłaczasz powietrze ze sprężarki. nie robiłem tak nigdy ale wiem ze tak też mozna zrobić. mam podobny wgniot ;/ i bedę szukał osoby która się na tym zna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.