speedfriend Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 gawron-tak sie składa że tamten na linku ma 40 km a ten rm ma 56km, a silnik jest taki sam jak w tych nowszych (szczegółami się różni a nie mocą)a z epoki kamienia łupanego to ....... W terenie moc to nie wszystko, zawieszenie jest tez bardzo wazne, i napewno ten KX 125 z 93r ma lepsza zawieche od tej RM. Na twoim miejscu kupil bym sobie jakas 125, 250 po rg moze cie troche sponiewierac. pozdro speedfriend :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speedfriend Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 gawron-tak sie składa że tamten na linku ma 40 km a ten rm ma 56km, a silnik jest taki sam jak w tych nowszych (szczegółami się różni a nie mocą)a z epoki kamienia łupanego to ....... W terenie moc to nie wszystko, zawieszenie jest tez bardzo wazne, i napewno ten KX 125 z 93r ma lepsza zawieche od tej RM. Na twoim miejscu kupil bym sobie jakas 125, 250 po rg moze cie troche sponiewierac. pozdro speedfriend :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speedfriend Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 gawron-tak sie składa że tamten na linku ma 40 km a ten rm ma 56km, a silnik jest taki sam jak w tych nowszych (szczegółami się różni a nie mocą)a z epoki kamienia łupanego to ....... W terenie moc to nie wszystko, zawieszenie jest tez bardzo wazne, i napewno ten KX 125 z 93r ma lepsza zawieche od tej RM. Na twoim miejscu kupil bym sobie jakas 125, 250 po rg moze cie troche sponiewierac. pozdro speedfriend :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speedfriend Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 gawron-tak sie składa że tamten na linku ma 40 km a ten rm ma 56km, a silnik jest taki sam jak w tych nowszych (szczegółami się różni a nie mocą)a z epoki kamienia łupanego to ....... W terenie moc to nie wszystko, zawieszenie jest tez bardzo wazne, i napewno ten KX 125 z 93r ma lepsza zawieche od tej RM. Na twoim miejscu kupil bym sobie jakas 125, 250 po rg moze cie troche sponiewierac. pozdro speedfriend :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik8888 Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 (edytowane) co do mocy to wydaje mi sie że g*wno prawda... ten RM napewno bedzie miał tyle mocy co dobra seta. a jak już go kupisz to jeszcze taki kask odlschoolowy kup otwarty :wink: będzie pasował :P wkońcu takie moto to nie można sie wyróżniać :D Edytowane 23 Stycznia 2007 przez Magik8888 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek_K_ Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 Ja w takiej cytuacji niewiem co bym zrobił... Jak kupisz CZ (wiem bo kumpel miał 380) to zapłon mu sie ostro przestawiał często prowadził z lasu. a amortyzatory to lepiej nie pytaj. :wink: A Ta RM niby jak ma ten remont to może i sie opłaca... ale jak ktoś już wcześniej powiedział w takich rocznikach to wszystko po kolei sie psuje. Kiedyś mój kumpel miał KX 500 88r. Poprostu psóło mi się wszystko! a ten RM jeszcze starszy to już w ogóle. Bez kitu pozbieraj troche kasy (wiem że trudno czekać bo nie tak dawno sam szukałem :P ) Ale opłaca sie... chociaż sie najeździsz a tutaj to niewiadomo. możesz żałować jak kupisz.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stoźu Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 Tylko dochodzi jeszcze jedna sprawa czy będziesz w stanie coś takiego utrzymać. Jak to jest wyczyn to to 1500 zł to będzie mało na remonty w roku. A ceny paliwa też nie wspomne. A ta pojemność i rocznik to będzie piła co nie miara. Sam miałem kupować wyczynową setke ale stwierdziłem że lepiej enduro. Remont jak się dużo śmiga to raz w roku. Max 10l/100. Więc zastanów się czy będziesz miał szmal na remonty. Bo chyba nie brałeś tego pod uwage. I za tą kase to jakieś enduro znajdzesz może nie jakieś super ale lepsze od tej rm. A moc ok 30 km myśle że ci wystarczy. A tak kupisz 250 i będziesz jeszcze