Skocz do zawartości

suzuki rm 250 80lata


Rekomendowane odpowiedzi

gawron-tak sie składa że tamten na linku ma 40 km a ten rm ma 56km, a silnik jest taki sam jak w tych nowszych (szczegółami się różni a nie mocą)

a z epoki kamienia łupanego to .......

W terenie moc to nie wszystko, zawieszenie jest tez bardzo wazne, i napewno ten KX 125 z 93r ma lepsza zawieche od tej RM.

 

Na twoim miejscu kupil bym sobie jakas 125, 250 po rg moze cie troche sponiewierac.

 

pozdro speedfriend :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gawron-tak sie składa że tamten na linku ma 40 km a ten rm ma 56km, a silnik jest taki sam jak w tych nowszych (szczegółami się różni a nie mocą)

a z epoki kamienia łupanego to .......

W terenie moc to nie wszystko, zawieszenie jest tez bardzo wazne, i napewno ten KX 125 z 93r ma lepsza zawieche od tej RM.

 

Na twoim miejscu kupil bym sobie jakas 125, 250 po rg moze cie troche sponiewierac.

 

pozdro speedfriend :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gawron-tak sie składa że tamten na linku ma 40 km a ten rm ma 56km, a silnik jest taki sam jak w tych nowszych (szczegółami się różni a nie mocą)

a z epoki kamienia łupanego to .......

W terenie moc to nie wszystko, zawieszenie jest tez bardzo wazne, i napewno ten KX 125 z 93r ma lepsza zawieche od tej RM.

 

Na twoim miejscu kupil bym sobie jakas 125, 250 po rg moze cie troche sponiewierac.

 

pozdro speedfriend :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gawron-tak sie składa że tamten na linku ma 40 km a ten rm ma 56km, a silnik jest taki sam jak w tych nowszych (szczegółami się różni a nie mocą)

a z epoki kamienia łupanego to .......

W terenie moc to nie wszystko, zawieszenie jest tez bardzo wazne, i napewno ten KX 125 z 93r ma lepsza zawieche od tej RM.

 

Na twoim miejscu kupil bym sobie jakas 125, 250 po rg moze cie troche sponiewierac.

 

pozdro speedfriend :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do mocy to wydaje mi sie że g*wno prawda... ten RM napewno bedzie miał tyle mocy co dobra seta. a jak już go kupisz to jeszcze taki kask odlschoolowy kup otwarty :wink: będzie pasował :P wkońcu takie moto to nie można sie wyróżniać :D

Edytowane przez Magik8888
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w takiej cytuacji niewiem co bym zrobił... Jak kupisz CZ (wiem bo kumpel miał 380) to zapłon mu sie ostro przestawiał często prowadził z lasu. a amortyzatory to lepiej nie pytaj. :wink: A Ta RM niby jak ma ten remont to może i sie opłaca... ale jak ktoś już wcześniej powiedział w takich rocznikach to wszystko po kolei sie psuje.

Kiedyś mój kumpel miał KX 500 88r. Poprostu psóło mi się wszystko! a ten RM jeszcze starszy to już w ogóle.

 

Bez kitu pozbieraj troche kasy (wiem że trudno czekać bo nie tak dawno sam szukałem :P ) Ale opłaca sie... chociaż sie najeździsz a tutaj to niewiadomo. możesz żałować jak kupisz....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko dochodzi jeszcze jedna sprawa czy będziesz w stanie coś takiego utrzymać. Jak to jest wyczyn to to 1500 zł to będzie mało na remonty w roku. A ceny paliwa też nie wspomne. A ta pojemność i rocznik to będzie piła co nie miara. Sam miałem kupować wyczynową setke ale stwierdziłem że lepiej enduro. Remont jak się dużo śmiga to raz w roku. Max 10l/100. Więc zastanów się czy będziesz miał szmal na remonty. Bo chyba nie brałeś tego pod uwage. I za tą kase to jakieś enduro znajdzesz może nie jakieś super ale lepsze od tej rm. A moc ok 30 km myśle że ci wystarczy. A tak kupisz 250 i będziesz jeszcze żałował. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ojciec mi mówi żebym sprzedał rg i dodłorzył do niego co mam i kupił bym se fajnego crossa i dobrego.Ale ja chce tego crossa tak żeby czasem sobie poszalec a na codzień jezdzic rg.co do palenia to nie wiem, mój wujek ma rm 250 97rok i pali zadziwiająco mało ok 3l na 2 godz jazdy w terenie,ten ma silnik bardzo podobny membrany zawory wydechowe itp.a co do remontów koleś jeden mówiłże ok co 2 sezony takiej jazdy spokojniejszej-no ja go katowął to chyba nie dam rady...

a co do cz wypowiadaliście się wcześniej że w ich strone iść opiszcie jak chodzi cz ile ma km taka 380 ile pali itp?? i dlaczego lepiej cz niż rm??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to tak w CZ 380 Pali bardzo dużo napewno więcej niż Ten RM o wiele więcej. i się beznadziejnie jeździ bo ma zwalone amortyzatory. ogólnie jak ktoś ma małą kwote to kupuje CZ. ale ona ani nie ma wyglądu ani nic i w dodatku dużo pali. No moc to ma dużą ale to o wiele gorzej wkręca na obroty niż japończyk :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ojciec mi mówi żebym sprzedał rg i dodłorzył do niego co mam i kupił bym se fajnego crossa i dobrego.Ale ja chce tego crossa tak żeby czasem sobie poszalec a na codzień jezdzic rg.co do palenia to nie wiem, mój wujek ma rm 250 97rok i pali zadziwiająco mało ok 3l na 2 godz jazdy w terenie,ten ma silnik bardzo podobny membrany zawory wydechowe itp.a co do remontów koleś jeden mówiłże ok co 2 sezony takiej jazdy spokojniejszej-no ja go katowął to chyba nie dam rady...

a co do cz wypowiadaliście się wcześniej że w ich strone iść opiszcie jak chodzi cz ile ma km taka 380 ile pali itp?? i dlaczego lepiej cz niż rm??

 

3l na 2godz jazdy to trzeba chyba na bardzo niskich obrotach i napewno nie w terenie. NO chyba że to 4takt to może bym się zgodził ale rm 250. A w crossie to tłok co ok 25 godz amatorskiej jazdy i korbowód chyba co 2 tłoki. No możne wymieniać tak jak muwisz co 2 sezony ale to głupota. Zaoszczędzisz na tłoku a potem silnik na części można zostawić. A CZ jak się samemu pogrzebie to wygląd można poprawić. No ale amorki to duże koszta. Ale jak tylko tak poszaleć to weż sete z lepszym rocznikiem i będzie ok. Albo sprzedać tą rg i dołożyć ze 2000 tyś i kupić jakieś hard enduro. Tylko nie wiem jak z ceną to wyjdzie ale ja bym tak zrobił. Pozd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w crossie to tłok co ok 25 godz amatorskiej jazdy i korbowód chyba co 2 tłoki.

Nie dramatyzujmy :smile: 40 motogodzin amatorskiej jazdy nawet do 60h spokojnie tłok przejezdzi. ale tak czy siak wychodzi 2 tłoki na sezon.

W 2h ciągłej jadzy w terenie to ja 3/4 baku spalam czyli kolo 6l :crossy: coś chyba sie wam zle policzyło :banghead:

Edytowane przez Gawron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...