żałował. :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek_K_ Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 Może nasz i racje ale za taką kaske jak kupi enduro to jak mu sie posypie to już w ogóle na części może niewyrobić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super stunter piter Opublikowano 24 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 ojciec mi mówi żebym sprzedał rg i dodłorzył do niego co mam i kupił bym se fajnego crossa i dobrego.Ale ja chce tego crossa tak żeby czasem sobie poszalec a na codzień jezdzic rg.co do palenia to nie wiem, mój wujek ma rm 250 97rok i pali zadziwiająco mało ok 3l na 2 godz jazdy w terenie,ten ma silnik bardzo podobny membrany zawory wydechowe itp.a co do remontów koleś jeden mówiłże ok co 2 sezony takiej jazdy spokojniejszej-no ja go katowął to chyba nie dam rady...a co do cz wypowiadaliście się wcześniej że w ich strone iść opiszcie jak chodzi cz ile ma km taka 380 ile pali itp?? i dlaczego lepiej cz niż rm?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek_K_ Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 No to tak w CZ 380 Pali bardzo dużo napewno więcej niż Ten RM o wiele więcej. i się beznadziejnie jeździ bo ma zwalone amortyzatory. ogólnie jak ktoś ma małą kwote to kupuje CZ. ale ona ani nie ma wyglądu ani nic i w dodatku dużo pali. No moc to ma dużą ale to o wiele gorzej wkręca na obroty niż japończyk :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speedfriend Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 co do palenia to nie wiem, mój wujek ma rm 250 97rok i pali zadziwiająco mało ok 3l na 2 godz jazdy w terenie :biggrin: to twoj wujek mu chyba wcale nie odkreca pzdr speedfriend :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super stunter piter Opublikowano 24 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 no on narazie jeżdzi ,,spokojnie" bo po ok 2 latach wsiadł na motor to nie odkręca go. no ale wolno to wcale nie jezdzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stoźu Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 ojciec mi mówi żebym sprzedał rg i dodłorzył do niego co mam i kupił bym se fajnego crossa i dobrego.Ale ja chce tego crossa tak żeby czasem sobie poszalec a na codzień jezdzic rg.co do palenia to nie wiem, mój wujek ma rm 250 97rok i pali zadziwiająco mało ok 3l na 2 godz jazdy w terenie,ten ma silnik bardzo podobny membrany zawory wydechowe itp.a co do remontów koleś jeden mówiłże ok co 2 sezony takiej jazdy spokojniejszej-no ja go katowął to chyba nie dam rady...a co do cz wypowiadaliście się wcześniej że w ich strone iść opiszcie jak chodzi cz ile ma km taka 380 ile pali itp?? i dlaczego lepiej cz niż rm?? 3l na 2godz jazdy to trzeba chyba na bardzo niskich obrotach i napewno nie w terenie. NO chyba że to 4takt to może bym się zgodził ale rm 250. A w crossie to tłok co ok 25 godz amatorskiej jazdy i korbowód chyba co 2 tłoki. No możne wymieniać tak jak muwisz co 2 sezony ale to głupota. Zaoszczędzisz na tłoku a potem silnik na części można zostawić. A CZ jak się samemu pogrzebie to wygląd można poprawić. No ale amorki to duże koszta. Ale jak tylko tak poszaleć to weż sete z lepszym rocznikiem i będzie ok. Albo sprzedać tą rg i dołożyć ze 2000 tyś i kupić jakieś hard enduro. Tylko nie wiem jak z ceną to wyjdzie ale ja bym tak zrobił. Pozd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 :crossy: to twoj wujek mu chyba wcale nie odkreca pzdr speedfriend :banghead:albo więcej stoi niż jedzie bo to ine możliwe żeby tak mało palił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 (edytowane) A w crossie to tłok co ok 25 godz amatorskiej jazdy i korbowód chyba co 2 tłoki. Nie dramatyzujmy :smile: 40 motogodzin amatorskiej jazdy nawet do 60h spokojnie tłok przejezdzi. ale tak czy siak wychodzi 2 tłoki na sezon. W 2h ciągłej jadzy w terenie to ja 3/4 baku spalam czyli kolo 6l :crossy: coś chyba sie wam zle policzyło :banghead: Edytowane 24 Stycznia 2007 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.